استقبال خوب و غیرقابل‌ انتظار از نمایشگاه کاغذ و مقوا

    گفت و گو با امیر حسن‌زاده مدیر بازرگانی شرکت کاغذسازی کاوه

    0
    45
    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    مدیر بازرگانی شرکت کاغذسازی کاوه ضمن مناسب خواندن زمان برگزاری نمایشگاه کاغذ و مقوا در فصلی که اوج سفارش گیری شرکت‌های تولیدکننده کاغذ محسوب می‌شود؛ استقبال از این رویداد را غیرقابل‌انتظار خواند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه کاغذ، مقوا، کارتن، فرآوردهای سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه؛ امیر حسن‌زاده مدیر بازرگانی شرکت کاغذسازی کاوه بیان داشت: هلدینگ تاسیکو شامل زیرمجموعه‌هایی از جمله کاغذسازی کاوه، لطیف، کارتن ایران، چوکا و … است که در حوزه صنعت کاغذ و سلولزی فعالیت دارد. شرکت کاغذسازی کاوه به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ و در قالب غرفه‌ای مجزا در هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا شرکت کرد.

    وی ادامه داد: شرکت کاغذسازی کاوه به‌عنوان یکی از برندهای صنعت کاغذ و مقوا از سالیان پیش در زمینه تولید کاغذهای بسته‌بندی فعالیت دارد که میزان تولید روزانه آن ۸۰ تا ۱۰۰ تن است. مشتریان بزرگ ورق ساز خریداران اصلی ما به شمار می‌آیند.

    حسن‌زاده اذعان داشت: در حال حضور رکود بیشتر صنایع کشور را فراگرفته است که صنعت کاغذ و بسته‌بندی نیز جدا از آن نیست. در چنین شرایطی برای جلوگیری از انبارش محصولات لازم بود که در این نمایشگاه شرکت کنیم تا از یکسو با مشتریان قدیمی دیداری تازه کرده و از سوی دیگر مذاکراتی را به‌صورت رودررو با مشتریان جدید داشته باشیم.

    نمایشگاه کاغذ و مقوامدیر بازرگانی شرکت کاغذسازی کاوه تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا و ساعتی که برای نمایشگاه کاغذ و مقوا در نظر گرفته شده بود، استقبال بسیار خوب و غیرقابل‌انتظاری از نمایشگاه به عمل آمد. مذاکرات خوبی داشتیم و توانستیم به اهداف موردنظرمان دست‌یابیم. از سوی دیگر زمان برگزاری نمایشگاه در فصلی است که اوج سفارش گیری برای شرکت‌هایی همانند به شمار می‌آید که از این بابت نیز از دست‌اندرکاران نمایشگاه قدردانی می‌کنم.

    حسن‌زاده در ادامه سخنانش به مشکلات تولید و صادرات برای تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید شعار سال مبنی بر تولید و مشارکت مردمی اما عملاً در چند ماه گذشته قطعی‌های مکرر برق تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده است به‌صورتی که همه آن‌ها با توان و ظرفیت ۵۰ درصدی به فعالیتشان ادامه می‌دهند. صنعت کاغذ هم طوری است که اگر یک روز قطع برق شود عملاً ما برای انجام مقدمات تولید یک روز بعدش را هم از دست می‌دهیم. این کاهش تولید تبعاتی همانند کسری نقدینگی و زیان دهی خواهد داشت که در چند ماه آینده خود را نشان می‌دهد. نمایشگاه کاغذ و مقوا

    بیشتر بخوانید: حضور هیئت‌ های تجاری؛ نقطه قوت نمایشگاه هفتم کاغذ و مقوا

    وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث صادرات نیز قوانین دست‌وپا گیر در گمرک و تعهدات ارزی مشکلاتی را برایمان ایجاد کرده است که موجب شده رغبتی به صادرات نداشته باشیم. مهم‌ترین خواست ما از رئیس‌جمهور و دولت جدید تسهیل شرایط برای تولیدکنندگان و بازرگانان است.

     گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از نهم تا یازدهم مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به برگزاری رسید.

    نمایشگاه کاغذ و مقوا

    مقاله قبلیحضور هیئت‌ های تجاری؛ نقطه قوت نمایشگاه هفتم کاغذ و مقوا
    مقاله بعدیتوجه دولت جدید به نظر تشکل‌ های صنفی در تغییر قوانین

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.