تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری

    0
    33
    محتوای با کیفیت

    بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوای با کیفیت به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به‌ وضوح تعریف و شناخته‌ شده هستند. این عمل با هدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت می‌ گیرد.

    شما به‌عنوان تولیدکننده محتوا باید همواره مهارت‌های لازم را در تولید محتوای ارزشمند به دست آورید تا از سرمایه‌گذاری برند در بازاریابی محتوا سربلند بیرون آیید. درصورتی‌که این هدف را در سردارید کافی است به نکاتی که در ادامه می‌آیند توجه کنید و همیشه آن‌ها را به یاد داشته باشید.

     

    اطمینان حاصل کنید که یک پیغام اصلی دارید

    بااینکه لازم نیست در هر پستی که می‌گذارید لغات و عباراتی یکسان را بارها و بارها تکرار کنید، ولی باید جان کلام شرکت شما همیشه پشت مطالب قرار داشته باشد. محتوایی باکیفیت و شخصی‌سازی‌شده تولید کنید. وبلاگ نویسی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل را هم از قلم نیندازید.

     

    هر مطلبی را دو بار بخوانید

    قبل از این‌که مطالب نوشته‌شده توسط خودتان را در وبلاگ یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، دست‌کم دو بار آن را بخوانید و به دنبال غلط‌ های املائی، اشتباهات دستوری و عبارات گنگ و سردرگم کننده را بگیرید تا محتوای با کیفیت تولید شود. پیشنهاد می‌شود مطالب را با صدای بلند بخوانید چون این کار به مغزتان کمک می‌کند خطاها را پیدا کند.

     

    مطالب وب‌سایت را در شبکه‌های مختلف بازنشر کنید

    علاوه بر این‌که مطلب‌هایتان را در وبلاگ منتشر می‌کنید، آن را با مخاطبانتان در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. از این مطالب‌ در خبرنامه‌ها نیز استفاده کنید.

     

    شخصیت مخاطبان خود را بشناسید

    بهتر است قبل از این‌که مطلبی بنویسید به این فکر کنید که مخاطبان آن چه کسانی هستند. این سؤال را از خودتان بپرسید: «چه چیزی برای آن‌ها مهم است»؟

     

    حساب خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌روزرسانی کنید

    اگر قصد دارید وقت و پول خودتان را روی بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کنید، این نکته را مدنظر داشته باشید: عمر پست‌هایی که در فیس‌بوک، اینستاگرام، توئیتر و لینکدین منتشر می‌کنید بسیار کم و چیزی بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه است، پس لازم است که صفحات خودتان در این شبکه‌ها را حداقل پنج بار در هفته به‌روزرسانی کنید. اگر نمی‌دانید چه پستی بگذارید، مقالات یا مطالب جالب و مرتبط با صنعت و حرفه خودتان را بازنشر کنید. بازنشر کردن اینفوگرافی مای مفید و ویدئوهای تأثیرگذار نیز خالی از لطف نخواهد بود.

    مقاله قبلیتأمین کاغذ بحران اصلی ناشران
    مقاله بعدیبازاریابی ایران در عصر دیجیتال

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.