شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی

    0
    77
    تبلیغات و بازاریابی

     شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با حضور بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و علی اعتدالی مجری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران صبح امروز افتتاح شد. این نمایشگاه با هدف توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی برگزار می شود.

    تبلیغات و بازاریابی

    در این نمایشگاه چندین شرکت و بنگاه اقتصادی گرد هم می آیند تا دانش خود را در خصوص بازاریابی و تبلیغات در اختیار یکدیگر بگذارند و با تعامل و هم اندیشی به بازار های جهانی راه پیدا کرده و صادرات کشور را توسعه ببخشند. در این نمایشگاه جدیدترین راهکارهای مختلف تبلیغات و بازاریابی ارائه خواهد شد. و به مشتریان آموزش داده خواهد شد که در دنیای جدید تبلیغات چگونه مشتری پیدا کنند و از آن مهمتر مشتری خود را حفظ نمایند.

    دنیای امروز دنیای تجارت جهانی است و در این مدل تجارت بازاریابی و تبلیغات حرف اول را می زند. کتاب های فراوانی در خصوص بازار یابی و تبلیغات نوشته شده و این دانش به صورت آکادمیک به دانشجویان در رشته های مختلف به خصوص مدیریت و مدیریت بازرگانی آموزش داد می شود.تبلیغات و بازاریابی

     با این همه بازاریابی و تبلیغات دستخوش تغییرات فراوانی شده است. این روزها فضای مجازی و تبلیغات دیجیتال تغییرات شگرفی را به وجود آورده است و برای آنکه از بازارهای جهانی عقب نمانیم لازم است در برابر تغییرات انعطاف نشان داده و دانش خود را به روز کنیم و هر لحظه خود را با تغییرات همگام نماییم.

    در دنیای امروز گسترش صادرات و یافتن بازار های جدید صادراتی بی شک یکی از برنامه های اصلی هر کشوری محسوب می شود، در واقع باید اذعان کرد که نقش تبلیغات و بازاریابی درعرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و آن دسته از بنگاه های اقتصادی می توانند در گود رقابت باقی بمانند که بهترین و نوین ترین برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی را داشته باشند.

    بر این اساس شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد تا شرکت های مختلف بتوانند نوین ترین و جدیدترین روش ها، فنون، تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را ارائه و در معرض دید مخاطبان دهند.

    تبلیغات و بازاریابی

     ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه  تکنولوژی ها و خدمات مرتبط با حوزه تبلیغات و بازاریابی  خواهند پرداخت.

    رونمایی از دستگاه برش دیجیتال تخت، به نمایش گذاشتن نمایشگر مجازی (هولوگرافیک)، نمایش دستگاه تولید و طراحی روی چوب و حکاکی، ارائه پروژه واقعیت مجازی و هوشمند سازی کلیه اقلام تبلیغاتی؛ برخی از برنامه های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

    معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، ارتقای سطح کمی و کیفی جایگاه تبلیغات بین بنگاه های اقتصادی،آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی، تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازار یابی و تبلیغات، آشنایی با آخرین تحولات بازارهای بین المللی و شرایط رقبا ،انتقال دانش فنی نوین و کارآمد برای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی ؛ مهمترین اهداف برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته است.

    نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و از لحاظ کیفی و تنوع محصول دارای رشد قابل توجه بوده و حدود ۲۵ درصد رشد یافته است، برگزاری همایش مبانی تحقیقات بازاریابی، برگزاری سه کارگاه آموزش تکنیک های تبلیغات و پیشبرد فروش و حضور چند هیئت خارجی برخی دیگر از برنامه های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و‌ بازاریابی است.

    بیستر بخوانید: بازاریابی ویدئویی و جذب مخاطب

    مقاله قبلیتولید محتوا در فضای مجازی و نگرانی های ناشران
    مقاله بعدیچوب های قاچاق در زنجان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.