عملکرد مثبت شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات ، تغییر تاریخ آن بود

    0
    34
    شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

    مدیر مجموعه گاموت عملکرد مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات را تغییر تاریخ برگزاری آن دانست و گفت: از نظر من این دوره از نمایشگاه متوسط بود و اطلاع‌رسانی خوبی نداشت.

    به گزارش چاپ و نشر مهدی صادقی؛ مدیر مجموعه گاموت درباره شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: ما در این دوره نمایشگاه به‌جز تجدید چاپ طرح‌های سال‌های گذشته، از چند طرح جدید محصولاتمان نیز رونمایی کردیم.

    وی افزود: بیشترین تخصص مجموعه گاموت در حوزه تولید سررسید و سالنامه است و مدل‌های جدیدتری را به سبد محصولاتمان اضافه کردیم، البته یک سری محصولات پرفروش سال گذشته را نیز مجدداً در این نمایشگاه ارائه دادیم.

    صادقی با اشاره به شرایط اقتصادی و مشکلات واردات در سال گذشته توضیح داد: برای ارائه ست‌های مدیریتی و اداری در سال گذشته با مشکلاتی مواجه شدیم و محصولات زیادی برای ست‌های اداری در کشور نبود و همین مورد دلیلی شد که امسال شرکت‌های بسیاری در این زمینه وارد شوند.

    مدیر مجموعه گاموت اشاره کرد: پنجمین دوره است که ما در نمایشگاه تبلیغات شرکت کردیم. دوره قبلی برای مجموعه ما خیلی خوب بود. بنده معتقدم سال‌های ۹۴ و ۷۴ جزو سال‌های بسیار خوب نمایشگاه بودند.

    شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

    به گفته صادقی حضور در نمایشگاه‌ها بیشتر برای برندسازی و بیان این است که مجموعه گاموت حضور دارد. مشتریان معمولاً سالی یک‌بار به دیدار ما می‌آیند و همین که بدانند ما هستیم برایمان خیلی مهم است.

    وی ادامه داد: شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات از نظر من متوسط بود و اطلاع‌رسانی خوبی نداشت. اکثر بازدیدکنندگان تخصصی بودند و صنوف دیگر به‌طور باید و شاید از برگزاری نمایشگاه خبر نداشتند؛ از این رو بیشتر بازدیدکنندگان از همکاران و هم‌صنفیان بودند.

     

    شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و راهکارهای اطلاع‎رسانی

    صادقی با تأکید بر اینکه راه‌های بسیاری برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی وجود دارد اظهار داشت: برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی گسترده‌ راه‌های زیادی وجود دارد که بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی یکی از آن‌ها است. هر نمایشگاهی نیازمند تبلیغ و اطلاع‌رسانی به‌خصوص تبلیغات در صداوسیما است.

    وی در انتها خاطرنشان کرد: نقطه مثبت این نمایشگاه تغییر تاریخ برگزاری آن بود. سال‌های گذشته این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه برگزار می‌شد و عملاً ما تولیدکنندگان سررسید و سالنامه کارهایمان را کرده بودیم و حضور در نمایشگاه برایمان تفاوت چندانی نداشت ولی امسال تغییر تاریخ برگزاری، عملکرد مثبتی بود.

    بیشتر بخوانید:

    ارائه محصولات جدید تبلیغاتی

    جذب مخاطب با تبلیغات محیطی بیشتر

    مقاله قبلیبرگزاری نشست تخصصی بسته‌ بندی و راهکار های تجاری ‌سازی
    مقاله بعدی۸ ماه بلاتکلیفی انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.