معرفی یکی از برترین تولید کنندگان ماشین‌های بسته بندی کشور هند

    0
    36
    ماشین‌های بسته بندی

    شرکت ماماتای کشور هند جز یکی از برترین تولید کنندگان دستگاه‌ها و ماشین‌های بسته بندی در کشورهای آسیایی و اروپایی طی یک دهه اخیر است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین و به نقل از نشریه هنر بسته بندی، شرکت ماماتا به عنوان تولید کننده ماشین‌های بسته بندی شامل بر دو کارخانه اصلی است که اولی  درکشور  هند و دیگری در  کشور امریکا در حال فعالیت  هستند. همچنین دارای  دفاترنمایندگی  فروش در کلیه کشور های اروپایی و آسیایی بوده و توانسته  تا به  امروز به فروشی  بیش از ۵۰۰۰ دستگاه  در  ۹۰ کشور دنیا  دست یابد. شرکت ماماتا علاوه بر فروش دستگاه ها سیاست خدمات نصب راه اندازی و خدمات پس از فروش داشته  و اپراتورهای دستگاه ها سالی دو بار برای ویزیت دستگاه ها بر اساس نیاز مشتری به کارخانجات، خدمات پس از فروش ارایه می نماید .

    ماشین‌های بسته بندی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند

    شرکت  MAMAT MACHINERY  علاوه  بر دستگاه دوخت، تولید کننده و صادر کننده برتر ماشین های تولید فیلم اکسترود نیز می باشد که از لحاظ کیفیت جزو برترین ماشین های این رده به شمار می آیند. تمامی مدل های ماشین نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک بر اساس درخواست مشتری قابل تولید هستند و این قابلیت را دارند تا بر اساس نیاز مشتری به سه طرف دوخت دوخت وسط، ته دوخت، زیپ کیپ، دوخت بگ کفی دار و… ارتقا یابند. لذا بر اساس مشاوره کارشناسان این شرکت بهترین ماشین بر اساس نیاز و مواد اولیه در دسترس و با کیفیت  استاندارد اروپایی به مشتری معرفی خواهد شد.

    ماشین‌های بسته بندی
    ماشین‌های بسته بندی

    بیشتر بخوانید: برگزاری نمایشگاه تخصصی جامع صنعت چاپ و بسته بندی قم در نیمه دوم شهریور

    قابل ذکر است دستگاه‌های بسته بندی غذایی و بهداشتی این سازنده مدل ویکر با کیفیت و سرعت بی‌نظیر در رده دستگاههای بسیار پر فروش این شرکت می‌باشند. خاطر نشان می‌دارد بعد از انتخاب ماشین توسط مشتری، شرکت ماماتا بر اساس مواد تولیدی و دسترس داخل کشور ماشین‌ها را  به روز می کند و تولید کننده با گرفتن تست پیش از حمل، می‌تواند توان و کار کرد را آزموده و اطمینان خاطر حاصل نماید.

    مقاله قبلیتبریک رسمی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران به وزیر ارشاد منتصب
    مقاله بعدیتامین ۲۷.۲ میلیارد دلار ارز جهت پیش‌برد واردات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.