بررسی ۱۳ پست تجاری موفق در اینستاگرام

    مترجم: امیر آل علی

    0
    31
    پست تجاری

    برای عملکرد حرفه ای در هر شبکه اجتماعی، شما نیازمند آگاهی از نمونه های موفق خواهید بود. این امر باعث خواهد شد تا در کنار یک راهنمای عمل بسیار مناسب، ایده هایی را نیز به دست آورید که تاکنون نسبت به آنها بی توجه بوده اید. در همین راستا به بررسی ۱۳ مورد از بهترین نمونه های پست تجاری در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

    ۱-محصول جدید

    پست تجاری

    معرفی به موقع جدیدترین محصولات بسیار مهم خواهد بود، با این حال شما باید از مدت ها قبل در این رابطه برنامه ریزی کرده و ذهن ها را آماده سازید. همچنین ذکر پست تجاری جدید در بخش استوری، شانس دیده شدن را افزایش خواهد داد. در این زمینه تقریبا تمامی برندها اقدامات لازم را انجام داده و همواره پستی را به جدیدترین محصولات خود ارائه می دهند.

    در نهایت فراموش نکنید که تنها ذکر یک تصویر کافی نبوده و بهتر است تا از امکان ارسال ۱۰ عکس در یک پست استفاده کرده و فیلمی را نیز در بخش IGTV قرار دهید.

    ۲-ایده های جدید

    پست تجاری

    این بخش می تواند حالتی خبری و یا کاملا آموزشی داشته باشد. درواقع این امر که مطالب شما صرفا تجاری نباشد، خود دلیل برای ماندگاری مخاطب و مراجعه مداوم به صفحه شما خواهد بود، با این حال فراموش نکنید که همواره نیازی به تولید در این زمینه وجود نداشته و شما می توانید بهترین موارد موجود را برای مخاطبان خود ترجمه کنید.

    برای مثال ممکن است یک برند فعال در زمینه پوشاک، به بررسی ۱۰ راهکار برای افزایش طول عمر لباس ارائه دهد که بدون شک برای هر مخاطبی ارزشمند خواهد بود، با این حال نباید خود را در این زمینه محدود کرده و از ضرورت ارائه نوآوری و موارد متنوع غافل نشوید.

    ۳-پاسخ دهی به سوالات

    پست تجاری

    اگرچه برای پاسخ دادن به سوالات گفته می شود که ایجاد یک هایلایت استوری گزینه کاملا مناسبی خواهد بود، با این حال توجه داشته باشید که همه سوالات از ارزش و اهمیت یکسانی برخوردار نبوده و لازم است تا به صورت مفصل به برخی از موارد بپردازید. به همین خاطر استوری فضای کافی برای این موضوع را نخواهد داشت. همچنین ممکن است پیام مهم شما در بین تعداد زیادی از سوالات آنطور که باید مورد توجه قرار گرفته نشود.

     به همین خاطر نیز ضروری است تا به صورت مداوم به پرسش مخاطبان نیز بپردازد. برای مثال ممکن است در رابطه با یک مشکل مهم صحبت کرده باشند که حضور نماینده آن بخش در کنار تحلیل درست اوضاع می تواند کاملا رضایت بخش باشد. درواقع شما در صفحه تجاری خود باید به نحوی رفتار کنید که نشانگر توجه بسیار بالا و اولویت اول بودن مخاطب است. در نهایت نمایش چهره مدیریت و کارمندان هر بخش، از نظر روانشناسی به کسب اعتماد سریع تر کمک شایانی را خواهد کرد.

    ۴-بازنشر

    بررسی ۱۳ پست تجاری موفق در اینستاگرام

    این امر که به محتواهای ارزشمند و مرتبط با حوزه کاری خود که توسط مخاطبان ایجاد شده است توجه نشان دهید، بدون شک باعث رضایت بیشتر و ایجاد تنوع مطلوب خواهد شد. در نهایت این سیاست کمک خواهد کرد تا از نیاز شما در زمینه تولید محتوا کاسته شود. به همین خاطر ضروری است تا ضمن تشویق مخاطبان به روش-های مختلف برای فعالیت در این زمینه، توجه خود را با بازنشر مطالب نشان دهید.

    تحت این شرایط فراموش نکنید که ذکر آیدی افراد بسیار ضروری خواهد بود. همچنین بازنشر مطالب مهم صفحات دیگر نیز می تواند گزینه مناسبی باشد، با این حال توجه داشته باشید که این اقدام تنها زمانی باید رخ دهد که ارتباط خوبی میان شما برقرار باشد. این امر باعث خواهد شد تا صفحه مذکور نیز اقدامی مشابه را انجام دهد. در غیر این صورت صرفا یک تبلیغ را برای برندهای دیگر انجام داده اید.

    ۵- فروش محدود

    پست تجاری

    هنگامی که در رابطه با یک موضوع محدودیت به وجود آید، افراد به صورت ناخودآگاه تمایل بالاتری را به خرید پیدا خواهند کرد. به همین خاطر اختصاص پست تجاری در این رابطه سیاستی کاملا درست خواهد بود. به همین خاطر نیز ضروری است تا یک پیشنهاد ویژه برای مخاطبان خود داشته و برای آن محدودیت زمان و تعداد قائل شوید. تحت این شرایط پس از مدتی شاهد انقلابی در زمینه تعداد فروش خود خواهید بود.

    درواقع اگرچه برخی از افراد عقیده دارند که شبکه های اجتماعی سایت فروش محسوب نمی شوند، با این حال در صورت اقدام حرفه ای شما می توانید به صورت همزمان به چند هدف دست پیدا کنید.

    ۶-فیلم های کوتاه

    پست تجاری

    امروزه اثبات شده است که رعایت اصل کوتاهی باعث افزایش شانس دیده شدن خواهد شد. درواقع افراد تمایل چندانی را به مشاهده محتواهای طولانی ندارند، با این حال این امر در رابطه با موارد کوتاه، کاملا متفاوت بوده و بالاترین میزان رضایت نیز به همین موارد اختصاص دارد. به همین خاطر نیز شما می توانید با تولید و یا ترجمه چنین مواردی، کیفیت محتواهای صفحه خود را ارتقا بخشید.

    در این رابطه صفحه آشپز مطرح ترکیه ای بوراک اوزدمیر می تواند مثال بسیار خوبی باشد. وی با ایجاد ویدئو هایی کوتاه از آشپزی های جالب و حتی عجیب خود، موفق شده است تا در مدتی کوتاه به دنبال کنندگان میلیونی دست پیدا کرده و شهرتی جهانی را به دست آورد.

     اگرچه ممکن است تصور کنید که در زمان نظیر یک دقیقه نمی توان اقدامی را انجام داد، با این حال بوراک با افزایش سرعت ویدئو های خود و حذف موارد غیرضروری، موفق شده است تا چارچوب مشخصی را برای خود تعیین کرده و در همین زمان کم، مواردی فوق العاده جذاب را تولید کند. به همین خاطر بهتر است تا به جای تمرکز کردن بر روی محدودیت ها به دنبال تطبیق دادن خود با شرایط باشید.

    ۷-پشت صحنه

    پست تجاری

    مخاطب همواره تمایل دارد تا با داستان و اتفاقات پشت صحنه شما آشنا شود. این امر باعث خواهد شد تا احساس نزدیکی بیشتری را داشته باشند. به همین خاطر توصیه می شود تا یکی از بخش های پست های شما، بررسی اتفاق مهم و جالب پشت صحنه باشد.

    ۸- اخبار

    پست تجاری

    اخبار جدید و مهم شرکت ضروری است تا در قالب یک پست تجاری منتشر شود، با این حال این امر به معنای عدم نیاز به پیگیری اخبار دیگر نبوده و لازم است تا یک هایلایت استوری را به آن اختصاص دهید. برای مثال صفحه اوبر (نخستین تاکسی اینترنتی) به شکلی حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند.

    ۹-اینفلوئنسرها و سلبریتی ها

    پست تجاری

    به هر نحوی که با این دو قشر محبوب ارتباط برقرار کرده اید، ضروری است تا پستی را به آنها اختصاص دهید. بدون شک این اقدام باعث می شود تا طرفداران آنها نیز به سمت شما سوق پیدا کنند. در نهایت همکاری طولانی مدت با موارد منتخب، بهتر از توجه به تمامی موارد موجود خواهد بود. درواقع این امر که مشاهده یک فرد تداعی کننده برند شما در ذهن مخاطب باشد، دستاوردی است که با همکاری طولانی مدت به دست خواهد آمد.

    ۱۰-اعیاد و رویدادها

    پست تجاری

    روزهای بزرگ و مهم ضروری است تا مورد توجه ویژه شما قرار گیرد. دراین رابطه هر برند با توجه به میزان خلاقیت و امکانات خود رفتار کرده و نمی توان یک راهکار کلی را ارائه کرد، با این حال ضروری است تا در همان روز، پستی متناسب را داشته باشید.

    ۱۱-خیریه و محیط زیست

    پست تجاری

    این دو گزینه از مواردی محسوب می شود که مورد توجه همگانی قرار داشته و فعالیت در آنها وجهه بسیار خوبی را برای شرکت به همراه خواهد داشت. به همین خاطر ضروری است تا به صورت مداوم، پست هایی را به آنها اختصاص دهید. فراموش نکنید که در کنار فعالیت در رابطه با کمک به نهادها و افراد مختلف و تلاش برای حفظ محیط زیست، از آموزش صحیح نیز غافل نشوید.

    این امر باعث خواهد شد تا سایرین نیز بتوانند کمک هایی حرفه ای را داشته باشند. همچنین می توانید از افراد علاقه مند برای همکاری استفاده کنید. این امر شما را در مراحلی جدید از میزان تعامل با مخاطب قرار خواهد داد.

    ۱۲-فرصت های شغلی

    این امر که فرصت های شغلی جدید را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، بدون شک یک اقدام بسیار جذاب خواهد بود. علت این امر به این خاطر است که بسیاری از افراد جویای کار بوده و این امر که در ابتدا این موضوع را با مخاطبان خود مطرح کنید، بدون شک نوعی احترام و توجه ویژه محسوب می شود.

    ۱۳-چالش ها و مسابقات

    صفحه شما باید مخاطب را به خوبی درگیر کرده و حتی سرگرم کننده باشد. به همین خاطر شما به انواع بازی ها و مسابقات نیاز خواهید داشت. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا با انتشار یک پست تجاری ، افراد را از موارد جدید آگاه کرده و در بخش استوری، حمایت های لازم را انجام دهید.

    در نهایت توجه داشته باشید که بهتر است تا هر ۱۳ مورد را به صورت همزمان مورد توجه قرار دهید تا صفحه شما به سطحی حرفه ای نزدیک تر شود. همچنین توجه داشته باشید که همواره فضا برای فعالیت های بیشتر و تنوع های بالاتر وجود داشته و نباید خود را محدود به این موارد بدانید.

    منبع: فرصت امروز

    مقاله قبلیانبار ضایعات کارتن دچار حریق شد
    مقاله بعدینرخ بنزین و تصمیمات سال آینده

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.