استفاده از ابزار جذاب پادکست در بازاریابی اینترنتی

    مترجم: امیر آل علی

    0
    39
    پادکست

    در حال حاضر گوش دادن به پادکست به عنوان بهترین راهکار برای افزایش دانش به شمار می رود. پادکست با رادیو هیچ فرقی ندارد به‌جز اینکه در پادکست زمان پخش، سرعت پخش و نوع ‌برنامه‌ای که گوش می کنید دست شما است و به وسیله آن قادر خواهید بود که حتی از زمان های مرده خود نیز استفاده کنید. نتایج آمارها حاکی از آن است که افراد از این طریق حتی ساعت ها در طول روز به پادکست بدون احساس خستگی گوش می دهند.

    در حالی است که احتمال دارد که در یک روز ابدا به سراغ چند صفحه کتاب نروند، با این حال با توجه به این امر که در حوزه های مختلف در معرض انواع گزینه ها هستیم، بدون شک آگاهی از بهترین ها الزامی بوده و یک انتخاب اشتباه به معنای از دست رفتن هزینه فرصت خواهد بود. در همین راستا به بررسی شش مورد از بهترین پادکست ها در حوزه بازاریابی اینترنتی خواهیم پرداخت.

    پادکست

    در این مقاله می خوانید

    ۱- بازاریابی شبکه های اجتماعی همراه با پادکست مایکل استلزنر

    ۴۵ دقیقه در هفته زمان بسیار مناسبی خواهد بود تا شما به پادکست توصیه های یکی از بهترین کارآفرین های حال حاضر جهان که در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است، گوش دهید. هر هفته شما علی رغم گوش دادن به توصیه های آقای استلزنر، با جدیدترین اخبار و داستان موفقیت برندهای مختلف آشنا خواهید شد. به همین خاطر نیز در صدر توصیه های من قرار گرفته است.

    ۲- به هدف ضربه بزن

    در هر یک از قسمت های این کانال، شما با بخش های مختلفی در زمینه بازاریابی آشنا می شوید، با این حال الزامی ترین بخش آن ساختار برند و مبانی بازاریابی دیجیتال است. به همین خاطر توصیه می شود که در ابتدا این دو بخش را که قست ۴ و ۹ را تشکیل می دهند، گوش دهید. در این دو بخش جو سباستیانی میزبان شما خواهد بود که نامی شناخته شده در عرصه بازاریابی اینترنتی محسوب شده و سابقه چندین سال فعالیت موفقیت آمیز را در کارنامه خود دارد.

    ۳- بازاریابی آنلاین به شیوه ای ساده با امی پورترفیلد

    این پادکست که هر قسمت آن حدود دو ساعت از وقت شما را خواهد گرفت، به مصاحبه با افراد موفق در زمینه بازاریابی می پردازد. گفت وگوی صمیمی در کنار پرداختن به تمامی جزییات، از جمله ویژگی ها و جذابیت های آن محسوب می شود، با این حال به نظر من بهترین قسمت های آن تا به امروز، قسمت های ۲۲۲ و ۲۵۳ بوده است.

    ۴- دانش شبکه های اجتماعی

    ۱۵دقیقه به معنای آن خواهد بود که مطالب به خلاصه ترین شکل به شما منتقل می شود. درواقع این شیوه کاری خاص کانال مذکور بوده است که با استقبال بی نظیری نیز مواجه شده است. در هر قسمت از آن شما با استراتژی های موفق و ناموفق جهان آشنا شده و در پنج دقیقه پایانی شما با دلایل موفقیت و یا شکست هر یک از طرح ها آشنا می شوید. قسمت های مورد علاقه من به ترتیب موارد چرا میکرو اینفلوئنسر ها بهترین انتخاب در زمینه بازاریابی اینترنتی محسوب می شوند و نحوه استفاده درست از محتواهای تصویری بوده است.

    پادکست

    ۵- شبکه جهانی

    در هر سری از این پادکست شما با داستان زندگی افرادی مواجه خواهید شد که در زمینه بازاریابی اینترنتی اقداماتی نوآورانه انجام داده اند. انتخاب بهترین قسمت های آن کاملا سخت بوده و توصیه می شود تا همه آنها را جزو اولویت های اولیه خود قرار دهید.

    ۶- بازاریابی موثر

    مجموعه پادکست های برند CoSchedule از بالاترین تنوع در بین تمامی گزینه های معرفی شده برخوردار بوده و مرجع بسیار خوبی برای کسب اطلاعات در تمامی زمینه-های بازاریابی محسوب می شود. مصاحبه، آموزش و اخبار تنها بخشی از فهرست های آن محسوب می شود. قسمت های مورد علاقه من پادکست شماره ۸۲ با عنوان چگونه می توان ۱۰ برابر ترافیک بیشتر را برای سایت خود ایجاد کرد و شماره ۸۴ با عنوان هنر داستان سرایی است.

    در نهایت توجه داشته باشید که تنها کافی است با بهترین پادکست ها شروع کرده و علاقه به آن را در خود ایجاد کنید. پس از مدتی مشاهده خواهید کرد که چگونه استفاده از این ابزار جذاب، به عادت روزانه شما تبدیل شده است. این امر در حالی است که اگر یک شروع بد را داشته باشید، ممکن است دیگر به سراغ آن نروید.

    منبع: northbaybusinessjournal

    مقاله قبلیبقای صنعت چاپ در گرو ماشین‌آلات به‌روز
    مقاله بعدیشرایط و ضوابط تبلیغات داخلی نمایشگاه کتاب تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.