اصول مهم تبلیغات و بازاریابی برای جذب فوری مشتری

    0
    52
    حوزه کارآفرینی

    تبلیغات و بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار است پس باید برای پیشرفت در فروش و جذب مشتری بهتر از اصول و نکات تبلیغات پیروی کنید.

    اتبلیغات و بازاریابی میتواند تاثیر بسیار مهمی در میزان موفقیت و درآمد شما داشته باشد که با این اصولی که به شما پیشنهاد میکنیم قطعا مشتری را مجذوب میکند. یکی از رموز اصلی موفقیت در کسب و کار تبلیغات و بازاریابی است .

    جذب مشتری در دنیای پرمشغله امروزی بسیاربا اهمیت است و اگرتبلیغات و بازاریابی صحیح و اصولی انجام شود، می تواند مشتری زیادی را جذب محصولتان کند و سود بیشترو موفقیت بیشتری را کسب نمایید. شما هم اگر می خواهید اولین کسی باشید که مردم را جذب می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم ۷ اصل تبلیغاتی این بخش از نمناک را فراموش نکنید.

    اصول تبلیغات و بازاریابی موثر در فروش

    افراد هر روز با هزاران پیام بازاریابی رو برو می شوند که این تراکم بالای پیام های ارسالی در بازاریابی سبب می شود بیشتر تلاش ها و تبلیغات برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به آنها هیچ توجهی نشود.

    بیشتر مردم تبلیغاتی را که در تلویزیون یا مجله می بینند را دقیقا به یاد نمی آورند و به ندرت یکی از آنها را به یاد می آورند . بسیاری از افراد تبلیغاتی را به یاد می آورند که فعالانه آن ها را به پاسخ گویی ترغیب کند.

    این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می سازد پس برای اینکه تبلیغات شما دیده شود باید قدرت متوقف کردن داشته باشد تا افراد زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند.

    تبلیغات و بازاریابی

    تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتری

    هفت اصل می تواند یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کندکه این هفت اصل عبارتند از :

    تبلیغ برای جذب مشتری باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد

    اگر تبلیغی را که مخاطب آن بزرگسالان هستند نظر کودکان را جلب کند ، معلوم می شود که از اصل قوی در ساخت این تبلیغ پیروی شده است.

    تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد

    یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد و مردم را به انجام دادن فعالیتی مانند رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن می کشاند.

    تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد

    تبلیغ باید دارای نیازهای بنیادی آدمی وبرانگیختن احساسات افراد باشد حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد.

    تبلیغ باید موجب تحریک کنجکاوی شود

    تبلیغ باید مخاطبان را به بررسی بیشتر وادارد و آنها طالب شوند که بیشتر بدانندو به دنبال اطلاعات بیشتری باشند.

    تبلیغ باید موجب شگفتی مخاطبان گردد

    تبلیغ باید دارای عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ویترینی عجیب در فروشگاه ، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات باشد تا مخاطب را شگفت زده کند و به تحیر وا دارد.

    تبلیغ باید موجب انتقال اطلاعات بدیهی شود

    چنانچه پیش از این در بخش موفقیت در نمناک گفتیم تبلیغ باید خلاقانه باشد تا بتواند راهی برای بیان یا دیدن یک چیز ایجاد کند تا آن به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اگر تبلیغ را به شکل بدیهی انجام دهید ، توجه کسی را جلب نمی کند و سبب می شود تبلیغ شما نادیده انگاشته شود.

     بیشتر بخوانید:

    راه اندازی فروشگاه هوشمند آمازون در لندن

    کمپین بازاریابی با ویدئوهای آشپزی سلبریتی ها

    رازهای موفقیت ۷ کارآفرین برتر جهان

     

    تبلیغ باید از قواعد و شخصیت محصول فراتر رود

    محصول باید برجسته و خارج از الگوهای رایج و بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند.

    مثلا برای بازاریابی خدمات نظافت ادارات ، تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت آمیز مراجعه تان را در آن بگنجانید و سپس برای مشتریان احتمالی تان با پست، اسفنجی بفرستید که یک طرف آن دارای نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این نوشته باشد که :این اسفنج به دردتان می خورد حتی اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید به نظافت بپردازید.برای تبلیغی که داستان شگفت انگیزی داشته باشد و از الگوهای مرسوم تجاوز کند و غیرمنتظره باشد، شما به خلاقیت احتیاج دارید.بازیگرانی که با نام شخصیتشان در فیلم شناخته می شوند

    مقاله قبلیجزئیات ممنوعیت سفر «به» و «از» شهرهای قرمز و نارنجی در نوروز
    مقاله بعدیچاپ افلاک/ تغییر به‌حکم توسعه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.