جزئیات برگزاری نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور

    0
    89
    دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور

    اولین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور با همکاری اتحادیه چاپخانه داران تهران با موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی برگزار می شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران؛ همانطور که در اخبار منتشر شد؛ هفته گذشته تفاهم نامه همکاری آموزشی میان اتحادیه چاپخانه داران و موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران، به امضای احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران و دکتر طاهر شاهین، رئیس موسسه آموزش عالی رسید و برای اجرای دوره های مرتبط به دکتر منصوری، مشاور آموزش اتحادیه چاپخانه داران تهران، ابلاغ و سپرده شد.

    رضا منصوری، مشاور آموزش اتحادیه چاپخانه‌داران تهران گفت: این تفاهم نامه به منظور تشکیل نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و نیز سایر دوره های تخصصی مورد لزوم برای به روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان، کارشناسان و مدیران این صنعت امضا شد.

    وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای حضور در این دوره‌ها از دوشنبه (۱۷ تیرماه) آغاز شده است، افزود: متقاضیان تا ۳۰ تیرماه برای حضور در این رویداد فرصت دارند تا مراحل ثبت‌ نام خود را در این دوره ها تکمیل کنند.

    منصوری با بیان اینکه برای این دوره‌ها ۳۲۰ ساعت کلاس پیش‌بینی شده است، ادامه داد: ۲۰۰ ساعت از کلاس‌ ها حضوری و ۱۲۰ ساعت آنلاین هستند و مقرر شده از ۱۵ مردادماه به‌طور رسمی آغاز شود.

    بیشتر بخوانید: برگزاری دوره دکتری MBA مدیریت استراتژیک صنعت چاپ

    وی با اشاره به اعطای گواهینامه معتبر وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی برای شرکت‌کنندگان، گفت: این دوره‌ ها نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور هستند و ازجمله ویژه‌ترین دوره‌های تخصصی صنعت چاپ برای صنف به شمار می‌آیند.

    جزئیات برگزاری نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور 

    جزئیات برگزاری نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور جزئیات برگزاری نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور جزئیات برگزاری نخستین دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور

    دوره MBA و DBA در صنعت چاپ و بسته بندی کشور

    موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران

    مقاله قبلیمزایای استفاده از کاغذ ایرانی در تولید نوشت‌افزار
    مقاله بعدیمجمع عمومی عادی سالانه انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی برگزار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.