نمایشگاه کیوپکس؛ فرصتی برای معرفی توانمندی‌ های قم

    0
    35
    نمایشگاه کیوپکس

    ضرورت حمایت مجریان نمایشگاه کیوپکس از فعالان چاپ قم

    مدیر چاپ خاتم‌الانبیا با بیان اینکه شهر قم توانمندی‌های بالقوه و بالفعل فراوانی در حوزه چاپ و بسته‌بندی دارد، نمایشگاه کیوپکس را فرصتی برای معرفی این توانمندی‌ها به صنعتگران برشمرد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه محمد رهبین مدیر چاپ خاتم‌الانبیا اظهار داشت: مجموعه ما فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با یک دستگاه تک‌رنگ آغاز کرد و به‌تدریج با افزودن دستگاه‌های پنج رنگ، دو رنگ، لترپرس، GTO چهار رنگ و طلاکوب و واحد لیتوگرافی فعالیت‌هایش را گسترش داد.

    مدیر چاپ خاتم‌الانبیا با بیان اینکه پیش‌ازاین چاپخانه‌های شهر قم در سطح کشور به چاپ کتاب و نشریه معروف بودند، گفت: در چند سال گذشته چاپخانه‌های خوبی به حوزه‌های گوناگون بسته‌بندی وارد شده‌اند و تولیدات قابل‌رقابتی هم در این زمینه داشته‌اند به‌طوری‌که قم اکنون تبدیل به یکی از قطب‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور شده است. متأسفانه تبلیغات رسانه‌ای و محیطی خوبی برای معرفی خدمات و تولیدات قم در این صنعت صورت نگرفته است که همین امر موجب ناشناخته بودن آن شده است.

    رهبین در ادامه، برگزاری نمایشگاه کیوپکس را اتفاقی مثبت به‌منظور معرفی توانمندی‌های قم در صنعت چاپ و بسته‌بندی برشمرد و ادامه داد: این رویداد می‌تواند خدمات ارائه شده در صنعت چاپ و بسته‌بندی قم را به صنعتگران معرفی کند؛ چراکه بیشتر این عزیزان با این تصور که قم توانایی لازم را در این زمینه ندارد، کار بسته‌بندی محصولاتشان را به چاپخانه‌های تهران می‌سپارند درصورتی‌که به‌روزترین کارهای بسته‌بندی‌ها ازجمله جعبه‌های فانتزی، جعبه‌های دارویی، جعبه‌های مواد غذایی، لیبل، طلاکوب و… در اینجا انجام می‌شود.

    وی تصریح کرد: ما در چاپ خاتم‌الانبیا با هدف معرفی فعالیت‌ها و توانمندی‌هایمان در نمایشگاه کیوپکس شرکت خواهیم کرد. مهم‌ترین انتظار ما از مسئولان و مجریان برگزارکننده این آوردگاه پشتیبانی از تولیدکنندگان و فعالان صنفی است که در این راستا تسهیل شرایط برای حضور صنعتگران برای بازدید از نمایشگاه می‌تواند مفید باشد.

    بیشتر بخوانید: ضرورت حمایت فعالان صنعت چاپ قم از QPEX1

    مدیر چاپ خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: این نخستین دوره از نمایشگاه کیوپکس است؛ طبعاً نمی‌توانیم انتظارات خاصی داشته باشیم. قطعاً آزمون‌وخطا وجود خواهد داشت که نتیجه آن می‌تواند به‌عنوان تجربه‌ها و دستاوردهای ویژه در دوره‌های آتی مورد استفاده قرار بگیرد. در نهایت برای دست‌اندرکاران این آوردگاه آرزوی موفقیت دارم.

    گفتنی است که نخستین دوره از نمایشگاه تخصصی جامع صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته قم (QPEX1) از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم، برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیافتتاحیه بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ایران
    مقاله بعدیمحصول جدید پتروشیمی جم‌ پیلن؛ مورد استفاده در بسته بندی صنایع غذایی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.