نمایشگاه؛ فرصتی برای تحول در صنعت کاغذ و مقوا

    گفت و گو با مسعود یگانه‌فر عضو هیئت‌مدیره شرکت گرما نور پرتو

    0
    39
    صنعت کاغذ و مقوا

    عضو هیئت‌مدیره شرکت گرما نور پرتو با بیان اینکه امسال برای اولین بار در نمایشگاه کاغذ و مقوا شرکت خواهند کرد اذعان داشت که این نمایشگاه می‌تواند در صنعت کاغذ و مقوا تحول ایجاد کند.

     به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه؛ مسعود یگانه‌فر عضو هیئت‌مدیره شرکت گرما نور پرتو اظهار داشت: شرکت گرمانور پرتو از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. بخشی از تولیدات این شرکت که مربوط به صنعت کاغذ و مقوا می‌شود عبارت است از تولید سیستم‌های گرمایشی و خشک‌کن که در زمینه خشک کردن کاغذ و مقوا کاربرد دارد.

    وی در رابطه با حضور این شرکت در نمایشگاه کاغذ و مقوا اذعان داشت: ما در گذشته در نمایشگاه‌های دیگری حضور داشته‌ایم اما با توجه به تخصصی بودن این آوردگاه، امسال تصمیم گرفتیم که برای اولین بار در آن شرکت کنیم.

    نمایشگاه کاغذ و مقوا صنعت کاغذ و مقوا

    دستیابی به بازارهای جدید صنعت کاغذ و مقوا بارزترین کارکرد نمایشگاه

    یگانه‌فر تصریح کرد: مهم‌ترین هدف ما هم شناخت همکاران و معرفی محصولاتمان است و در واقع فکر می‌کنم که جذب مشتریان و دستیابی به بازارهای جدید بارزترین کارکردهایی است که هر نمایشگاه ازجمله آوردگاه کاغذ و مقوا می‌تواند داشته باشد. ضمن اینکه ما برای حضور در این رویداد تحقیقات مفصلی انجام داده‌ایم و معتقدیم این نمایشگاه می‌تواند در صنعت کاغذ و مقوا تحولاتی را ایجاد کند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین انتظار من به‌عنوان یک شرکت‌کننده در این رویداد، توجه به موضوع اطلاع‌رسانی و تبلیغات است. اگر این اتفاق بیفتد بدون شک بازدیدکننده بیشتری در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و موجب رونق آن خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ مقری برای شناسایی نیاز تأمین‌کنندگان

     گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از ۹ تا ۱۲ مردادماه در مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

    مقاله قبلینخستین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت چاپ قم برگزار می شود
    مقاله بعدیراه اندازی انستیتو چاپ در دانشگاه امیرکبیر برای رفع چالش‌ های صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.