همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران

    گفت و گو با سعید شاملو؛ مدیرعامل نشر شاملو

    0
    41
    مسئولان نمایشگاه

    مدیرعامل نشر شاملو با اشاره به همکاری کمرنگ مسئولان نمایشگاه با غرفه گذاران گفت: هیچ هماهنگی بین غرفه گذاران و مسئولان نمایشگاه وجود ندارد و رفتارشان با غرفه‌گذاران کاملاً غیرحرفه‌ای است.

    سعید شاملو؛ مدیرعامل نشر شاملو درباره شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: گمان می‌کنم چهارمین و پنجمین دوره است که در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت کردیم ما سعی کردیم افکار و ایده‌های نو در محصولاتی که در نمایشگاه ارائه دادیم دیده شود و تمام تلاشمان بر آن بود که کارهای تکراری ارائه ندهیم.

    وی افزود: به نظرم این نمایشگاه ارتقا پیدا کرده است. چند سال گذشته، نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی با نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی از هم جدا شدند و در آن مقطع زمانی شاهد افت محسوسی در این نمایشگاه بودیم ولی هم‌اکنون بعد از گذشت چند سال، نمایشگاه تبلیغات جایگاه خود را پیدا کرده است.

    شاملو با بیان تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه توضیح داد: جلو آمدن زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات، باعث شد رونق بیشتری پیدا کند. در کل این دوره از نمایشگاه خوب و پربار بود و من از شرکت در این دوره رضایت دارم و امیدواریم در سال‌های آتی بهتر هم بشود.

     

    انتخاب سالن مناسب توسط مسئولان نمایشگاه

    وی با اشاره به تغییر سالن‌ها در این دوره از نمایشگاه گفت: به نظر من تعویض سالن‌های این دوره، تأثیر خوبی در برگزاری نمایشگاه داشت. سال‌های گذشته سالن میلاد را به نمایشگاه تبلیغات اختصاص می‌دادند که با توجه به دو طبقه بودن آن و کمی ارتفاع اصلاً سالن مناسبی برای کار فعالان حوزه تبلیغات نبود. سالن ۸ و ۹ بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرد و غرفه‌‌آرایی‌ها نیز شکیل‌تر بودند و محصولات کاملاً در معرض دید قرار داشت، در نتیجه بازدیدکنندگان به‌راحتی می‌توانستند از غرفه‌ها بازدید کرده و موردی که مدنظر داشتند را ببینند؛ جا دارد از مسئولان برگزاری بابت این تدبیر در انتخاب سالن تشکر ‌کنم.

    مدیرعامل نشر شاملو در انتها از کمرنگ بودن همکاری مسئولان نمایشگاه با غرفه‌گذاران گله کرد و گفت: کارمندان ما درصدد وارد کردن کالاهایی برای ارائه در غرفه بودند ولی در ورودی نمایشگاه با مشکل روبرو شدند، در این‌گونه روابط هیچ هماهنگی وجود ندارد و رفتارشان با غرفه‌گذاران کاملاً غیرحرفه‌ای است. بنده معتقدم باید برای سهولت در ترددهای خاص و یا ورود محصولات، کارت‌هایی صادر شود.

    بیشتر بخوانید:

    تفکیک نمایشگاه ها و افت بازدیدها

    جذب مخاطب با تبلیغات محیطی بیشتر

    مقاله قبلینمایشگر انعطاف پذیر که مثل روزنامه چاپ می شود
    مقاله بعدیصنعت نشر یا صنعت پول‌ سازی از جیب مؤلف

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.