حمایت از نمایشگاه کیوپکس در راستای معرفی ظرفیت‌های چاپی قم

    0
    6
    حمایت از نمایشگاه کیوپکس

    ضرورت حمایت از نمایشگاه کیوپکس 

     مدیرعامل چاپ و بسته‌بندی تندیس قم با بیان اینکه نمایشگاه کیوپکس می‌تواند ظرفیت‌های شهر قم را در صنعت چاپ و بسته‌بندی معرفی کند، بر ضرورت حمایت از نمایشگاه کیوپکس تاکید کرد. 

     

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کیوپکس امین یزدیان مدیرعامل چاپ و بسته‌بندی تندیس قم اظهار داشت: مجموعه چاپ و بسته‌بندی تندیس قم در زمینه چاپ، صحافی و تولید انواع جعبه و بسته‌بندی، ساک دستی و لیبل‌های پشت‌چسب‌دار برای محصولات و صنایع مختلف، چاپ انواع سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی و دیواری، چاپ بروشور، تراکت و پوستر و چاپ آیتم‌های مختلف ست اداری از سال ۱۳۹۶ تاکنون فعالیت می‌کند.

    وی در رابطه با برگزاری نمایشگاه کیوپکس در شهر قم بیان داشت: قم در صنعت چاپ و بسته‌بندی توانایی و ظرفیت بالایی دارد اما متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان این شهر از این توانمندی‌ها آگاهی ندارند و برای چاپ یا بسته‌بندی محصولاتشان به تهران یا شهرستان‌های دیگر مراجعه می‌کنند؛ از همین رو برگزاری نمایشگاه می‌تواند به معرفی این توانمندی‌ها به فعالان صنایع مختلف در شهر قم کمک کند.

    یزدیان با اشاره به ضرورت حمایت از نمایشگاه کیوپکس اذعان داشت: ما به‌عنوان چاپخانه‌دار هیچ نوع پیش‌زمینه فکری در رابطه با نمایشگاه کیوپکس نداریم چراکه هنوز برگزار نشده و نمی‌دانیم چه بازخوردی در انتظارمان است؛ از همین رو هدف مجموعه چاپ و بسته‌بندی تندیس قم در این آوردگاه جذب مشتری نیست بلکه بیشتر علاقه‌مند هستیم نقش حمایتی خود را هم از این نمایشگاه و هم از صنعت چاپ و بسته‌بندی قم ایفا کنیم و به تولیدکنندگان شهرمان بگوییم که قم از توانمندی‌های خوبی در این حوزه برخوردار است.

    بیشتر بخوانید: کیوپکس؛ آوردگاهی برای نمایش دستاوردهای قم در صنعت چاپ

    وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: متأسفانه اطلاع‌رسانی و تبلیغات خوبی برای این نمایشگاه انجام نشد. در سراسر شهر قم تنها یک بیلبورد تبلیغاتی آن هم در شهرک صنعتی برای آن نصب شده بود؛ در چنین شرایطی افرادی که نیازمند به کالاهای چاپ و بسته‌بندی هستند از برگزاری این نمایشگاه آگاه نمی‌شوند. نتیجه این اتفاق می‌تواند نمایشگاه را صرفاً به یک دورهمی و دیدوبازدید تبدیل کند.

    گفتنی است که نخستین دوره از نمایشگاه تخصصی جامع صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته قم (کیوپکس) از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم، برگزار خواهد شد. حمایت از نمایشگاه کیوپکس

    مقاله قبلیواحدهای صنعت چاپ و مشکلات تامین انرژی
    مقاله بعدیلیبل‌ و ظروف IML، رفتار بازارهای جهانی را کاملاً تغییر می‌دهند

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.