نمایشگاه «زنگ مهر» و تعامل بیشتر تولیدکنندگان با مصرف کنندگان

    0
    88
    نمایشگاه «زنگ مهر»

    نمایشگاه «زنگ مهر» بزرگ ترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار، آموزشی، کمک‌ آموزشی، اسباب‌ بازی و کتاب های آموزشی با حمایت اتاق اصناف تهران، اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزارکشور، انجمن صنفی کارفرمایی اسباب بازی ایران و همچنین انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور، در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌ شود.

    هدف از برگزاری نمایشگاه «زنگ مهر» معرفی محصولات باکیفیت نوشت افزار ایرانی، اسباب بازی و کتاب های آموزشی و کمک آموزشی و همچنین تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان است.

    این رویداد فرهنگی با حمایت اتاق اصناف تهران، اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌ افزار، انجمن صنف اسباب بازی ایران و انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور در دو سالن به متراژ ۵۰۰۰ متر واقع در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد.

     

    نمایشگاه «زنگ مهر» و ارائه محصولات دانش بنیان و خلاقانه

    از دیگر اهداف این نمایشگاه، ارائه محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت نوشت افزار و اسباب بازی با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده مخصوصا کودکان و خانواده است.

    در این نمایشگاه برندهای استاندارد و مطرح نوشت افزار و اسباب بازی، در سالن ۲ هزار متری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت هایپر فروشگاهی حضور خواهند داشت.

    بخش کتاب های آموزشی در حوزه کودکان درسالن ۳ هزار متری کانون به صورت غرفه های مجزای ناشران طراحی شده است.

    همچنین حضور مجریان و چهره‌ های محبوب کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه از جمله برنامه های جانبی این رویداد فرهنگی است.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه زنگ مهر برگزار خواهد شد

    نمایشگاه «زنگ مهر»استقبال از این نمایشگاه می‌ تواند به‌ عنوان یک رویداد بزرگ و اثرگذار فرهنگی در سطح کشور مطرح شود و هم‌افزایی قابل توجهی را میان اصناف مربوطه ایجاد کند. همین مهم می تواند زمینه پویایی هرچه بیشتر و ارتباط نزدیک‌تر مردم با تولیدکنندگان و ناشران را ایجاد کند.

    نمایشگاه «زنگ مهر» بزرگترین نمایشگاه فروش محصولات نوشت افزار، اسباب‌ بازی و کتاب های آموزشی و کمک‌ آموزشی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۰ تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برگزار می‌ شود.

    مقاله قبلیچهارمین جشنواره ملی ضرباهنگ چاپ برگزار شد
    مقاله بعدیضرورت حمایت فعالان صنعت چاپ قم از QPEX1

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.