مدیر مجموعه رث گرافیک: دروپا آینه تمام‌نمای تکنولوژی‌های روز صنعت چاپ

    0
    45
    مجموعه رث گرافیک

    یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک گفت: نمایشگاه دروپا ۲۰۲۴ آینه تمام‌نمای تکنولوژی روز جهان در صنعت چاپ و بسته‌ بندی بود.

    سیدامیرحسین صادقی از مدیران مجموعه رث گرافیک اظهار داشت: نمایشگاه دروپا ۲۰۲۴ آینه تمام‌نمای تکنولوژی روز جهان در صنعت چاپ و بسته‌ بندی بود؛ همچنین این رویداد از نظر اطلاعات عمومی خیلی جالب و جذاب بود اما از طرفی به خاطر قیمت‌ها و تحریم‌هایی که کشورمان دچارش است به آن شکل برای ما قابل‌استفاده نبود، به‌طوری‌که اگر دستگاهی را می‌ پسندیدیم نه تحریم‌ ها و نه قیمت‌ ها اجازه خرید به ما نمی‌ دادند؛ بنابراین با توجه به ارزش پول ملی، ما فقط می‌توانستیم تماشاگر این رویداد باشیم.

    دروپا 2024 مجموعه رث گرافیکوی در رابطه با مزایای بازدید از این نمایشگاه گفت: دیدن محصولات و دستگاه‌های مختلفی که در دروپا به نمایش گذاشته شده بودند باعث ایجاد دید بهتر در فعالان این صنعت شد تا بدانیم که در آینده چه تصمیماتی بگیریم و چگونه عمل کنیم اما این تنها مربوط به منافع کلی می‌شود درصورتی‌که اگر شرایط کشورمان بهتر بود، می‌توانستیم استفاده مفیدتری از آن داشته باشیم. به‌طورکلی من از بازدید و حضور در این نمایشگاه کاملاً رضایت دارم.

    صادقی اذعان داشت: برداشت بنده از مشاهده ماشین‌آلات و تجهیزات به نمایش درآمده در این رویداد این بود که به‌زودی چاپ دیجیتال جایگزین افست خواهد شد و حتی در بخش‌های صحافی نیز دیجیتال جایگزین مکانیکال خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: مدیر فروشگاه سلفون بهاری: رسته چاپ دیجیتال در دروپا می درخشید

    این فعال صنعت چاپ حضور در این رویداد جهانی را حتی اگر خریدی صورت نگیرد ضروری برشمرد و گفت: آگاهی از اتفاقات روز در حوزه کاری امری ضروری است. طبیعتاً اگر امروز نتوانیم به لحاظ فیزیکی از آن بهره ببریم شاید در چند سال آینده ‌این امکان فراهم شود؛ بنابراین حضور ما می‌تواند منجر به ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی شود تا ان‌شاءالله با باز شدن گره‌ها ما نیز بتوانیم همانند دیگر نقاط دنیا از تکنولوژی‌های روز بهره‌مند شویم.

    یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: به‌زودی چاپ دیجیتال جایگزین افست خواهد شد و حتی در بخش‌های صحافی نیز دیجیتال جایگزین مکانیکال خواهد شد

    یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های ما منحصر به حضور شرکت‌های داخلی است و هیچ آورده بیرونی ندارند که آن هم به دلایلی است که تمام جامعه مبتلا به آن هستند و منحصر به بیزینس ما نمی‌شود. متأسفانه کشور ما تبدیل به جزیره‌ای شده که ارتباطش با جهان قطع شده است. مادامی‌که دچار این شرایط باشیم استفاده از سرمایه، تکنولوژی و حضور در بازارهای صادراتی جهانی غیرممکن است که مجموع این عوامل باعث کند شدن نرخ رشدمان می‌شود. قطعاً چنین شرایطی بر نوع و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های داخلی هم تأثیرگذار است و نمی‌توانیم از حضور شرکت‌های بزرگ در این دست از رویدادها بهره‌مند شویم.

    مجموعه رث گرافیک

    مقاله قبلیبهبود معیشت نویسندگان در گرو بهبود وضعیت نشر
    مقاله بعدیتامین برق کارخانه کاغذ زاگرس با پایان فصل گرما

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.