13.9 C
Tehran
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
استخدام در شرکت ها

تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده

چگونه تبلیغات می تواند بر رفتار مصرف‌کننده تأثیر بگذارد ؟ و یا تبلیغات چه تأثیری بر سهم بازار شرکت ها دارد؟ در این مطلب برآن شدیم تا نحوه اثرگذاری تبلیغات و اهمیت آن را مورد بررسی قرار دهیم و همچنین به نقش تاثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده نسبت به محصولات اشاره ‌کنیم.
کیهان پوشش سپاهان

مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛مؤثر در سودآوری

اسماعیل معینی مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛ یکی از مهم‌ترین فایده‌های نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به ‌حال آن‌ها را از نزدیک ندیده بودیم.
دنا چسب پلاست

مدیر دنا چسب پلاست؛ لزوم توجه به تبلیغات و اطلاع‌ رسانی

مدیر مجموعه دنا چسب پلاست گفت: زمانی که ما در یک نمایشگاه شرکت می‌کنیم انتظار داریم اطلاعات درستی به ما داده شود.
نوستالژی

نوستالژی های برتر دنیای تبلیغات

نوستالژی در زندگی روزمره بسیاری از افراد نقش مهمی ایفا می کند. اغلب ما علاقه مند به یادآوری نکات جالب و جذاب درباره گذشته و نوعی خاطره بازی با آنها هستیم. این امر بازاریاب ها و طراح های تبلیغات را بیش از هر زمان دیگری به استفاده از عناصر نوستالژیک برای جلب نظر مخاطب هدف ترغیب کرده است.
توییتر

انتخاب بهترین هشتگ ها

حتما شما هم با این توصیه مواجه شده اید که باید از بهترین هشتگ ها استفاده کرد و این مسئله در زمینه سئو نیز...
کسب و کار

باید ها و نبایدهای شروع یک کسب و کار موفق

بنا بر آمارهای منتشر شده، بیش از 20 درصد کسب و کارها در کشور پیشرفته آمریکا حتی موفق نمی‎ شوند که سال اول فعالیت خود را به پایان برسانند.
سررسید آزاده

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: نمایشگاه فرصتی برای تجدید دیدار

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: متأسفانه به دلیل محدودیت در واردات هدایای تبلیغاتی امسال شاهد تنوع کمتری در نمایشگاه بودیم. حضور آیتم‌های تبلیغاتی در نمایشگاه می‌تواند فرصت‌هایی را برای رقابت ایجاد کند اما این نمایشگاه از این منظر موفق به تأمین توقعات ما نشد.
مارال چرم

مدیر فروش مارال چرم؛ ارتباط چهره به چهره مشتریان و تولیدکنندگان

مدیر فروش و بازاریابی مارال چرم در رابطه با هفدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت:یکی از نقاط ضعف نمایشگاه زمان برگزاری آن بود.
فرآیند فروش

معرفی ۱۰ الگوی بازاریابی

مدل‌ های بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که بازاریابان از آن‌ ها استفاده می‌ کنند. در این مقاله قصد داریم با 10 الگوی بازاریابی آشنا شویم.
بازاریابی منفی

بازاریابی منفی الگوی نوین بازاریابی

بازاریابی منفی یکی از الگوهای نوین برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. بسیاری از برندها در فرآیند تبلیغات بر روی نکات مثبت و خوش بینانه تاکید دارند. چنین الگویی از بازاریابی شاید در نگاه نخست جذابیت بسیار زیادی داشته باشد، اما به مرور زمان برای کاربران تکراری خواهد شد.
تابلو چلنیوم

توسعه کسب و کار با استفاده از تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم امروزه یکی از بهترین شیوه های تبلیغ و برندسازی است. استفاده از تابلو چلنیوم که بسیار رواج یافته در توسعه کسب و کار ها و نیز برندینگ آن ها تاثیر گذار است.
مطالعات بازار

۲۹ سوال برای بهبود استراتژی بازاریابی با مطالعات بازار

یکی از بهترین روش‌های کسب اطلاعات در مورد بازار و مشتریانتان پرسیدن سوال است. هنگامی که سوالات مطالعات بازار را به درستی انتخاب می‌کنید...
شخصیت برند

نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف‌کننده

یکی از مطلوبیت‌های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. ارزش نشان تجاری یک اسم، عبارت، طرح، نشانه یا ترکیبی از این عناصر است که تعیین‌کننده هویت یک سازمان خدماتی، شخصیت برند و متمایزکننده آن از سایر رقبایش است و توسط عقل، منطق، حواس و احساسات مشتریان مورد قضاوت قرار می‌گیرد.
تجارت جنگ است

«تجارت جنگ است»؛ تغییر دنیای کسب ‌و کار با تاکتیک های جنگی

درحالی‌که بازاریابی متداول امروز معتقد است کسب‌ و کار باید برپایه‌ ی مشتری‌ مداری باشد، بازاریابی جنگ می‌گوید کسب‌وکارها باید روی رقابت تمرکز کنند. «تجارت جنگ است» کتابی است که دنیای تجارت و کسب ‌و کار را برای همیشه تغییر داد.
کاغذ تراکت

کاغذ تراکت و سایز استاندارد در طراحی تراکت تبلیغاتی

یکی از انواع تبلیغات‌های چاپی پر کاربرد در زمینه معرفی برند و معرفی محصولات کاغذ تراکت است.
شخصیت برند

بررسی انواع مختلف آرم تجاری

لوگو را باید معرف یک برند دانست. در واقع اگر بخواهیم نخستین و مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی را نام ببریم، بدون شک ایجاد آرم تجاری، انتخابی شایسته خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هیچ چیز به اندازه این موضوع، در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند. این امر در حالی است که هنوز هم بسیاری از افراد با انواع مختلف آرم های تجاری آشنایی نداشته و این امر باعث می شود تا انتخاب برای آنها بسیار سخت باشد. در این راستا به بررسی پنج نوع اصلی آن خواهیم پرداخت.
نظرات مشتریان

راهکارهای کاهش خطای نیروی انسانی در شرکت های تولیدی

تا همین چند وقت پیش یکی از دردسرهای دائمی کارآفرینان در شرکت های تولیدی وجود اشتباهات انسانی بسیار گسترده بود. این امر بر روی کیفیت نهایی محصولات تاثیر بسیار گسترده ای داشته و نارضایتی شدید مشتریان را به همراه داشت.
سررسید آزاده

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده؛ بودن به از نبودن

مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده معتقد است؛بازدیدکنندگان تخصصی هستند که موجب رونق نمایشگاه و کسب‌وکار شرکت‌کنندگان نمایشگاه می‌شوند. حضور افراد عادی جز شلوغی کاذب نمایشگاه و از دست رفتن وقت غرفه‌گذاران سود دیگری ندارد.
حوله پارادایس تبریز

مدیر فروش شرکت حوله پارادایس تبریز؛ نمایشگاه باید تخصصی برگزار شود

مدیر فروش حوله پارادایس تبریز اظهار داشت: نمایشگاه‌هایی از این جنس تخصصی‌تر از آن هستند که ورود در آن برای عموم آزاد باشد.
سالنامه ایران‌زمین

مدیر سالنامه ایران‌ زمین؛ راضی بودیم

وحید محمودی مدیر سالنامه ایران‌زمین؛ ورودی نمایشگاه باید به شرکت‌هایی اختصاص پیدا کند که غرفه‌سازی‌های خوبی را انجام دهند تا شأن و منزلت نمایشگاه حفظ شود