آغاز ثبت نام برای حضور در چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ

    گفت و گو با امیر شهلائی مقدم، عضو شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ

    0
    95
    چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ

    عضو شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ گفت: حضور میهمانان ضرباهنگ چاپ در سالن همایش های برج میلاد با توجه به قوانین این مکان تنها با ارائه کارت دعوت امکان پذیر است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران امیر شهلائی مقدم، عضو شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ در ابتدا گفت: یازدهم شهریور ماه، روز صنعت چاپ را به همه فعالان عزیز و محترم این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

    همان‌طور که مستحضرید؛ همه ساله به جهت گرامی‌داشت روز صنعت چاپ، مراسمی برگزار می‌شود. این گرامی داشت، امسال برای نخستین بار؛ به سبک و سیاق جدید و تحت عنوان جشنواره ضرباهنگ چاپ برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: به جهت تقارن یازدهم شهریورماه با ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، این مراسم با یک هفته تاخیر در روز یکشنبه، هجدهم شهریور ماه در محل همایش های برج میلاد برگزار می شود.

    جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ در برج میلاد برگزار می‌شود

    شهلائی مقدم افزود: از آنجایی که مراسم گرامی داشت روز صنعت چاپ، هر سال به سمت کیفی شدن بیشتر، هدایت می شود و همچنین بر اساس قوانین سالن همایش های برج میلاد، امسال در نحوه دعوت، پذیرش و پذیرایی از میهمانان محترم،‌ تغییرات جزئی نسبت به سال های پیش اعمال شده که خدمت شما عرض می کنم.

    وی در ادامه درباره تغییر در نحوه دعوت از مدعوین ضرباهنگ چاپ توضیح داد: امسال در ابتدا با تماس تلفنی، دعوت از میهمانان با ذکر نام آنها، ثبت شده و سپس کارت دعوت جهت حضور در مراسم، ارسال می شود. لازم به توضیح است؛ حضور میهمانان در سالن همایش های برج میلاد با توجه به قوانین این مکان تنها با ارائه کارت دعوت امکان پذیر است.

    بیشتر بخوانید: جشنواره چهارم ضرباهنگ چاپ؛ جشنواره ای جذاب

    عضو شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی چهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ در ادامه بیان کرد: برای دعوت از مدعوین، در حال حاضر یک گروه ده نفره وظیفه تماس تلفنی و ثبت دعوت ها را برعهده دارند و به زودی طبق فهرستِ نام های ثبت شده، کارت دعوت با احترام برای میهمانان ارسال می شود تا به امید پروردگار، روز یکشنبه، هجدهم شهریور ماه، پذیرای همه عزیزان و فعالان محترم صنف چاپ در محل سالن همایش‌های برج میلاد باشیم.

    مقاله قبلینخستین کاهش ضرایب مالیاتی در تاریخ اصناف و بازار
    مقاله بعدیروز ملی صنعت چاپ؛ گرامیداشتی گرم و صمیمی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.