تعهدات شرکت چوب و کاغذ مازندران به صورت کامل اجرا شد

    0
    55
    شرکت چوب و کاغذ

    با سرمایه گذاری بانک ملی، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق به اجرای کامل تعهدتاش در زمینه تامین کاغذ تحریر شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، چندی پیش بانک ملی ایران با سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای حمایت از تولید و اشتغال گام های بلندی در راستای اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی و استعداد‌های بومی برای تقویت خودباوری ملی برداشت.

    این بانک با حمایت های همه جانبه و ارائه خدمات و ابزارهای گسترده مالی برای ایجاد و نوسازی خط تولید جدید و افزایش ظرفیت کاغذ در این شرکت توانست، کشور را در تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی بی نیاز و خودکفا نماید. امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن قدردانی از حمایت بانک ملی ایران و شرکت آینده پویا برای توسعه این شرکت گفت: براساس برنامه زمان بندی و هماهنگی های صورت گرفته توانستیم با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان تمامی تعهدات برای تولید کاغذ تحریر کتاب های درسی دانش آموزان کشور را تولید و تامین کنیم.

    شرکت چوب و کاغذ مازندران گامی بزرگ در زمینه تولید کاغذ برداشته است

    گفتنی است؛ شرکت چوب و کاغذ مازندران در سال‌های گذشته پس از توقف فعالیت با تلاش‌های دولت سیزدهم و حمایت‌های بانک ملی ایران در دوران جدید مدیریتی احیاء شد که ظرفیت و میزان تولید کاغذ تحریر در آن از ۴۷۰۰ تن به بیش از ۱۲۰ هزار تن رسید. همچنین با تلاش و پیگیری‌های مدیران ارشد بانک ملی ایران در سال گذشته مقرر شد طی انعقاد تفاهم‌نامه با وزرات آموزش و پرورش کاغذ کتب دانش‌آموزان در کارخانه چوب و کاغذ مازندران تولید شود.

    بیشتر بخوانید: ۲۰ هزار تن کاغذ در شرکت چوب و کاغذ مازندران تولید شد

    لازم به ذکر است، با احیای شرکت چوب و کاغذ مازندران چوب و کاغذ مازندران با نگاه ویژه دولت و حمایت‌های گسترده بانک ملی ایران به‌عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران، در حال حاضر در این کارخانه هزار و ۲۴۱ نفر مشغول به کار هستند .

    مقاله قبلیاولین واحد بسته بندی خرما در فنوج افتتاح شد
    مقاله بعدینقش تکنولوژی در بازاریابی و تبلیغات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.