بازرگانی سویدا دیموند نوین؛ انتخاب بهترین‌ها، منتخب برترین‌ها

گفت‌وگو با سعید یدالله‌پور، مدیرعامل شرکت بازرگانی سویدا دیموند نوین

0
49
سویدا دیموند

رقابت در بازار پررقیب امروز کاری شاق است و تنها از دست نواندیشان نوجو برمی‌آید، از سویی ماندگاری، حفظ جایگاه، ارتقای متواتر و توسعه‌ی ممتد عملی شگرف است که مدیریتی پویا و فعال و پرتلاش می‌طلبد. فرمول سویدا دیموند نوین تا رسیدن به‌تمامی اهداف برشمرده شده اما جالب و آموزنده است، انتخاب‌های سخت تا رسیدن به بهترین‌ها از هرجهت بوده که باعث شده این مجموعه و آنچه در سبد کالایی‌اش وجود دارد مورد انتخاب برترین‌های صنعت چاپ قرار بگیرد و نامی نیک و قابل‌اطمینان را در خانواده چاپ طنین‌انداز کند.

 

شغل خانوادگی

چاپ به نحوی شغل خانوادگی ما است؛ پدر بنده به سال ۱۳۶۲ کار خود در حوزه قالب‌سازی را آغاز کرد و در اصل نام امروز مجموعه‌ی ما وام‌دار قالب‌سازی نوین است. این انتخاب پدر باعث شد که پس‌ازآن برادر بزرگ‌ترم و جمعی از فامیل و آشنایانمان به سمت این رسته متمایل شوند و من نیز که به‌واسطه‌ی خانواده با این شغل آشنایی داشتم تصمیم گرفتم درزمینه‌ی دیگری از چاپ فعالیت کنم و به‌این‌ترتیب از حوزه پیش از چاپ به پس از چاپ رفتم و در گام اول به‌عنوان واردکننده سلفون فعالیتم را آغاز کردم.

 

سویدا دیموند نوین

سویدا دیموند نوین به این شکل در سال ۱۳۸۵ متولد شد، اولین جنسی که ارائه کردیم نیز سلفون حرارتی از برند گارور هندوستان بود. من پیش از آن به مدت هفت سال تجربه‌ی زندگی در هندوستان را داشتم و همین سابقه باعث شد که در آغاز کار به سمت بازار این کشور متمایل شوم. من آنجا تحصیل کرده‌ام و چون با زبان و کشور آن‌ها آشنایی داشتم رابطه گرفتن با بازار آن برایم بسیار ساده‌تر از دیگر کشورها بود و همین خصیصه تا امروز هم اثر خود را در کسب‌وکار شرکت ما ایفا کرده است.

زمانی که ما در قالب سویدا دیموند نوین دست به واردات این محصولات زدیم بازار داخلی از کیفیت پایین این اجناس رنج می‌برد و حضور محصولات با کیفیت در صنعت چاپمان نیاز برشمرده می‌شد. با ورود اجناس شرکت ما بود که بسیاری از دوستان فعالمان در صنعت چاپ که به کیفیت بها می‌دادند به تهیه و مصرف این کالا دست زدند. سلفون‌های ما با کیفیت برترشان مورد توجه سفارش‌های خاص و عمدتاً صادراتی قرار گرفتند و مشتریان خود را در بازار کار یافتند.

سال ۱۳۹۱ بود که دیگر نام سویدا دیموند نوین در بازار مترادف کالای باکیفیت و مطمئن گرفته شده بود و ما نیاز به توسعه‌ی کار را بیش‌ازپیش احساس کردیم. در آن سال بود که شرکت ما نمایندگی برند کوزمو هندوستان (Cosmo) را در اختیار گرفت و اجناس خود را در ابعادی گسترده‌تر توزیع کرد. کارها به این منوال پیش می‌رفت تا اینکه در سال ۱۳۹۴ با شدت گرفتن تحریم‌ها مشکلات عدیده‌ای برای ما در واردات و حواله کردن ارز رخ داد که عملاً ادامه‌ی کار به شکل سابق را غیرممکن کرد.

ما طی این سال‌ها سلفون حرارتی و واتربیس را در بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌دادیم و مشتریان از ما انتظار تأمین داشتند و ازاین‌رو به سمت بازار چین رفتیم و با جستجوی فراوان خواستیم جایگزینی درخور برای محصولات با کیفیتمان پیدا کنیم که تا مدتی در حفظ جایگاه سویدا دیموند نوین مؤثر بود.

سال ۱۳۹۷ و با فروکش کردن تحریم‌ها بود که ما دوباره موفق شدیم با هندوستان رابطه برقرار کرده و محصولاتمان را از طریق شرکت گارواره تأمین و عرضه کنیم. ما علاوه بر محصولات پیشین به واردات و پخش اجناس خاصی در این رسته مانند متالایزهای نقره‌ای، طلایی و مخملی دست زدیم که با استقبال شایان مشتریانمان روبرو شد و به‌سرعت جای خود را در بازار پیدا کرد. اکنون به شهادت سایر مصرف‌کنندگان، سلفون مخملی که سویدا دیموند نوین عرضه می‌کند از دیگر اجناس موجود در بازار با کیفیت‌تر است و حرف اول را در نوع خود می‌زند.

بازرگانی سویدا دیموند نوینسریدا

سال ۱۳۹۴ و هم‌زمان با ارتباط‌گیری شرکت ما با چین، واردات دستگاه‌های سلفون‌کشی نیز از سوی بازرگانی ما آغاز شد. سویدا دیموند نوین واردات ماشین‌آلات خود را با برند هومان (Hooman) شروع کرد و خاطرم هست که اولین دستگاهمان نیز به سفارش مجتمع چاپ بزرگ و خوش‌نام کویر سبز بود که بدون هیچ مشکلی به این چاپخانه حمل و نصب و راه‌اندازی شد. آن زمان برخی شرکت‌های دیگر نیز این برند را به کشور وارد می‌کردند که عمدتاً اکونومیک تایپ (FMB) بود و شرکت ما از این باب اولین واردکننده‌ای بود که دستگاه ادونس تایپ یا به‌اصطلاح FMA دوکاره (سلفون‌کشی حرارتی و واتربیس) هومان را به کشور آورد.

ما از این تیپ چند دستگاه دیگر را نیز به سفارش فعالان رسته‌ی چاپ وارد کردیم اما کیفیت آن به شکلی نبود که رضایت کامل مجموعه‌ی ما که هدفش را در انتخاب و عرضه‌ی بهترین‌ها گذاشته بود، جلب کند و ازاین‌رو بود که برندی جدید و مدرن و قابل‌اطمینانی را جایگزین آن کردیم.

ما در گام نخست به سمت شرکت KDX جلب شدیم که برندی چینی بود اما تحت لیسانس و به سفارش اروپا به تولید می‌رسید که طبعاً قیمتی بسیار بالاتر از ماشین‌آلات چینی داشت و به همین علت ما را از صرافت وارداتش منصرف کرد و دوباره به جستجو واداشت. نهایتاً به سال ۱۳۹۶ سویدا دیموند نوین از میان سایر انتخاب‌ها به برند باکیفیت و قابل‌اتکا سریدا (SRIDA) رسید و به‌سرعت بسیاری از فعالان عیارشناس رسته‌ی چاپ را به خود جلب کرد.

ما طی این سال‌ها ۱۴ دستگاه سلفون‌کشی شیت و دو دستگاه رول به رول سریدا را به مشتریان خوب مجموعه‌ی خود (شرکتی از زیرمجموعه‌های سایپا یدک و شرکتی دیگر به نام پوشش سیمین) واگذار کردیم. چاپخانه‌های نامداری چون پویا هنر نوین، غرب کارتن، ماتریس، نقش نو، موسسه تحقیقاتی اسرا، آپادانا، آرتا، تیراژه، سیمین پوشش و بسیاری دیگر از چاپخانه‌های بزرگ جزو مشتریان خوب ما بوده‌اند که طی این سال‌ها از ماشین سلفون‌کشی سریدا که توسط شرکت ما ارائه می‌شد، بهره برده‌اند.

بازرگانی سویدا دیموند نوینسویدا دیموند نوین از همان آغاز واردات ماشین‌آلات به بحث حفظ و حراست از نام نیک خود توجه نشان داد و ضمن انتخاب وسواس‌گونه، سعی کرد در بخش خدمات پس از فروش و جلب رضایت اکمل مشتری نیز موفق ظاهر شود. ما اکنون در انبار مجموعه سایر قطعات مصرفی و اساسی دستگاه‌ها را در اختیار داریم و طبق قراردادهایمان چنانچه به قطعه‌ای نیاز بود که در انبارمان وجود نداشت، شرکت موظف است که در مدت‌زمان ۱۰ روز کاری آن را تأمین و در اختیار مشتریان گزینشگرش قرار دهد.

جالب است بدانید که ماشین‌آلات سلفون‌کش دوکاره چینی، بسته به کیفیتشان اکنون با قیمت‌هایی از ۵۰ الی ۱۷۰ هزار دلار عرضه می‌شوند و ما به همین اساس با دقت به گزینش و معرفی برند سریدا پرداختیم. دستگاه ما برعکس عمده دستگاه‌های چینی به‌جای نورد کروم از نورد آنیلوکس استفاده می‌کند که باعث صرفه‌جویی ۲۵ درصدی در مصرف چسب می‌شود و همین‌طور از سیلندر خشک‌کنی با قطر ۹۸۰ میلی‌متر سود می‌جوید که حدود ۱۰۰ میلی‌متر بزرگ‌تر از دیگر دستگاه‌های همانند است و در سرعت کار آن تفاوتی محسوس ایجاد کرده است.

همچنین دستگاه مورد عرضه‌ی ما از وجود ۱۱ یونیت IR (اشعه مادون‌قرمز) سود می‌جوید که کمترین هزینه گرمایش را در میان دستگاه‌های موجود به خود اختصاص داده است. وجود پودرگیر الکترومگنتیک همراه با براشینگ نیز از دیگر مواهب سلفون‌کش دوکاره سریدا ما است که در کیفیت خروجی کار تأثیر بسزایی دارد و این دستگاه را مناسب کارهای خاص و حساس کرده است.

دستگاه‌های موجود در کشور ما به‌استثنای آخرین مدل‌های اروپایی و گران‌قیمت آن، عمدتاً در بخش برش دستگاه از چین‌نایف (تیغه زنجیره‌ای) استفاده می‌کنند و این در حالی است که ماشین دوکاره سریدا ما در این قسمت از هات‌نایف (برش حرارتی) استفاده می‌کند.

هرچند این مزیت کم‌رقیب باعث گران‌تر شدن دستگاه ما در مقایسه با نمونه‌های عادی شده است اما باید توجه داشت که این تکنولوژی ضمن بالا بردن سرعت کار و راحت کردن عملیات برای اپراتور، باطله‌ی کار را به حداقل رسانده و چهارگوشه‌ی کار را بدون هیچ لبه‌ی اضافه و حباب و مشکلاتی ازاین‌دست (با انحرافی ناچیز در حد یک‌دهم میلی‌متر) تحویل می‌دهد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای برتری‌جویان کیفیت‌خواه تبدیل کرده است.

همچنین باید به مزیت دیرپایی این تیغه‌های جدید اشاره کنم؛ دستگاه‌هایی که با تیغه‌های زنجیری کار می‌کنند در صورت فعالیت مداوم باید حداکثر ماهی یک‌بار به تعویض این تیغه بپردازند و این در حالی است که هات‌نایف دستگاه ما در مقایسه با آن‌ها تنها با سرویس سالی یک‌بار امکان برش و خدمات‌رسانی را به راحت‌ترین شکل میسر کرده است.

دستگاه سریدا ما طبق کاتالوگ فنی‌اش قابلیت ۱۱۰ متر سلفون‌کشی در دقیقه را دارا است که بسیاری از دوستان نیز با حداکثر توان از آن استفاده کرده و گزارش کار داده‌اند اما بنده به شکل آزمایشی کار بدون خلل تا ۸۵ متر در دقیقه را برای آن تضمین می‌کنم. باید توجه داشت که در بحث سرعت عواملی چند مانند نوع سلفون، گرماژ کار، میزان تاخوردگی و مسائل متعدد دیگری ازجمله عرض کار دخیل هستند و با همه‌ی این احوال ماشین دوکاره سریدا ما نسبت به همتایان دیگرش در این‌گونه چالش‌ها همواره با نمره‌ای بالاتر قبولی را کسب کرده است.

دستگاه جدید ما با بهره‌گیری از مزیت‌هایی که بخشی از آن‌ها اشاره کردم، در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته حضور خواهد داشت و دوستان علاقه‌مند می‌توانند کیفیت ساخت و خروجی آن را از نزدیک مشاهده کنند تا با دیدن بی‌همتایی آن به صداقت سویدا دیموند نوین ایمان بیاورند. علاوه بر این ما مشتریان شناخته شده‌ای داریم که بهترین گواهان کیفیت محصولات و ماشین‌آلات عرضه شده شرکت ما هستند و می‌توانند طرف مشورت جستجوگران کیفیت قرار بگیرند.

بازرگانی سویدا دیموند نویندستگاه دوکاره فول اتومات سلفون‌کشی

  • اولین دستگاه با قابلیت برش هات‌نایف (حرارتی) در ایران
  • سیلندر آنیلوکس
  • سیستم پودرگیر الکترومغناطیس
  • سیستم گرمایش خشک کن IR ، کم استهلاک‌ترین سیستم گرمایش
  • حداقل سایز ٣٠٠*٣٠٠ میلی‌متر و حداکثر ١٢۵٠*١۶۵٠میلی‌متر
  • سیلندر درایر (خشک کن) به قطر ٩٨٠ میلیمتر و بالاترین سرعت تولید ٨٠٠٠~۶٠٠٠ ورق در ساعت
  • سیستم برق میتسوبیشی، سنسور یاسکاوا
  • تیغه زنجیری chain knife  تایوانی، بانسینگ کاتر، fly cutter
  • سنسور  paper jump
  • قابلیت خروج ورق‌های برش نخورده به‌صورت اتوماتیک
  • نان‌استاپ آپارات و استکر
  • سنسور هوشمند تشخیص جامپ کاغذ
  • نصب در بهترین مجموعه‌های چاپ ایران (تهران، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم و…)

 

مواد اولیه

سویدا دیموند نوین برای پوشش حداکثری بر نیازهای مشتریان خود علاوه بر ارائه‌ی ماشین‌آلات قدرتمند و مدرن، در پی ارائه‌ی سایر مواد اولیه با کیفیت است و ازاین‌رو واردات چسب‌های سلفون را نیز در دستور کار قرار داده است و با جستجویی مشکل‌پسندانه یکی از بهترین برندهای قابل‌عرضه را برای مشتریان خود انتخاب کرده است. چسب ما با برند دیموند دارای ۴۶ درصد غلظت یا به عبارتی جامدی است و هیچ کف یا حبابی در هنگام کار با آن مشاهده نمی‌شود.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر اینکه چسب‌های سلفون دیموند پلی‌اکرلیک هستند که این مزیت علاوه بر ضد برفک بودن و ویسکوزیته بودن باعث انعطاف‌پذیری بیشتر سلفون شده، با فیلم‌های OPP سازگار است و کیفیتی بی‌نظیر را به خروجی شما اهدا می‌کند.

ما همچنین در پی رفع نیاز هر چه بیشتر مشتریانمان سلفون واتربیس بسیار خاص و باکیفیتی را ارائه می‌دهیم که مشتریان پروپاقرصی را در بازار داخلی برای خود فراهم کرده است. سلفون واتربیس ما با قطر ۱۲ میکرون رقیب بی‌شکست سلفون‌های ۱۵ میکرونی -که یا ۱۶ تا ۱۷ میکرون هم می‌رسند- معمول بازار است؛ درحالی‌که رول‌های سلفون‌های ۱۵ میکرونی هر کیلو ۷۵ متر را پوشش می‌دهد، سلفون ما با توجه به میکرون کمتری که دارد این میزان را به ۹۱ متر افزایش داده است.

به عبارتی سلفون‌های ۱۲ میکرون ما ضمن کیفیت بهتر و انعطاف و جلا و زیبایی که به کار می‌بخشند حدود ۲۰ درصد به‌صرفه‌تر هستند که این میزان در سفارش‌های بالا به‌خوبی به‌عنوان یک مزیت خود را نشان می‌دهد و این در حالی است که ازلحاظ قیمت تنها پنج تا ۱۰ درصد گران‌تر از نمونه‌های معمول و رایج بازار هستند.

بازرگانی سویدا دیموند نویندایکات

سال ۱۳۹۷ بود که ما طبق مرام‌نامه مشتری‌مداری سویدا دیموند نوین برای اولین بار به سفارش مشتری خوبمان دو دستگاه دایکات تمام‌اتومات حرفه‌ای رول به شیت را نیز وارد کردیم اما به‌این‌علت که در آن سال‌ها هدفمان کار در حوزه تخصصی سلفون و دستگاه‌های سلفون‌کشی بود کمتر به این حوزه پرداختیم و ارائه‌ی این محصولات را منوط به سفارش مشتریان کردیم اما با توجه به بازخوردهای مثبت و نیازسنجی بازار این ماشین‌آلات پرمصرف در صنعت چاپ نیز ازاین‌پس بخشی از سبد کالایی سویدا دیموند نوین محسوب می‌شوند.

دستگاه دایکات چهارونیم ورقی تمام‌اتومات ما نیز جزو ماشین‌آلاتی است که ما تصمیم داریم مزیت‌های آن را در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران به نمایش بگذاریم. این دستگاه طبق آزمایش‌های استاندارد به‌طور واقعی فشاری برابر با ۳۵۰ تن را ارائه می‌دهد که خود به‌تنهایی یک مزیت بی‌رقیب و کمیاب محسوب می‌شود.

علاوه بر این دستگاه دایکات ارائه شده ما وزنی برابر با ۱۸ تن دارد که باز نسبت به عمده دستگاه‌های موجود در کشور که غالباً وزنی برابر با ۱۲ تن دارند و فشاری را تا حداکثر ۲۲۰ تن وارد می‌کنند امکانات و کیفیت برش بهتری را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

دایکات تمام‌اتومات ما از تکنولوژی فتوالکترونیک سود می‌جوید و تمام سیستم برق آن توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن تأمین شده است. همچنین تمامی سنسورهای استفاده شده در این دستگاه از برند شناخته شده یاسکاوا ژاپن است که مزیت‌های قابل‌تأمل و برتری‌بخش را به این دستگاه الحاق کرده‌اند و آن را در زمره بهترین ماشین‌آلات دایکات موجود در بازار قرار داده‌اند.

بازرگانی سویدا دیموند نوینخدمات پس از فروش

بخش خدمات پس از فروش یکی از آن قسمت‌های مجموعه ما است که بنده به‌عنوان مدیرعامل سویدا دیموند نوین بیشترین حساسیت را برای آن قائل هستم. درواقع آنچه تا امروز بانی مباهات و بالندگی مجموعه‌ی ما و مشوقمان در ادامه‌ی راه بوده همواره رضایت مشتریان از ارائه سایر کالاها و همین‌طور خدمات پس از فروش و بحث گارانتی و وارانتی شرکت بوده است؛ این همان بخششی است که توجه به آن باعث شده مشتریان مجموعه‌ی ما در هر رسته‌ای بهترین مبلغان سویدا دیموند نوین باشند و ازاین‌رو بنده رسیدگی و تقویت مداوم این بخش را وظیفه‌ی خود می‌دانم.

درواقع می‌توان گفت که امروز با تسهیل ارتباطات و دسترسی و امکان مطالعه و بررسی بسیاری از افراد می‌توانند به واردات دستگاه و محصولات دست بزنند و یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در میان خرید شرکتی و آزاد همین بحث خدمات پس از فروش و امکان ارائه‌ی آن به شکلی مناسب و کارا است. کم نیستند کسانی که به شکل مستقیم به واردات دستگاهی پرداخته‌اند اما برای نصب و راه‌اندازی آن و یا اخذ کوچک‌ترین قطعه‌ای از ارتباط‌گیری و کسب خدمات عاجز مانده‌اند و با مشکلات زیادی در این باب مواجه شده‌اند.

شرکت‌های بزرگ در کشورهای پیشرفته همواره در پی سود و محاسبه هزینه و فایده هستند و خدمات را فقط به شرکت‌های نماینده و یا خریداران عمده و نهایتاً مجموعه‌هایی که یک خط تولیدی کامل را از آن‌ها خریداری کرده‌اند، ارائه می‌دهند و رسیدگی به یک فروش نمونه‌ای برایشان صرفه اقتصادی نداشته و ازاین‌رو در شرح وظایفشان نیز تعریفی ندارند. با این تفاسیر می‌توان گفت که حتی خرید یک دستگاه متوسط به‌اصطلاح کار راه‌انداز نیز در چنین مواردی بهتر از تهیه دستگاهی مدرن و با کیفیت است که هیچ خدماتی از آن پشتیبانی نمی‌کند.

بازرگانی سویدا دیموند نوینسویدا دیموند نوین از سال ۹۳ و هم‌زمان با اولین دستگاه‌هایی که به بازار ایران ارائه داد، بخش خدمات پس از فروش خود را تشکیل داد و تجهیز کرد تا از این بابت هرگز شرمنده مشتریان عزیزش که در میان برندهای مختلف و گاه کهن چاپ کشور، برند او را معتبر یافته‌اند، نشود. مشتریان ما حتی گاه برای دستگاه‌های دیگری که از ما هم خریداری نکرده‌اند، از بخش خدمات پس از فروش سویدا دیموند نوین استفاده می‌کنند که بر اهمیت اصل مشتری‌مداری در چشم مجموعه‌ی ما صحه می‌گذارد.

شرکت ما برای کل ماشین‌آلات خود یک سال گارانتی بی‌قید و کم‌شرط (به‌جز مشکلات کاربری و یا نوسانات برقی) را برقرار کرده است که در اطمینان‌بخشی به مشتریانشان بسیار مؤثر بوده است. ما امروز از انباری کامل و مجهز سود می‌جوییم که از سیلندر دستگاه  (با ۶۰۰ کیلو وزن) به‌عنوان بزرگ‌ترین قطعه دستگاه تا کوچک‌ترین قطعات مانند قرقره‌ها و تیغه‌ها را ارائه می‌دهد و همان‌طور که در خلال بحث هم اشاره کردم، در صورت نبود قطعه‌ای بلافاصله آن را تهیه و طبق قرارداد نهایتاً تا ۱۰ روز کاری در اختیار مشتریان مصرف‌کننده ماشین‌آلات ارائه شده شرکتمان، قرار می‌دهیم.

سویدا دیموند نوین تا ۱۰ سال خدمات پس از فروش را وظیفه‌ی خود تلقی می‌کند و به این زعم هنوز اولین دستگاه‌های فروخته شده توسط ما کماکان در لیست خدمات پس از فروش مجموعه قرار دارند. ما خرسندیم که بینش و تلاشمان امروز مجموعه‌ی جوان سویدا دیموند نوین را رکورددار فروش ماشین‌آلات سلفون‌کشی دوکاره در کشور کرده است و رضایت قاطبه‌ی مشتریان را به دست آورده است.

ما تأیید کار خود را از مشتریانی گرفته‌ایم که پس از خرید یک دستگاه و آشنایی با مجموعه، دیگر نیازهای خود را نیز با ما در میان گذاشته‌اند و به این واسطه دستگاه‌های متعددی ازجمله جعبه چسبانی، ویندو پک و سایر ماشین‌آلات مصرفی خود را به سویدا دیموند نوین سفارش داده‌اند و ما نیز در مقابل امانت‌دار اعتماد آن‌ها بوده و همواره بهترین‌ها را در اختیارشان قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت سویدا دیموند نوین:عدم مدیریت مسئولان در تنظیم زمان

بازرگانی سویدا دیموند نوینتخفیف‌های نمایشگاهی

سویدا دیموند نوین به‌پاس اعتماد مشتریانش که همواره آنان را بهترین‌های بازار چاپ می‌داند و همین‌طور برای افزودن به لیست بهره‌بران از سبد کالایی با کیفیت خود، تخفیف‌های جذابی را در بازه نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران مقرر کرده است؛ سلفون‌های متالایز و مخملی ما با قیمت بسیار مناسب و حتی با قیمتی کمتر از اجناس چینی بازار در کنار دستگاه‌های ارائه شده توسط مجموعه با ۵ الی ۱۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد که بهترین زمان برای تکمیل انبار مشتریان به‌منظور پوشش نیازهایشان در شش‌ماهه‌ی دوم سال و همچنین فرصتی مغتنم برای فعالان بازار به‌منظور امتحان کیفیت اجناس سویدا دیموند نوین و مشتری ثابت شدن آن است.

نویسنده: میلاد حاتمی لندی

منتشر شده در شماره ۲۱۸ نشریه چاپ و نشر / مهرماه ۱۴۰۱

 

مقاله قبلیمبانی طراحی بسته‌ بندی (بخش دوم)
مقاله بعدینمایشگاه کاغذ و مقوا؛ رزومه‌ای قابل‌قبول

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.