برگزاری ششمین نمایشگاه چاپ و فرآوری شهر آفتاب در آبان ماه

    0
    44
    ششمین نمایشگاه چاپ و فرآوری شهر آفتاب حامد ایرانی

    ششمین نمایشگاه چاپ و فرآوری شهر آفتاب در تاریخ ۱۷ تا ۲۰‌ آبان‌ماه برگزار می شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ حامد ایرانی برگزارکننده نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی، فرآوری و ماشین‌آلات صنایع غذایی از برپایی ششمین نمایشگاه چاپ و فرآوری شهر آفتاب در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این رویداد در ششمین تجربه برگزاری شاهد حضور گسترده انجمن ماشین‌ سازان صنایع غذایی ایران خواهد بود که نمایشگاه ما را به‌ عنوان نمایشگاه مرجع حوزه ماشین‌ آلات صنایع غذایی، بسته‌ بندی و دارویی انتخاب کردند.

    وی افزود: همین امر موجب شده که طیف وسیعی از شرکت‌ های تولیدکننده صنایع غذایی و دارویی برای بازدید به این نمایشگاه بیایند.

    ایرانی با بیان اینکه چاپ روی پارچه نیز از دیگر بخش‌های مهم ششمین نمایشگاه چاپ و فرآوری شهر آفتاب ادامه داد: در این حوزه پاویون چاپ روی پارچه را به شکل ویژه خواهیم داشت و رایزنی با انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه نساجی ازجمله اقدامات به شمار می‌آید.

     

    پاویون های ششمین نمایشگاه چاپ و فرآوری شهر آفتاب

    وی همچنین با اشاره به پاویون‌ های پیش‌ بینی شده برای این رویداد، توضیح داد: علاوه بر پاپیون چاپ روی پارچه، پاویون تخصصی چاپ و بسته‌ بندی انعطاف‌ پذیر و پاویون تخصصی کاغذ، کارتن و مقوا نیز برگزار خواهد شد.

    به‌گفته وی، در پاویون تخصصی کاغذ، کارتن و مقوا، ماشین‌ آلات چاپ و ماشین‌ آلات تولید کارتن به شکل گسترده قرار خواهد داشت و این نمایشگاه به‌طور تخصصی بر عرضه و نمایش ماشین‌ آلات حوزه چاپ و بسته‌ بندی تاکید دارد.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه IPAP و pacprocess، فرصتی برای ایجاد ارتباطات موثر

    ایرانی همچنین از پیش‌بینی حضور ۱۵۰ هیئت تجاری برای بازدید از همه این بخش‌ها خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی مختلفی نیز متناسب با نیاز شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با همکاری شرکت‌ها و انجمن‌های تخصصی حوزه چاپ برای این رویداد در نظر گرفته شده که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    مقاله قبلیبرگزاری نشست آسیب شناسی بخش فعالان برتر در جشنواره ملی صنعت چاپ
    مقاله بعدیآیا آینده افست «یووی» در دست «فن‌ آوری LED UV» است؟

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.