ظرفیت کیوپکس برای تبدیل شدن به قطب نمایشگاه‌های چاپ کشور

    0
    11
    کیوپکس

    کیوپکس؛ نمایشگاهی برای شهری پیشرو در صنعت چاپ

     فعال صنعت چاپ دیجیتال ضمن اینکه شهر قم را یکی از شهرهای پیشرو در صنعت چاپ و بسته‌بندی برشمرد، اذعان داشت که برگزاری یک نمایشگاه مانند کیوپکس در این شهر ضرورت دارد و حتی می‌تواند به یکی از قطب‌های صنعت چاپ تبدیل شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه کیوپس؛ سیدفاضل شالچی، مدیرعامل مجموعه شتاب جت گفت: عرصه کاری «مجموعه شتاب جت» چاپ دیجیتال است و همچنین بیش از ده سال است که در زمینه تولید دستگاه چاپ فلت‌بد فعالیت دارد. فلت‌بد که به دستگاه چاپ یووی نیز معروف است، دستگاهی است که عملیات چاپ را مستقیم روی سطوح تخت مانند ام‌دی‌اف، شیشه، سرامیک، چوب و غیره انجام می‌دهد. این دستگاه برای نخستین‌بار در ایران بومی‌سازی شده و تاکنون به چند کشور نیز صادر شده است.

    وی در رابطه با حضور مجموعه شتاب جت در نخستین نمایشگاه کیوپس اذعان داشت: من در ۱۵ سال گذشته در اکثر نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کرده‌ام و باید بگویم که بازخوردهای کوتاه‌مدت و بلندمدت خوبی هم از این حضور گرفته‌ام. مهم‌ترین هدف من از شرکت در این آوردگاه همانند گذشته جذب مشتری، تعامل با همکاران، برندسازی و اعتبارسازی است. امیدوارم با استقبال همکاران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه به شکلی پربار برگزار شود، به‌صورتی که کیوپکس در ردیف یکی از نمایشگاه‌های مهم صنعت چاپ قرار بگیرد.

    شالچی با بیان اینکه قم پس از پایتخت یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعت چاپ و بسته‌بندی در کشور است، ادامه داد: دلیل این موضوع غنی و قوی بودن این صنعت در شهر قم است؛ ضمن اینکه این شهر موقعیت استراتژیکی دارد و در شاهراه اقتصادی کشور قرار گرفته است؛ ازاین‌رو بنده معتقدم که با چنین شرایطی ضرورت برگزاری یک نمایشگاه در حوزه صنعت چاپ در این شهر وجود داشت. البته در سال‌های گذشته رویدادهایی در این خصوص به اجرا درآمد که به دلیل برخی مشکلات منجر به برپایی نمایشگاه نشد اما خوشبختانه امسال در مهرماه شاهد برگزاری آوردگاهی برای فعالان این صنعت در شهر قم خواهیم بود.

    بیشتر بخوانید: نمایشگاه کیوپکس؛ فرصتی برای معرفی توانمندی‌ های قم

    وی افزود: امیدواریم که کیوپکس به‌زودی تبدیل به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های کشور بشود که البته این مهم با تمرکز روی بحث تبلیغات به‌صورت قوی‌تری اتفاق خواهد افتاد. باید توجه داشت که تبلیغات باید از سوی برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان به‌صورت هم‌زمان اتفاق بیفتد؛ به این معنا که مجموعه‌ها در رسته‌های مختلف مانند چاپ دیجیتال، بسته‌بندی، کارتن‌سازی و… می‌توانند با جذب مخاطبان و دعوت از آن‌ها برای بازدید از غرفه‌هایشان به پربارتر شدن نمایشگاه کمک کنند.

    گفتنی است که نخستین دوره از نمایشگاه تخصصی جامع صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته قم (کیوپکس) از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم، برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیرفع مشکل کد واردات مرکب‌ های چاپ
    مقاله بعدیبرگزاری کارگاه‌ های تخصصی در نخستین نمایشگاه جامع تخصصی جامع چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات استان قم

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.