بخش چهارم: کسب و کار در دنیای نوین
همواره یکی از مهمترین ابزارهای به دست آوردن اطلاعات کسب و کار در دنیای نوین؛ پرسشگری است. در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت پرداخته خواهد شد.
تکنیک های ایجاد کسب و کار سازگار با محیط زیست
چگونه کسب و کار سازگار با محیط زیست داشته باشیم
حفاظت از محیط زیست شعاری است که خیلی از برندها سر می دهند، اما وقتی...
چرخه عمر سازمانی کارمندان در پیاده سازی فرهنگ کوچینگ
یکی از مواردی که در پیاده سازی فرهنگ کوچینگی سازمان مورد توجه قرار می گیرد، چرخه عمر سازمانی کارمندان است.
قیمت گذاری روانشناختی و تاکتیک های آن
در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که قیمت گذاری روانشناختی چیست و چه جوانب مثبت و منفی دارد. همچنین به ۵ مورد از برترین تاکتیک های قیمت گذاری روانشناختی خواهیم پرداخت.
تجارت الکترونیک در دنیای جدید
هیچ کسب و کار نوپایی، به ویژه در دنیای تجارت الکترونیک، توان مدیریت هزینه های حضور در شبکه های اجتماعی مختلف را ندارد. به علاوه، کارآفرینان در چنین موقعیت هایی مثل ورزشکاری هستند که باید در سریع ترین زمان ممکن اولین مدال قهرمانی اش را کسب کند. وگرنه مدیر برنامه های سختگیرش فورا سراغ فرد دیگری خواهد رفت!
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام
مهارت های بازاریابی در اینستاگرام از خیلی جهات شبیه یک مسابقه فوتبال بی نهایت حساس مثل فینال لیگ قهرمانان اروپاست.
بازاریابی شبکه ای، واقعیتی افسانه ای
بازاریابی شبکه ای یکی از استراتژی های جذاب و بحث برانگیز در دنیای کسب و کار است که طی دهه های متمادی توانسته توجه بسیاری از کارآفرینان و علاقه مندان به کسب وکارهای مستقل را به خود جلب کند.
افت رویداد تبلیغات و بازاریابی
عضو هیئتمدیره مجموعه کاوا گفت: با تفکیک دو رویداد تبلیغات و بازاریابی از هم مخاطبان نیز دچار سردرگمی شدند که در نمایشگاه چاپ باید شرکت کنند یا تبلیغات.
مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: ایران در زمینه هدایای تبلیغاتی پتانسیل صادرات دارد
انتقاد مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا از عدم اطلاع رسانی برای نمایشگاه بازاریابی
مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا ضمن صحبت درباره چگونگی برپایی هجدهیمن نمایشگاه...
جلوگیری از ریزش مشتریان وفادار
استفاده درست از مشتریان در دنیای کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در این هدف اصلی ما بررسی معنای این مفهوم و...
معرفی محبوب ترین موتورهای جست وجو
ما امروز معتقدیم استفاده از تکنیک های سئو حرف اول و آخر را در موتورهای جست وجو می زند. شاید فکر کنید چنین دست فرمانی یعنی فقط تخته گاز دنبال تکنیک های سئو بودن، اما راستش را بخواهید هنوز یک مرحله قبل از این ماراتن طولانی باقی مانده است. هدف ما در این مقاله گشت و گذاری در دنیای موتورهای جست وجو است.
۳ تکنیک مهم برای حفظ ارتباط با مخاطب هدف در دوران کرونا
بحران کرونا روی تمام کسب و کارها تاثیر منفی بر جای گذاشته است. در این میان تفاوتی بین حوزه های مختلف کسب و کار...
بررسی و مطالعه رفتار مشتریان در زمان بحرانی
فعالیت کسب و کارها در شرایط بحرانی حالت ویژه ای دارد. بسیاری از کسب و کارها آمادگی مواجهه با بحران را ندارند. این امر به طور مشخص در مورد بحران کرونا قابل مشاهده است. اگر شما توانایی مدیریت بحران به صورت تاثیرگذاری را نداشته باشید، به سرعت با شکست و ورشکستگی مواجه خواهید شد. این امر شرایط دشواری برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده است بنابراین در عمل باید نسبت به بهبود شرایط جاری کسب و کار حتی در طول دوران بحرانی توجه کرد. مطالعه رفتار مشتریان و وضعیت بازار در وضعیت بحرانی همیشه ساده نیست.هدف اصلی مقاله کنونی آشناسازی مخاطب هدف با شیوه های مطالعه رفتار مشتریان و به طور کلی ارزیابی بازار در شرایط ناگوار کرونایی است.
۶ استراتژی کاربردی برای توسعه استارت آپ
توسعه استارت آپ بحثی است که خیلی از کارآفرینان دائما از آن فراری هستند. انگار که تبدیل یک استارت آپ به برندی بزرگ و محبوب در بازار کاری است که بی برو برگشت با شکست همراه خواهد بود. اگر شما هم ترس زیادی از این موضوع دارید، کمی حق دارید. خب شکست در بازار اتفاقی نیست که به این راحتی ها قابل توجیه باشد. به علاوه، مشتریان دیگر به کارآفرینی که یک یا دو بار در بازار شکست خورده باشد، اعتماد نخواهند کرد.
۷ راهکار ساده و کارآمد خلاقیت بیشتری در کسب وکار
خلاقیت برگ برنده موفقیت در کار محسوب شده و لازم است تا برای افزایش سطح آن، اقداماتی را انجام دهیم، با این حال بسیاری...
مجموعه نما پرچم؛ استفاده از پتانسیلهای شرکتکنندگان برای ارتقای نمایشگاه ها
مدیر مجموعه نما پرچم: ما آماده هستیم تا برای رشد و ارتقا نمایشگاه خدماتمان را بهصورت رایگان در اختیار این آوردگاه قرار بدهیم.
تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب برای جلب مشتری
امروزه کسب وکارها به دنبال جلب نظر مشتریان و مخاطبان به فعالیت و خدمات خود هستند. یکی از روشهای موثر در جلب نظر مشتریان تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب است. این هدایا در انواع مختلفی بین کارکنان یک شرکت یا مشتریان پخش و در ذهن مخاطبان ماندگار میشوند.
صدور بیش از ۲۰۰ مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی در سه ماه نخست سال
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد: در 3 ماه نخست سال جاری، بیش از 200 مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغاتی در کشور صادر شده است.
کیو آر کد و تاثیر آن بر تبلیغات امروز
کیو آر کد در واقع مخفف کد Quick Response یا پاسخ سریع است. اگر بخواهیم خیلی ساده این کد پاسخ سریع را معرفی کنیم باید بگوییم بارکد دوبعدی است.
مجموعه دموت؛ کیفیت بیمانند نمایشگاه IPP
حضور مشتریان خارجی در غرفه مجموعه دموت
مدیر مجموعه دموت ضمن پربار بودن نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته موسوم به ایران پرینت پک،...