تجمیع سرمایه به منظور دریافت پروژه های چاپی، از وظایف تصمیم سازان

    0
    3
    تجمیع سرمایه

    ضرورت تقویت روحیه همکاری فعالان چاپ برای تجمیع سرمایه

    مصطفی تینای تهرانی، پیشکسوت صنعت چاپ معتقد است؛ فرهنگسازی و ایجاد روحیه همکاری برای تجمیع سرمایه و تشکیل ساز و کار مناسب برای گرفتن پروژه‌های چاپی بزرگ و بین‌المللی از وظایف تصمیم‌سازان در سطوح بالاست .

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا مصطفی تینای‌تهرانی، پیشکسوت صنعت چاپ در قالب یک یادداشت بیان داشت:  «از روی تخت بیمارستان، پس از دریافت مُسَکن، نوشتن درباره صنعت چاپ، سخت است، اما وعده دادم که در حد وُسع، چند سطری بنویسم از آنچه که تمام سال‌های فعالیت با افتخار و عزت و شرف دفاع کرده و بالیده‌ام. بالیده‌ام به شغل صنعت چاپ، چون فرهنگی است و بار رساندن کلمه را به اشرف مخلوقات به دوش می‌کشد. بالیده‌ام چون صنعت چاپ، لیدر تکنولوژی و ابتکار بشر در خلق ابزار و استفاده از آن و پازل تکمیل‌کننده صنایع است.

    آنچه لازم است در این صنعت، آموزش کار گروهی و جمعی است، فقدان آموزش مدیران واحدهای چاپ برای فعالیت جمعی و گروهی به چشم می‌خورد. برداشتن گام‌های بزرگ و خلق کیکی که بهره اقتصادی کافی برای شاغلان و مدیران این «هنر-صنعت» داشته باشد، لازمه‌اش داشتن روحیه تعامل با سایر همکاران است.

    تجربه میدانی نشان داده است یک کشت و صنعت مکانیزه و به‌روز به مراتب سودآورتر از چند پارچه آبادی است که توسط خرده‌مالک‌ها در حال انجام است. فرهنگسازی و ایجاد روحیه همکاری برای تجمیع سرمایه و تشکیل سازوکار مناسب برای گرفتن پروژه‌های چاپی بزرگ و بین‌المللی از وظایف تصمیم‌سازان در سطوح بالاست.

    بیشتر بخوانید: مجمع چاپخانه ‌داران استان لرستان؛ پل ارتباطی چاپخانه ‌داران و اداره ارشاد

    ضمن خسته نباشید به تمام دست‌اندرکاران هنر صنعت چاپ، معتقدم که برای تحقق این روح، خرد جمعی و ایجاد زیرساخت لازم برای شراکت، در گرفتن پروژه‌های بزرگ چاپی و ایجاد کیک بزرگ و شیرین سودآور اقتصادی برای همکاران عزیز از خداوند مسئلت دارم.» تجمیع سرمایه

    مقاله قبلیآتش‌سوزی در انبار دپو و پرس کارتن در ایلام

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.