خودکفایی ایران در تولید پلیمر «ای بی اس»

    0
    42
    تولید پلیمر

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پتروشیمی جم امروز تبدیل به قطب پلیمر کشور شده است، درباره تولید پلیمر گفت: مصرف محصول ای بی اس در کشور بیش از ۷۰ هزار تن است و این کارخانه کشور را در این محصول به خودکفایی رسانده است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی مسکنی پنجشنبه (۴ مردادماه) در آئین بهره‌برداری از فاز نخست پتروشیمی پادجم در عسلویه، اظهار کرد: پتروشیمی پاد جم پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی در سایه تلاش و اداره جوانان انقلابی صورت گرفت.

    وی با بیان اینکه پتروشیمی جم امروز تبدیل به قطب پلیمر کشور شده است، درباره تولید پلیمر خاطرنشان کرد: مصرف محصول ای بی اس در کشور بیش از ۷۰ هزار تن است و این کارخانه امروز کشور را در این محصول به خودکفایی رسانده است.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ایام عید، رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی مرا خواستند، فرایند اجرا طرح را به ایشان گزارش کردم و قول گرفتم در مراسم افتتاح این طرح شرکت کنند، امروز این طرح را به روح بلند شهید رئیسی تقدیم می‌کنم.

    بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت پلیمر ایران به تعویق افتاد

    گفتنی است که پتروشیمی پادجم به‌عنوان مجری طرح تولید ABS/Rubber در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است، ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار متریک تن ABS در سال و ۶۰ هزار متریک تن Rubber در سال از ویژگی این مجتمع پتروشیمی است.

    تولید پلیمر

    مقاله قبلیاتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ بانی همکاری ایران و عراق
    مقاله بعدیوزیر نیرو پیگیر مسئله تامین برق کارخانه‌ های کاغذ مازندران و زاگرس

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.