نوستالژی های برتر دنیای تبلیغات

    مترجم: علی آل علی

    0
    345

    مرکز گردشگری استرالیا: الگوی نوین جذب گردشگر

    نوستالژی

    لینک تماشای ویدئو : https://youtu.be/NNJKWVmK-GM

    وقتی آژانس های مسافرتی یا موسسه های تبلیغاتی در تلاش برای جلب نظر گردشگران به یک کشور خاص هستند، به طور معمول بر روی فرهنگ کهن آن سرزمین تاکید دارند. در کنار این عوامل بسیاری از آژانس های تبلیغات اشاره به جاذبه های گردشگری را نیز مفید تلقی می کنند. به این ترتیب بدون توجه به کشور موردنظر بسیاری از برندها به سراغ استفاده از ساختاری یکسان برای جلب نظر گردشگرها می کنند. در این میان مرکز گردشگری استرالیا اقدام به استفاده از ساختار تازه ای برای جلب نظر مسافران کرد. به این ترتیب با استفاده از تم تازه تبلیغاتی فیلم خاطره انگیز «داندی کروکودیل» اقدام به جلب نظر مسافران کرد.

    فیلم داندی کروکودیل یکی از محصولات خاطره انگیز دهه ۸۰ میلادی محصول می شود. به این ترتیب تبلیغ مرکز گردشگری استرالیا برای افرادی که تجربه مشاهده این فیلم در سینما را دارند، بار نوستالژیک بسیار زیادی داشت. نکته جالب در ضبط ویدئوی تبلیغاتی مرکز گردشگری استرالیا استفاده از بازیگران اصلی فیلم بود. به این ترتیب حس و حال خاطره انگیز فیلم به خوبی برای مشتریان تداعی شد.

    مرکز گردشگری استرالیا با استفاده از همین ویدئو تبلیغات ساده در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ موفق به افزایش تعداد گردشگران شهرهای استرالیا شد. به این ترتیب بسیاری از مسافران مقاصد گردشگری دیگر نیز در آن سال ها استرالیا را در اولویت قرار دادند. شاید برای بسیاری از افراد استفاده از نوستالژی در زمینه گردشگری عجیب به نظر برسد. نکته مهم در این میان شناخت درست مخاطب هدف و تاکید بر روی نوستالژی های درست و آشنا برای تمام افراد مدنظر است.

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    مقاله قبلیانتخابات مجلس ؛ گرانی کاغذ را رقم زد
    مقاله بعدیبهره مندی از چسب حساس به فشار در صنعت بسته بندی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.