مدیرعامل گروه ترام: بسته‌ بندی سفیر یک برند است

    0
    51
    مدیرعامل گروه ترام

    مدیرعامل گروه ترام معتقد است که بسته‌ بندی سفیر یک برند است و کسی که برایش برند اهمیت داشته باشد نگاه ویژه‌ای به بسته‌ بندی دارد.

    علیرضا احمدی مدیرعامل گروه ترام در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین در حاشیه نمایشگاه فارمکس اظهار داشت: ترام یکی از شرکت‌ های پیشرو در حوزه چاپ و بسته‌ بندی کشور و منطقه محسوب می‌ شود. تلاش ما در سال‌ های گذشته ارتقای کیفیت و به‌روزرسانی محصولات و قرار دادن این امکانات در اختیار مشتریانمان بوده است تا به این واسطه آن‌ها بتوانند در رقابت شلف‌ های فروشگاه‌ ها و عرضه بین‌ المللی محصولاتشان موفق عمل کنند.

    احمدی افزود: ما اعتقاد داریم بسته‌ بندی سفیر یک برند است؛ کسی که برایش برند اهمیت داشته باشد نگاه ویژه‌ای به بسته‌ بندی دارد. به همین دلیل ما در ترام چاپ راهکارهای متعددی داریم تا بتوانیم ایده و نگاه صاحب برند را به تصویر بکشیم.

    مدیرعامل گروه ترام: بسته‌ بندی با کیفیت می‌تواند دسترسی و دستیابی به بازارهای جهانی را برای تولیدکننده سهل‌تر و هموارتر کند

    وی با بیان اینکه مجموعه ترام از چهار سال پیش وارد حوزه تولید بسته‌ بندی دارویی کشور شده است، گفت: صنعت داروی کشور در سال‌ های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، به‌اندازه‌ای که میزان پیشرفت این صنعت، از افتخارات و دستاوردهای کشور عزیزمان محسوب می‌شود. مجموعه ترام چاپ با توجه به اهمیت بسته‌بندی در این صنعت و نیازی که به آن وجود دارد، با تمام توان خود وارد مسیر تولید در این بخش مهم و استراتژیک شد. البته که همکاران خوبی در این بازار در حال کار هستند که نقش بسزایی را در صنعت بسته‌بندی دارویی کشور ایفا می‌کند اما ما نیز در تلاشیم که به سهم خود تأثیری بر این صنعت داشته باشیم.

    مدیرعامل گروه ترام در رابطه با تأثیر بسته‌ بندی در صادرات و دسترسی به بازارهای جهانی گفت: ما معتقدیم و نگاهمان این است که ارتقای بسته‌ بندی در کشور اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌ تواند در اقتصاد و صنعت کشور تأثیر داشته باشد. بسته‌ بندی با کیفیت می‌تواند دسترسی و دستیابی به بازارهای جهانی را برای تولیدکننده سهل‌تر و هموارتر کند و از سوی دیگر از بازنده شدنشان در بازار رقابتی داخلی نیز جلوگیری کند و آن‌ها را تبدیل به یک برنده، به‌ویژه در مقابل برندهای خارجی کند.

    احمدی افزود: درعین‌حال موقعی که تولیدکنندگان ایرانی محصولاتشان را بهتر عرضه کنند در کنارش صنعت بسته‌بندی هم رشد پیدا خواهد کرد و ما هم به‌عنوان یکی از بازیگران این صنعت منافع بهتری برایمان حادث می‌شود. لذا در حوزه رقابت در داخل صنف بیشتر دنبال این هستیم که کیکمان بزرگ‌تر شود تا هر کس بتواند برش بزرگ‌تری از آن دریافت کند. در کل، صنعت بسته‌بندی همواره نیاز به ارتقا داشته و دارد و ما تلاشمان این است که بتوانیم در این حوزه نقشی درخشان از خود برجای بگذاریم. 

    نمایشگاه فارمکس مدیرعامل گروه تراماحمدی در رابطه با وضعیت ایران در حوزه بسته‌ بندی دارویی اذعان داشت: تفاوت میان بسته‌ بندی دارویی، آرایشی، بهداشتی و مکمل‌های ایرانی و خارجی در داروخانه‌ها یا حتی سوپرمارکت‌ها در سال‌ های گذشته کاملاً واضح و مشخص بود؛ به‌طوری‌که کیفیت بسته‌ بندی‌ های ایرانی این را به ذهن متبادر می‌کرد که چون بسته‌ بندی ضعیف است بنابراین کیفیت محصول نیز تعریفی ندارد.

    مدیرعامل گروه ترام ادامه داد: اما امروز به همت صنعتگران حوزه چاپ و بسته‌ بندی، بسته‌ بندی‌ های داخلی نه‌تنها از نمونه‌های خارجی هیچ‌چیز کم ندارند بلکه توان رقابت با آن‌ها را نیز دارند و مشتریان مکمل‌ها یا داروها، به‌واسطه بسته‌بندی این احساس را ندارند که محصول بی‌کیفیتی را خریداری می‌کنند. امیدم این است که صنعت بسته‌بندی دارویی و بهداشتی در کشورمان رشد و پیشرفت خوبی را داشته باشد و هرکس بتواند بهترین کاری که از دستش برمیاید را انجام بدهد. مدیرعامل گروه ترام

    بیشتر بخوانید: حضور غرورآفرین پاویون ایران و گروه ترام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی

    وی در ادامه در رابطه با ششمین نمایشگاه فارمکس اظهار داشت: متأسفانه امسال نمایشگاه از شرایط خوبی برخوردار نبود. تحلیل من این است که هم‌زمانی برگزاری این رویداد با انتخابات ریاست جمهوری و همچنین بعد و مسافت نمایشگاه شهر آفتاب و عدم دسترسی مناسب به آن، روی کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار بوده است.

    مدیرعامل گروه ترام

    مقاله قبلیثبات قیمت در بازار مواد اولیه چاپ
    مقاله بعدی مدیرعامل شرکت آشنا برچسب: ارتباط موضوعی نمایشگاه‌ها، عامل ارتقا است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.