ظرفیت بالقوه نمایشگاه کاغذ و مقوا برای دستیابی به بازارهای جدید

    گفت و گو با مسعود داداشی رئیس هیئت‌مدیره مجتمع سلولزی کیان آریانا کویر

    0
    41
    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    رئیس هیئت‌مدیره مجتمع سلولزی کیان آریانا کویر، نمایشگاه کاغذ و مقوا را محفلی برای دیدوبازدید با مشتریان و معرفی محصولات جدید به آن‌ها دانست و بیان کرد که این رویداد ظرفیت خوبی برای دستیابی به بازارهای جدید دارد.

     به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه، مسعود داداشی رئیس هیئت‌مدیره مجتمع سلولزی کیان آریانا کویر اظهار داشت: شرکت ما واقع در شهرک صنعتی اشکذر، در سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شده است و در زمینه تولید انواع کاغذ بسته‌بندی از گراماژهای ۹۰ تا ۱۳۰ گرم فعال است.

    وی بیان داشت: مجتمع سلولزی کیان آریانا کویر امسال سومین دوره است که در نمایشگاه کاغذ و مقوا شرکت خواهد کرد. ازآنجاکه محصولات ما به سراسر ایران ارسال می‌شوند؛ این نمایشگاه فرصتی را برایمان فراهم می‌کند تا با مشتریانی که به‌ندرت آن‌ها را می‌بینیم، دیداری تازه کرده و به گفت‌وگو بنشینیم.

    داداشی تصریح کرد: همچنین ما به‌تازگی چند محصول جدید را روانه بازار کرده‌ایم که برهمین مبنا تصمیم داریم بخشی از فعالیت‌هایمان در این آوردگاه را معطوف به معرفی این محصولات کنیم. باید بگویم نمایشگاه ظرفیت بالقوه خوبی برای دستیابی به بازارهای جدید و معرفی محصولات به مشتریان دارد.

    نمایشگاه کاغذ و مقوا صنعت کاغذ و مقوامدیر مجتمع سلولزی کیان آریانا کویر روند نمایشگاه کاغذ و مقوا را رو به رشد و بهبود برشمرد و گفت: در شش دوره‌ای که تاکنون از برگزاری این رویداد گذشته است، باید بگویم که هم ما از نظر غرفه‌سازی و حضور در نمایشگاه تجربیات بیشتری کسب کرده‌ایم و هم این نمایشگاه توانسته در میان صنعتگران این حوزه جایگاه خوبی را به دست بیاورد؛ امیدواریم که امسال شاهد نمایشگاهی پررونق‌تر از گذشته باشیم.

    بیشتر بخوانید: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و فرآورده‌های سلولزی افتتاح شد

    وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در ادوار گذشته با آن روبرو بودیم مسئله غرفه‌سازی بود که بسیاری از همکاران را دچار چالش کرده بود، خوشبختانه امسال مجریان نمایشگاه تعدادی از غرفه‌سازان مورد تأییدشان را به ما معرفی و اعلام کردند که مسئولیت کار را بر عهده می‌گیرند؛ این یک حسن بزرگ رویداد امسال بود که جای تشکر دارد.

    گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از ۹ تا ۱۲ مردادماه در مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    مقاله قبلیفراهم کردن زیرساخت‌های تامین کاغذ در دولت سیزدهم
    مقاله بعدیدعوت نمایشگاه بین‌ المللی کتاب ریاض از ایران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.