نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ بستری مستعد برای مراودات داخلی و بین‌المللی

    گفت و گو با رضا خاکی مدیر بازرگانی شرکت نگین تجارت آروند گیتا

    0
    34
    نمایشگاه کاغذ و مقوا

     مدیر بازرگانی شرکت نگین تجارت آروند گیتا، نمایشگاه کاغذ و مقوا را فضا و بستری مستعد برای افزایش تعاملات و مراودات داخلی و بین‌المللی برشمرد و از مسئولان نمایشگاه درخواست کرد که در این راستا به‌منظور مشارکت بیشتر و جذب مخاطب، تبلیغات و اطلاع‌رسانی را فراموش نکنند.

     به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه، رضا خاکی مدیر بازرگانی شرکت نگین تجارت آروند گیتا اظهار داشت: شرکت نگین تجارت آروند گیتا، با بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص و باتجربه و درعین‌حال جوان و پرانرژی با هدف انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در سطح بین‌المللی و همچنین تأمین کالاهای اساسی و ضروری در سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد.

    وی ادامه داد: این شرکت در راستای توسعه مناسبات تجاری با رویکرد تأمین و تحویل اقلام وارداتی موردنیاز کارخانجات تولیدی با اتکا به تعاملات بین‌المللی، توان عملیاتی و تجربیات مثبت در راستای تأمین انواع خمیر کاغذ و کاغذهای حرارتی اقدام کرده است.

    خاکی در رابطه با حضور مجموعه نگین تجارت آروند گیتا در نمایشگاه کاغذ و مقوا اذعان داشت: با عنایت به فضل پروردگار در ادوار گذشته نمایشگاه کاغذ و مقوا حضور داشته‌ایم و امسال نیز در هفتمین دوره آن حضور خواهیم یافت. باید بگویم که این نمایشگاه فضا و بستر مستعدی برای افزایش تعاملات و مراودات داخلی و بین‌المللی ایجاد کرده است.

    مدیر بازرگانی شرکت نگین تجارت آروند گیتا در رابطه با نقش این نمایشگاه در تعاملات داخلی و خارجی در صنعت کاغذ و سلولزی گفت: با توجه به گسترده شدن بازارهای جهانی و رشد روزافزون رقابت، در عصر اطلاعات، اهمیت فروش از طریق تبلیغات بیش‌ازپیش افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: حال که نمایشگاه کاغذ و مقوا نقش میانجی‌گری این تبلیغات در جهت تعاملات بازرگانی داخلی و خارجی را دارد، علاوه بر شرکت‌کنندگان و مراجعان، برگزارکننده نمایشگاه با توجه به آمار و اطلاعاتی که در طی سالیان گذشته از نمایشگاه در اختیار دارد، نقش مهمی نیز در این رویداد خواهد داشت که از طریق منابع نمایشگاهی، می‌تواند برای تبلیغات و افزایش اطلاع‌رسانی، ایجاد مشوق‌های حضور مانند فضای مناسب نمایشگاهی، آموزش پرسنل نمایشگاهی و فراهم کردن امکانات و راحتی برای سهولت حضور و بازدید از نمایشگاه بر مطلوبیت این امر بیفزاید.

    بیشتر بخوانید: حضور مسئولان در نمایشگاه نشانگر حمایت از صنعت کاغذ

    گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از ۹ تا ۱۲ مردادماه در مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    مقاله قبلیحضور مسئولان در نمایشگاه نشانگر حمایت از صنعت کاغذ
    مقاله بعدینمایشگاه کاغذ و مقوا؛ مقری برای شناسایی نیاز تأمین‌کنندگان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.