نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان برگزار می شود

    0
    3
    نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان

    برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان در هفته دفاع مقدس

    مدیر تاریخ و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برپایی نمایشگاه کتاب همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا محمد برخوردار مدیر تاریخ و ادبیات حفظ آثار دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب در باغ موزه دفاع مقدس همدان از ۳۱ شهریور تا ۸ مهر ماه برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: همه علاقمندان می‌توانند در مدت زمان برگزاری از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان دیدن کرده و بر تاریخ دفاع مقدس مروری داشته باشند.

    مدیر تاریخ و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: در این نمایشگاه ۷۰۰ عنوان کتاب با موضوعات کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، خاطره شفاهی، رمان و مستندنگاری ارائه خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: افتتاحیه بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ایران

    وی با بیان اینکه تخفیف ویژه‌ای برای بهره‌مندی علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی عرضه می‌شود یادآور شد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر میزبان علاقمندان خواهد بود. در این نمایشگاه کتاب‌های نویسندگان و ناشران خارج از استان نیز حضور خواهد داشت و در حاشیه برگزاری این رویداد نشست‌های تخصصی، جشن امضا و رونمایی کتب مکتوب و صوتی نیز پیش‌بینی شده است. نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان

    مقاله قبلیمحصول جدید پتروشیمی جم‌ پیلن؛ مورد استفاده در بسته بندی صنایع غذایی
    مقاله بعدیمجمع چاپخانه ‌داران استان لرستان؛ پل ارتباطی چاپخانه ‌داران و اداره ارشاد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.