رونمایی از بسته بندی مواد غذایی نوآورانه کارخانهNorske Skog Skogn

    0
    7
    رونمایی از بسته بندی مواد غذایی نوآورانه کارخانهNorske Skog Skogn

    بسته بندی نوآورانه در صنعت مواد غذایی

    Norske Skog Skogn با موفقیت یک محصول بسته بندی جدید برای مواد غذایی که از ۱۰۰٪ الیاف تازه چوب ساخته شده را روانه بازار کرده است. این محصول تغییر قابل توجهی را در اقدامات و تلاش های این شرکت در زمینه پایداری نشان می دهد.

    این بسته بندی نوآورانه که برای تماس مستقیم با مواد غذایی تأیید شده است، یک نتیجه کلیدی از تبدیل این شرکت از کاغذ بازیافتی به فیبر چوبی خالص است و بخشی از استراتژی گسترده تر Norske برای پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد بازار در رابطه با راه حل های بسته بندی ایمن تر و سازگار با محیط زیست است.

    هاوارد بوسکلین، مدیر عامل Norske Skog Skogn، بر اهمیت این عرضه تأکید کرده و گفت: «استفاده از الیاف خالص صنوبر نوردیک بدون روکش های پلاستیکی یا شیمیایی به ما مزیت رقابتی می‌دهد، به‌ویژه که بازار به‌طور فزاینده‌ای گزینه‌های سازگار با محیط زیست را برای بسته‌بندی مواد غذایی اولویت‌بندی می‌کند».

    این محصول که در یک آزمایشگاه آلمانی گواهینامه دقیق و کاملی را پشت سر گذاشته است، با بالاترین استانداردهای ایمنی برای تماس مستقیم با غذا مطابقت دارد و به مشتریان این اطمینان را می دهد که فاقد مواد مضر است.

    Norske Skog Skogn  بیش از ۵۰ میلیون کرون فروش سالانه در زمان راه اندازی را تضمین کرده است و انتظار می رود این رقم در آینده نزدیک دو برابر شود. در حالی که اروپا همچنان بازار اصلی است، این شرکت پتانسیلی برای گسترش در آسیا نیز می بیند.

    بیشتر بخوانید:تاثیر اساسی بسته بندی بر موفقیت در بازارهای جهانی

    این تغییر از کاغذ بازیافتی به الیاف تازه چوب خطر آلاینده های موجود در مواد بازیافتی را برطرف کرده و محصول جدید را برای بسته بندی مواد غذایی ایمن تر می کند. علاوه بر این، برخلاف بسته بندی های سنتی که اغلب از روکش های پلاستیکی یا شیمیایی استفاده می کنند، محصول Norske Skog   به طور کامل فاقد پلاستیک است و همین امر نشان دهنده گامی رو به جلو در راه حل های بسته بندی پایدار است.

    Norske Skog Skogn  یک کارخانه کاغذ نروژی است که بخشی از گروه بزرگتر Norske Skog، یکی از تولیدکنندگان پیشرو کاغذ روزنامه و مجله در جهان است. کارخانه Skogn واقع در نروژ، ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰۰۰۰ تن را دارد و حدود ۴۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. این کارخانه همچنین در تغییر Norske Skog  به سمت تولید محصولات پایدارتر و نوآورانه ای همچون  محصولات بسته بندی سازگار با محیط زیست، نقش اصلی  را به عهده دارد.

    مقاله قبلیدست یابی صنعت چاپ ایران به بازار ۴۰۰ میلیارد دلاری جهانی
    مقاله بعدیثبات بازار کاغذ تک نرخی شدن ارز

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.