کارگاه های آموزشی چاپ در چاپخانه «یاقوت سبز» بروجرد

    0
    7
    کارگاه های آموزشی چاپ بروجرد 1

    لرستان- به همت دفتر چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دوره‌های کارگاه های آموزشی چاپ کنترل کیفیت و نگهداری ماشین‌آلات چاپ در چاپخانه «یاقوت سبز» بروجرد برگزار شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا در بروجرد، به همت دفتر چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنج‌شنبه کارگاه های آموزشی چاپ کنترل کیفیت و نگهداری ماشین‌آلات چاپ به میزبانی چاپخانه یاقوت سبز بروجرد برگزار شد.

    کارشناس مسئول چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان درباره برگزاری این کارگاه های آموزشی چاپ گفت: در راستای حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و کسب آمادگی، آگاهی، ارتقا و افزایش دانش و سطح مهارت افراد شاغل در رشته‌های مختلف چاپی استان ۴ دوره کارگاه های آموزشی چاپ در حاشیه برگزاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ استان برگزار می‌شود.

    حمید گودرزی مهر گفت: صبح امروز کارگاه‌های آموزش کنترل کیفیت و سرویس و نگهداری ماشین‌آلات چاپ برگزار خواهد شد، و کارگاه‌های تکنولوژی چاپ و نظارت بر فرآیند محصولات چاپی نیز در نوبت عصر برگزار می‌شود.

    کارگاه های آموزشی چاپ بروجرد 2

    برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات چاپ، سرویس و نگهداری در دستگاه چاپ، گریس و روانکارها، روانکاری در دستگاه چاپ، سرویس و نگه‌داری دستگاه چاپ شامل روزانه، هفتگی، ماهانه، شش ماهه و سالانه و همچنین سرویس و نگهداری پیشگیرانه و آشنایی با سیستم پشت و رو زن، اهم سرفصل‌های ارائه شده در کارگاه آموزشی سرویس و نگهداری ماشین‌آلات چاپ بودند که از سوی حاجی محمد جودکی ارائه شدند.

    کارگاه های آموزشی چاپ بروجرد 3

    همچنین سرفصل‌های دوره «کنترل کیفیت»، «تعریف کیفیت، عوامل موثر بر کیفیت، طراحی و کیفیت»، «آشنایی با رنگ و تاثیر آن در کیفیت»، «پروفایل‌ها و کاربرد آن»، «شناخت انواع کاغذ در عملیات تکمیلی»، «آشنایی با ابزارها و نحوه کار آن»، «شاخص‌های کیفیت در پیش از چاپ» و «چاپ و اشکالات مربوط به آن» از سوی حمید گودرزی مهر در کارگاه های آموزشی چاپ و کنترل کیفیت چاپ تدریس شد.

    این دوره به صورت پرسخ و پاسخ میان شرکت‌کنندگان و مدرسان برگزار شد و شرکت‌کنندگان ابهامات خود را نسبت به مسائل مطرح شده با مدرسان در میان گذاشتند.

    بیشتر بخوانید:بررسی مشکلات مالیاتی صنعت چاپ در اتاق اصناف ایران

    به گزارش چاپ و نشر به نقل از ایبنا، همزمان با برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره صنعت چاپ لرستان ۴ دوره کارگاه های آموزشی چاپ پیش از برگزاری این جشنواره در بروجرد برگزار می‌شود که شامل آموزش کنترل کیفیت با کارگاه سرویس و نگهداری ماشین‌آلات، کارگاه‌های تکنولوژی چاپ و نظارت بر فرآیند محصولات چاپی هستند که شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مدیران، پرسنل چاپخانه‌های استان و فعالان صنعت چاپ لرستان هستند که هرکدام با توجه به تخصص‌های خود در این ۴ دوره شرکت خواهند کرد.

    کارگاه های آموزشی چاپ

    مقاله قبلیبازار کاغذ و ملزومات با ثبات‌ نسبی
    مقاله بعدینتایج پیمایش جامع از ذی نفعان سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.