هم زمانی آوردگاه چاپ و تبلیغات

    حمیدرضا امیرخانی؛ مدیر چاپ سپید

    0
    24
    آوردگاه

    مدیر چاپ سپید گفت: بازدیدکنندگان با تفکیک دو نمایشگاه خیلی اذیت شده‌ اند، بهتر بود تلاش می‌ کردند تا این دو آوردگاه مثل سال‌های گذشته هم‌زمان برگزار شود.

    حمیدرضا امیرخانی؛ مدیر چاپ سپید در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: این دوره از آوردگاه تبلیغات و بازاریابی خیلی خوب بود ولی ای‌ کاش اتفاقی می‌ افتاد و این نمایشگاه با آوردگاه چاپ و بسته بندی هم‌زمان برگزار می‌شد زیرا در حقیقت اطلاع‌رسانی برای دو نمایشگاه مرتبط با هم سخت است.

    آوردگاهوی افزود: برخی از مشتریان ما در نمایشگاه چاپ حضور می‌یابند و دیگر برای حضور در آوردگاه تبلیغات نمی‌آیند و برعکس، حتی بازدیدکنندگان نیز با تفکیک دو نمایشگاه خیلی اذیت شده‌اند. بهتر بود تلاش می‌کردند تا این دو نمایشگاه مثل سال‌های گذشته هم‌زمان برگزار شود.

     امیرخانی با اشاره به‌روزهای برگزاری نمایشگاه بیان کرد: تخصیص روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای این نمایشگاه خیلی خوب بود و به‌واسطه این برنامه‌ریزی بازدیدکنندگان بیشتری به نمایشگاه مراجعه کردند.

    اطلاع‌رسانی ضعیف آوردگاه تبلیغات

    وی اشاره کرد: آوردگاه تبلیغات و بازاریابی امسال نسبت به سال گذشته تفاوت خیلی چشمگیری در برگزاری نمایشگاه ندیدم، حتی بازدیدکنندگانی که به غرفه ما مراجعه کردند اکثراً همان افراد همیشگی بودند و بخش کمی را مشتریان جدید تشکیل داده بود که به نظر من به اطلاع‌رسانی ضعیف نمایشگاه برمی‌گردد زیرا افراد کمی از تاریخ برگزاری آن مطلع بودند، بیشتر مشتریان مجموعه ما از طریق تبلیغات اس ام اسی که برایشان ارسال کرده بودیم متوجه برگزاری این نمایشگاه شده بودند و بنده معتقدم برگزارکننده نمایشگاه برای تبلیغات هزینه چندانی نکرده بود.

    امیرخانی حسن این دوره از نمایشگاه تبلیغات را نسبت به سال گذشته در سالن‌های برگزاری آن دانست و گفت: امسال همه‌ی سالن‌هایی که به نمایشگاه تبلیغات تخصیص داده بودند در یک سمت نمایشگاه و در امتداد هم بود و خوشبختانه پراکنده نبود و این خود از حسن نمایشگاه به‌حساب می‎آید. مشتریان نیز از امتداد هم قرار گرفتن سه سالن و بازدید راحت رضایت داشتند. این مورد اتفاق خیلی خوب بود که شاید از کاهش حضور شرکت‌کنندگان نشأت گرفته بود و یا اینکه برای این اتفاق مثبت فکر شده و رایزنی شده بود.

    بیشتر بخوانید:

    تغییر مکان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات

    حضور در نمایشگاه تبلیغات بهتر از غیبت در آن است

    مدیر چاپ سپید تصریح کرد: اگر این نمایشگاه و نمایشگاه چاپ مجدداً هم‌زمان برگزار شوند بازخورد ما خیلی بهتر خواهد شد. تصمیم گرفته‌ایم سال دیگر هم در این نمایشگاه و هم در نمایشگاه چاپ غرفه بگیریم که خود هزینه زیادی بر ما تحمیل می‌کند. خیلی از شرکت‌ها در هر دو نمایشگاه حضور دارند. اولین سالی که ما در نمایشگاه شرکت کردیم دو نمایشگاه با هم برگزار می‌شد و یکی از سال‌های خوب حضور در نمایشگاه برای مجموعه سپید بود و ما توانستیم مشتریان بیشتری را جذب مجموعه‌مان کنیم.

    مقاله قبلیچوب و کاغذ مازندران تامین‌کننده کاغذ روزنامه کشور
    مقاله بعدیتفکیک نمایشگاه ها و افت بازدیدها

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.