اهمیت تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی و رشد فروش

    0
    76
    تیزرهای تبلیغاتی

    تیزرهای تبلیغاتی ابزارهایی جذاب و قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات هستند که تاثیر بالایی در افزایش فروش دارند.

    ویدیو های تبلیغاتی که به آنها تیزر هم گفته می شود، کلیپ ‌های کوتاهی با هدف معرفی جذاب و سریع شرکت یا محصولات شما طراحی شده‌اند. این ویدیوها در رسانه های آنلاین و فضای مجازی منتشر می شوند.

    برای این ویدیو های بازاریابی، شرکت ها باید مخاطبان هدف خود را بشناسند. ویدیوهای تیزر به راحتی می توانند روی ارزش ها و علایق مخاطبان تاثیر بگذارند. ساخت و انتشار تیزرهای تبلیغاتی بعنوان بخشی از هویت بصری کسب و کار شما تاثیر زیادی بروی برندسازی شرکت و محصولات شما دارد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از پول نیوز، هدف تیزرهای تبلیغاتی ایجاد آگاهی از محصولات یا خدمات شما در ۳۰ ثانیه یا کمتر است. یک ویدیوی تیزر عالی، بعد از کنجکاو کردن مخاطب، به سوال هایی که در ذهن مخاطب ایجاد شده است پاسخ می دهد. همانطور که شما طراحی و تولید کاتالوگ را با هدف بازاریابی و افزایش مشتریان انجام می دهید، تیزرهای تبلیغاتی نیز می توانند مخاطبان محصولات و خدمات شما را افزایش دهند.

    آگاهی از اینکه برای چه افرادی از جامعه بازاریابی می کنید، کلید یک کسب و کار موفق است. تعیین مخاطب هدف به شما کمک می کند تا بفهمید با چه کسانی صحبت می کنید و مخاطب شما به چه چیزی علاقه مند است.

    یک راه مفید برای نزدیک شدن به این موضوع این است که یک یا چند شخصیت از مشتری ایده آل خود ایجاد کنید. اما مشتری ایده آل کیست؟ مشتری ایده آل در هر کسب و کاری متفاوت است، اما در یک مفهوم کلی، به مشتری اشاره دارد که بهترین متقاضی برای محصول یا خدمات شما است. به عبارت دیگر شخصی که بیشترین سود را از محصول یا خدمات شما خواهد برد.

    گاهی اوقات دیدن اینکه کدام مشتریان برای یک کسب و کار مناسب هستند همیشه آسان نیست. یک رویکرد این است که هر داده ای را که در مورد مشتریان دارید جستجو کنید و الگو ها را شناسایی کنید. پیدا کردن سن، جنسیت و مکان احتمالا ساده ترین است. اگر بازاریابی شما کمی پیچیده تر است و اطلاعات کاربران را به صورت آنلاین ردیابی می کنید، ممکن است بتوانید علایق، صنعت و نقش را نیز بررسی کنید. این اطلاعات برای ساخت و تهیه هر نوع تبلیغی نیاز خواهد بود. ویدیوهای تبلیغاتی هم از این نوع تبلیغات مستثنی نیستند.

    اگر هیچ داده ای ندارید، می توانید با تکیه بر داده های ذهنی و تجربی خود متوجه شوید که باید برای چه کسی بازاریابی کنید. باید مشخص کنید که چه مشکلی از مخاطبان خود می توانید بر طرف کنید. به این فکر کنید که دقیقا چه کسانی این مشکل را دارد. در نهایت، گروه هدف خود را با در نظر گرفتن اینکه کدام زیرمجموعه (از آن گروه) ابزار و تمایلی برای حل مشکلی که شما شناسایی کرده اید را دارد، اصلاح کنید.

    هرچه درک شما از مخاطبانتان واضح تر باشد، بازاریابی آسان تر خواهد بود. یک گام مفید برای دستیابی به وضوح بیشتر این است که شخصیت های خود را به گونه ای مستند کنید که گویی افراد واقعی هستند. این پروسه تعیین مخاطب هدف کمک می کند تا برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی خود ایده پردازی مناسب و تاثیرگذاری تدارک ببینید.

    ویدئو تیزرهای تبلیغاتیعلت اهمیت تیزرهای تبلیغاتی برای مشاغل 

    یک ویدیوی پانزده ثانیه ای می تواند به اندازه وبلاگی که خواندن آن ۵ دقیقه طول می کشد مفید باشد. تفاوت این است که ویدیوها اطلاعات را به شکلی بصری، جذاب و البته سریع به بیننده انتقال می دهند. تیزرهای تبلیغاتی را می توان بهترین ابزار برای افزایش تعداد مخاطب ها دانست.

    با استفاده از محتوای ویدیویی، برند ها شانس بسیار بیشتری برای مشتری یابی محصول یا خدمات خود و در جامعه دارند.

    ویدیوهای تبلیغاتی برای مخاطبان شما انتظار ایجاد می کند، اما به عنوان نوعی تعامل نیز عمل می کند. اعضای مخاطب هدف می توانند انتقادات خود را در مورد انتشار یک محصول یا خدمات جدید که ابزاری حیاتی برای یک برند است، به اشتراک بگذارند. استفاده از بازخورد بینندگان به یک برند این امکان را می ‌دهد که محصول یا خدمات خود را قبل از انتشار تنظیم کند و باعث می‌شود مخاطبان خوشحالی که محصول یا خدمات جدید را بسیار بیشتر دوست دارند، مشخص کند.

    اهمیت خلاقیت در سناریوی تیزرهای تبلیغاتی برای جذب بیشتر مخاطب

    خلاقیت موضوعی بسیاری مهم در انواع تبلیغات بوده و تیزرها هم از این موضوع مستثنی نیستند. برای تیزرهای تبلیغاتی خود ایده ی جذاب در نظر بگیرید. به  تیزر محصولات خود موسیقی اضافه کنید. استفاده از لوگوی تجاری با استفاده از جلوه های ویژه باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می شود. همچنین از رنگ ها، فونت ها و صدارگذاری حرفه ای برای ساختن تیزر خود استفاده کنید. یک ویدیوی تیزر فقط چند ثانیه به شما فرصت می دهد تا برند خود را نشان دهید، بنابراین مطمئن شوید که فورا قابل تشخیص هستید.

    تیزرهای تبلیغاتی باعث تشویق مخاطب به استفاده از محصولات یا خدمات شما می شود. بسته به کسب و کار شما، این اقدام می تواند ثبت نام در خبرنامه شما، دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی یا هر چیزی باشد که به شما امکان می دهد تا با مخاطبان در ارتباط باشید.

    هنگام انتشار تیزرها در فضای آنلاین از هشتگ های مناسب استفاده کنید. هشتگ، زمانی که به درستی استفاده شود، می‌ تواند ابزاری فوق‌العاده برای بیشتر دیده شدن و جلب توجه مخاطبان باشد.

    تیزرهای تبلیغاتی ویدئوییتاثیر تیزرهای تبلیغاتی و صنعتی در رسانه

    در حالی که نمی ‌توانیم قول بدهیم که ویدیو برای هر سناریویی مناسب است، اما می ‌توان گفت استفاده استراتژیک از ویدیو ۱۰۰ درصد  بازاریابی شما را بهبود می دهد.

    تحقیقات گوگل نشان می دهد که از هر ۱۰ نفر ۶ نفر ترجیح می دهند ویدیوهای آنلاین را به جای تلویزیون تماشا کنند.

    یوتیوب بیان می کند که کاربرانش روزانه بیش از ۱ میلیارد ساعت ویدیو را در این پلتفرم مشاهده می کنند.

    برای پاسخگویی به این تقاضای فزاینده، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین همگی به اول ویدیو تبدیل شده‌اند و محل مناسبی برای انتشار این نوع تبلیغات هستند.

    علت نیاز کسب و کارها به ساخت ویدیو

    امروزه ساخت ویدیو آسان ‌تر از همیشه است و تماشای آن از همیشه محبوب‌ تر است. اما آیا مردم می خواهند بازاریابی ویدیویی را تماشا کنند؟ جواب این سوال نسبی است. مردم امروزه علاقه دارند ویدیوی های سرگرم کننده و آگاهی دهنده تماشا کنند. حال باید شما با توجه به این دو فاکتور تیزرهای تبلیغاتی خود را تولید و انتشار دهید.

    چیزی که ممکن است ندانید این است که ویدیو به شما کمک می کند در موتور جستجوگر گوگل و البته شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام رتبه بهتری کسب کنید. ویدیو نه تنها به رتبه بهتر سایت شما کمک می ‌کند، بلکه به دلیل اندازه و ماهیت متضاد پیش‌ نمایش‌ های ویدیویی، در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد.

    تیزرهای تبلیغاتی

    چگونه یک تیزر خوب بسازیم؟

    صرف نظر از هدف شما، مهم است که همیشه ابتدا اهداف خود را طرح ریزی کنید، سپس موفقیت خود را در حین حرکت دنبال کنید. یک رویکرد مبتنی بر داده که همان مشخص کردن پرسونای مخاطب است کمک می کند تیزرهایی متناسب با نیاز و علاقمندی مخاطبان خود تولید کنید.

    حال با آگاهی از جامعه هدف خود می توانید سناریویی جذاب برای ویدیوهای خود در نظر بگیرید و با استفاده از امکانات موجود اطلاعات محصولات یا کسب و کار خود را در قالب تیزری جذاب به مخاطبان عرضه کنید.

    انتخاب ابزارهای بازاریابی ویدئویی مناسب

    ساخت تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای و خلاقانه معمولا توسط متخصصان حوزه تبلیغات انجام می شود. اما اگر قصد دارید ویدیوهای سطح متوسط و متوالی از کسب و کار خود تولید کنید به ابزارهایی مثل دوربین فیلمبرداری، ابزارهای نورپردازی و پرده های بکگراند نیاز دارید. برای ساخت تیزرهای اقتصادی می توان از دوربین موبایل، لامپ های ال ای دی و پس زمینه مناسب بخشی از فضای کار خود نیز استفاده کنید.

    ویژگی های تیزر صنعتی حرفه ای

    • خلاقانه هستند؛
    • ایده و سناریوی حرفه ای دارند؛
    • از نورپردازی حرفه ای برخوردارند؛
    • با استفاده از دوربین و لنز سینمایی تهیه می شوند؛
    • از جلوه های ویژه برخوردارند؛
    • تدوین حرفه ای دارند؛
    مقاله قبلیانجام چاپ‌ سپاری یک سوم از کتب درسی سال تحصیلی آینده
    مقاله بعدیمقابله با سوداگری در طرح مالیات بر عایدی سرمایه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.