کارخانه تولید کاغذ و مقوا؛ عامل انتشار بو در یزد

    0
    41
    کارخانه تولید کاغذ و مقوا

    مدیرکل محیط زیست یزد با اشاره به بررسی شکایت‌ های مردمی و شناسایی کارخانه تولید کاغذ و مقوا در این شهر به عنوان عامل انتشار بو، این واحد را آلاینده معرفی کرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر؛ سیدرضا نورانیان مدیرکل محیط زیست یزد اظهار کرد: در پی وصول شکایات مردمی در خصوص انتشار بوی آزار دهنده در یزد با پیگیری‌ های صورت گرفته، بازدید مشترک دادستانی و محیط زیست برای بررسی موضوع انجام شد.

    وی با اشاره به اینکه با توجه به پایش‌های انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل، محرز شد که کارخانه تولید کاغذ و مقوا مستقر در شهر یزد عامل اصلی انتشار بو است، افزود: در این راستا ضمن اخطارها و مهلت های متعدد داده شده این واحد درلیست صنایع آلاینده استان قرار داشته و بارها پرونده جهت برخورد و پلمپ قسمت های آلاینده به مراجع قضایی و دادگاه فرستاده شده است.

    نورانیان بیان کرد: همچنین اداره محیط زیست تا حد توان به وظایف محوله خود در راستای اجرای قانون و احقاق حقوق شهروندان عمل کرده است.

    بیشتر بخوانید: ۱۴ سال سرپوش بر وضعیت فاضلاب کارخانه خمیر و کاغذ اترک

    وی یادآور شد: آلایندگی این واحد این اواخر تایید مجدد و قرار شده بود تا اجرای قانون و برخورد لازم توسط مسئولان استان انجام شود.

    کارخانه تولید کاغذ و مقوا

    مقاله قبلیاتاق اصناف ایران و نقش حمایتگری از صنعت چاپ
    مقاله بعدیاتحادیه چاپخانه‌ داران گلستان؛ انحلال، ادغام یا اتحاد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.