رونمایی از ماشین‌ آلات جدید های‌پک در نمایشگاه کاغذ و مقوا

    گفت و گو با سیدحسین صالحی؛ مدیر صنایع چاپ و بسته‌بندی والا‌ (های‌پک)

    0
    46
    ماشین‌ آلات جدید های‌پک

    مدیرعامل مجموعه‌ های‌پک ضمن بیان اینکه در نمایشگاه کاغذ و مقوا بازدیدکنندگان کمی حضور یافتند اما عمدتاً تخصصی بودند و این حضور باکیفیت و خوب بود؛ از رونمایی ماشین‌ آلات جدید های‌پک در این آوردگاه خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه؛ سیدحسین صالحی؛ مدیر صنایع چاپ و بسته‌بندی والا‌ (های‌پک) ضمن بیان اینکه امسال مجموعه‌اش دومین تجربه حضور در این آوردگاه را پشت سر گذاشته، گفت: این دوره از نمایشگاه کاغذ و مقوا اگرچه با حجم کمی از بازدیدکنندگان روبرو بود اما آن‌ها بیشتر تخصصی بودند و کیفیت این حضور بسیار خوب بود و به‌طورکلی نمایشگاه خوبی را پشت سر گذاشتیم.

     

    معرفی ماشین‌ آلات جدید های‌پک

    وی در ادامه درباره معرفی ماشین‌ آلات جدید های‌پک بیان کرد: در ایران تعدد نمایشگاه‌های تخصص در حوزه صنعت چاپ، کاغذ و مقوا وجود دارد، به همین علت است که بیشتر تولیدکنندگان محصولات جدیدی برای عرضه ندارند. بااین‌وجود ما در شرکت والا سال گذشته یعنی ۲۰۲۴ ماشین‌آلات جدیدی را سفارش داده بودیم که به دلیل تخصیص ارز و گمرک با تأخیر به ایران وارد شدند و نمایشگاه کاغذ و مقوا فرصتی بود که ما ماشین‌ آلات جدید های‌پک را به مشتریانمان معرفی و عرضه کنیم.

    مدیر صنایع چاپ و بسته‌بندی والا‌: امسال بازدیدکنندگان زیادی از کشور افغانستان در غرفه ما حضور یافتند که توانستیم ارتباطات مؤثری با آن‌ها برقرار کنیم

    صالحی در رابطه با بازدیدکنندگان خارجی این آوردگاه اذعان داشت: خوشبختانه در این نمایشگاه فرصت خوبی دست داد تا هم دیداری با مشتریان قدیمی داشته باشیم و هم با افراد و شرکت‌های جدید آشنا شویم. برایم جالب بود که امسال بازدیدکنندگان زیادی از کشور افغانستان در غرفه ما حضور یافتند که توانستیم ارتباطات مؤثری با آن‌ها برقرار کنیم. این اتفاق از سوی دیگر نشان می‌دهد که در کشور افغانستان پتانسیل خوبی برای صادرات مواد اولیه و تجهیزات وجود دارد.

    مدیر صنایع چاپ و بسته‌بندی والا‌ با بیان اینکه شرایط کشور امکان بهره‌برداری مجموعه‌های فعال در این صنعت از نمایشگاه‌های تخصصی را می‌گیرد، اظهار داشت: در کشوری که عملاً به خاطر قطعی برق فعالیت کارخانه‌ها متوقف می‌شود و ادارات و بانک‌ها از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فعال هستند چگونه اقتصاد فرصت رشد و توسعه پیدا می‌کند؟ در چنین شرایطی قطعاً فعالان اقتصادی نمی‌توانند برنامه‌ریزی خوبی برای کارهایشان داشته باشند. وقتی ما در زیرساخت و الفبای کار مشکل‌ داریم حرف از توسعه، نوآوری یا تأثیرگذاری نمایشگاه‌ها بر صنایع ثقیل است؛ البته که با رفع این مشکلات نمایشگاه‌ها می‌توانند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند. ماشین‌ آلات جدید های‌پک

    بیشتر بخوانید: صنایع سلولزی؛ بانی رونق و رشد اقتصادی کشور

    وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مهم‌ترین انتظار ما از دولت آقای پزشکیان و حتی دولت‌های قبل‌تر از ایشان این بود که تولیدکنندگان و بازرگانان را رها کنند، آزمون‌وخطا بس است و ما نیازی به بخشنامه و آیین‌نامه جدید نداریم، ما فقط نیاز داریم که دستمان برای کار باز باشد، این عزیزان باید اجازه دهند که بازار عرضه و تقاضا راه خود را پیدا کند.

    گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از نهم تا یازدهم مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به برگزاری رسید.

    ماشین‌ آلات جدید های‌پک

    مقاله قبلیبررسی ریشه های روانشناسی خدمات به مشتریان
    مقاله بعدیبررسی نخستینه ‌های چاپ ایران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.