جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ؛ جشنواره ای جذاب

    گفت و گو با رضا منصوری؛ عضو شورای سیاست گذاری ضرباهنگ چاپ

    0
    76
    جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ

    عضو شورای سیاست گذاری ضرباهنگ چاپ گفت: امسال باتوجه به ارزیابی جشنواره های سال های گذشته و اشکالاتی که به آنها وارد بود، سعی کردیم به رفعشان بپردازیم و جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ را در سالن حافظ برج میلاد با برنامه هایی متنوع برگزار خواهیم کرد.

    رضا منصوری؛ عضو شورای سیاست گذاری ضرباهنگ چاپ در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین بیان کرد: نمایشگاه ها و جشنواره ها ویترین صنعت چاپ هستند و فرصتی است تا فرهیختگان، صاحبنظران، متولیان و فعالان صنعت چاپ گردهم آیند و به بازبینی و بازآفرینی عملکردشان برای آینده بپردازند؛ ضمن اینکه تجربیات را با هم تبادل می کنند در جریان انتظارات و تحولات قرار می گیرند.

    وی ادامه داد: چون مسئولان هم در این رویداد حضور خواهند یافت فرصتی است تا از یک تریبون رسمی نیازها، مشکلات و انتظارات را مطرح و به گوش مسئولان برسانند. در اینگونه مراسم توانایی ها، فرصت ها و ظرفیت ها مطرح می شود و سلسله وار مسئولان نیز احساس مسئولیت بیشتری کرده و پیگیری هایی نیز از این طریق شکل می گیرد.

    منصوری بیان کرد: جشنواره های برگزار شده در سال های گذشته موفق بوده و این توفیق ما را ملزم به ادامه در مسیر هرچه با شکوه برگزار کردن جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ کرد بنابراین از همه ظرفیت ها و توانایی ها با سازماندهی و برنامه ریزی مناسب سود برده و برای پربارتر شدن جشنواره امسال نظام نامه ای را که از ظرفیت های حرفه ای، فنی، تخصصی و قانونی؛ تحت عنوان شورای سیاست گذاری ضرباهنگ چاپ تدوین شد و به تایید شورای راهبردی اتحادیه چاپخانه داران تهران رسید؛ سپس اعضای این شورا انتخاب و ذیل آن کمیته های تخصصی و اجرایی با توجه به نیازها با شرح وظایف و ماموریت ها تشکیل شدند.  

    وی در ادامه افزود: در ابتدا چندین جلسه با حضور اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره  تشکیل شد و جشنواره های گذشته مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفت بعد از آن نیز فهرست نیازها تدوین و نام و مکان مناسبی برای جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ انتخاب کردیم.

    منصوری توضیح داد: مراحل اجرایی جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ با رویکرد طراحی پوستر جذاب، معنادار و خلاق که اکثر شاخص های مرتبط با صنعت چاپ در آن لحاظ شده بود را رعایت کردیم. بیشترین نگاه ما برای طراحی این پوستر ماندگاری و برندسازی بود. کار طراحی و گرافیک این اثر به یک فرد زبده و صاحب‌نام سپرده و هویت بصری بسیار فاخری انتخاب شد و نتیجتاً حدود یک ماه گذشته در شرکت افست از این پوستر با حضور نخبگان و فعالان صنعت چاپ رونمایی شد.

    عضو شورای سیاست گذاری ضرباهنگ چاپ ادامه داد: جشنواره امسال برای اینکه با مراسم عزاداری بیست و هشتم ماه صفر تداخل نداشته باشد؛ استثناً از روز ۱۱ شهریورماه به تاریخ ۱۸ شهریورماه موکول شده است.

    بیشتر بخوانید: اتحاد و همبستگی بیشتر در جشنواره ضرباهنگ چاپ

    منصوری تاکید کرد: امسال باتوجه به ارزیابی جشنواره های سال های گذشته و اشکالاتی که به آنها وارد بود، سعی کردیم به رفع آن ها بپردازیم و جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ را در سالن حافظ برج میلاد با برنامه هایی متنوع برگزار خواهیم کرد. به اعتقاد بنده جشنواره امسال بسیار جذاب و متنوع خواهد بود؛ حتی گروه موسیقی نام آشنایی نیز در این مراسم هنرنمایی خواهند کرد که قطعا مورد اقبال واقع می شوند.

    وی درباره پذیرش مهمانان در جشنواره ضرباهنگ چاپ توضیح داد: امسال به دلیل محدودیت های ظرفیت سالن برج میلاد با صدور و ارسال کارت دعوت از مهمانان حوزه های مختلف صنعت چاپ و کاغذ برای این جشن دعوت صورت گرفته است.

    منصوری ادامه داد: در حاشیه جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ؛ غرفه ها و پنل هایی از شرکت های برتر و موفق درنظر گرفته شده تا به ارائه محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

    جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ

    مقاله قبلیافزایش کتاب‌های چاپ اول و کتاب‌های کودک به نشر
    مقاله بعدیچاپ، محل تلاقی روح هنرمند و دستان صنعتگر

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.