مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: تغییر همگام با تکنولوژی لازمه حیات صنایع است

    0
    57
    سالنامه آوای عرشیا

    مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: در صنف سررسید و هدایای تبلیغاتی سندیکا وجود ندارد؛ اما با توجه به پتانسیل‌هایی که در این بخش برای پیشرفت وجود دارد ما نیاز داریم کارگروهی به شکل سندیکا ایجاد شود تا همکارانمان در حوزه‌های تولید، واردات و فروش عمده بتوانند با یکدیگر ارتباطات برقرار کنند و با ایجاد تعاملات مثبت باعث رشد بازار شوند.

    محمدرضا مهربان مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا است. این شرکت تولیدکننده تقویم رومیزی، سررسید و سالنامه و هدایای تبلیغاتی است. سالنامه آوای عرشیا با سابقه بیش از بیست سال حضور موفق و قدرتمند درزمینه ارائه خدمات تخصصی چاپ، تبلیغات و بازاریابی و همکاری با بیش از هزار برند و کسب کار کوچک، متوسط و بزرگ جزو باتجربه‌ترین‌های این عرصه محسوب می‌شود. قیمت مناسب با کاری خلاقانه و خاص از ویژگی‌های مهم محصولات مجموعه عرشیا است.

    وی درباره وضعیت این روزهای بازار سررسید به خبرنگار چاپ و نشرآنلاین گفت: مجموعه آوای عرشیا با رویکردی ویژه وارد این بازار شد، ما همواره سعی داشتیم کارهای خاص و ارزان را به بازار عرضه کنیم تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم. این روزها نه‌تنها بازار سررسید بلکه کلیه بازارها با رکود و بحران مواجه شده‌اند و خیلی از کسب‌وکارها دراین‌بین متحمل سختی‌های بسیاری شده‌اند تا بتوانند حداقل به حیات خود ادامه دهند. سالنامه آوای عرشیا

    مهربان در ادامه بیان داشت: نوسانات قیمت، هزینه‌های سربار، مشکلات مالیاتی، بیمه و نبود نیروهای متخصص ازجمله چالش‌هایی است که همه تولیدکنندگان با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند. بازار تقویم و سرسید نیز از این قاعده مستثنا نیست و چنین مسائلی برای همه ما وجود دارد. با توجه به این معضلات باید بگویم امسال برای تولیدکنندگان سررسید سال پر ریسک و چالشی خواهد بود و بسیاری از مجموعه‌ها مجبور هستند تنها به حفظ بقا در این شرایط سخت اکتفا کنند.سالنامه آوای عرشیا

    سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتیوی افزود: هر مجموعه‌ای باید با توجه به ساختاری که دارد راه‌حلی برای مواجه با بحران‌های پیش‌آمده در نظر بگیرد، یعنی وضعیت به شکلی نیست که شما بتوانید یک راه‌حل واحد برای برون‌رفت از بحران برای همه مجموعه‌ها ارائه بدهید. بااین‌حال ایجاد بازارهای جدید، افزایش فروش، ایجاد ارتباط با مشتریان گذشته، تولید محصولات خلاقانه بر اساس نیاز بازار و استفاده از تکنولوژی نوین می‌تواند برای مقابله با بحران و رکود مؤثر باشد. همان‌طور که اشاره کردم هرکدام از این راهکارها با توجه به ساختار هر شرکت و مجموعه اعمال شود.

    مدیرعامل مجموعه آوای عرشیا بیان داشت: ما به موضوع کپی‌رایت به شکل معضل نگاه نمی‌کنیم، شما زمانی که محصول خودتان را تولید می‌کنید شرکت‌های دیگر می‌توانند با یک تغییر کوچک از روی آن محصول کپی بزنند. این موضوع در همه جای دنیا نیز وجود دارد اما به شکل ساختارمندانه‌تر، به نظر بنده همین مطلب باعث ایجاد انگیزه برای تولید محصولات خلاقانه‌تر در سال‌های بعدی می‌شود.سالنامه آوای عرشیا

    بعضی مواقع شده همکاران با دیدن محصول ما به بنده گفته‌اند که می‌خواهیم از نمونه محصول شما تولید داشته باشیم و ما نیز استقبال کرده‌ایم چراکه می‌دانیم در سال جدید با استفاده از همان دانش و خلاقیتی که منجر به تولید کالای جدیدمان شده است خواهیم توانست محصولات و تولیدات جدیدتری برای سال آینده داشته باشیم.

    در این داستان ما باید خودمان را مکلف به نوآوری کنیم و راهکاری خاصی نیز نمی‌توان ارائه داد، اتفاقاً قانون‌مند کردن مسئله کپی‌رایت باعث می‌شود تا در تولیدکنندگان رخوت ایجاد شود تا برای رقابت و تولید کالای خاص تلاش نکنند.سالنامه آوای عرشیا

    مدیر مجموعه ی سالنامه آوای عرشیا: نمایشگاه های بیشتر رقابت بهتر

    وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در عرصه چاپ و صنایع وابسته به آن بیان داشت: در بخش صنعت چاپ امسال سه نمایشگاه بر پاشد، نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی که هرسال برپا می‌شود، یک نمایشگاه در شهر آفتاب و نمایشگاهی که در ایران مال و توسط تیم جناب عابدین برپا شد، مبحث انحصار باعث ایجاد تضعیف در هر حوزه‌ای می‌شود اما زمانی که تنوع وجود داشته باشد مسئله کیفیت پررنگ‌تر می‌شود.

    جناب عابدین معمولاً در تمام نمایشگاه خارجی شرکت دارند و از همین رو اطلاعات خوبی نسبت به چگونگی برگزاری چنین آوردگاه‌هایی در سطح جهان دارند؛ علاوه بر آن ارتباطات خوبی نیز دارند و از فعالان حوزه صنعت چاپ و صنایع مربوط به آن در کشورهای دیگر دعوت به عمل آوردند که در نمایشگاه‌های ایران شرکت داشته باشند. این موضوع باعث شد تا مسئولان برپایی نمایشگاه‌های دیگر نیز به صرافت رقابت و ارتقا کیفیت کاریشان بیفتند.

    بیشتر بخوانید: اتحادیه های صنعت چاپ کشور، غرفه دار در نمایشگاه ایران پرینت پک (IPP)

    مهربان همچنین افزود: در دنیا مقوله‌ای وجود دارد به نام بنچ مارکتینگ، این مقوله درباره این است که شما باید در نمایشگاه‌های جهانی شرکت کنید و کارهای روز و متفاوت دنیا را ببینید و برای خلق آثار جدید، متفاوت و به‌روز از آن‌ها الهام بگیرد. همان‌طور که اشاره کردم این مهم باعث ایجاد تلاش و رقابت می‌شود.

    وی در ادامه اظهار داشت: در صنف سررسید و هدایای تبلیغاتی سندیکا وجود ندارد؛ اما با توجه به پتانسیل‌هایی که در این بخش برای پیشرفت وجود دارد ما نیاز داریم کارگروهی به شکل سندیکا ایجاد شود تا همکارانمان در حوزه‌های تولید، واردات و فروش عمده بتوانند با یکدیگر ارتباطات برقرار کنند و با ایجاد تعاملات مثبت باعث رشد بازار شوند.سالنامه آوای عرشیا

    مدیرعامل مجموعه آوای عرشیا در پایان بیان داشت: همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی باعث تغییرات زیادی در دنیا شده است. این مطلب بر بازار بسیاری از صنایع تأثیرگذار بوده است، یکی از این بازارها که به‌شدت تحت تأثیر تغییرات تکنولوژی است بازار سررسید است. فعالان این بخش باید هر چه زودتر خودشان را با تغییرات روز دنیا همگام کنند وگرنه مجموعه‌هایشان دچار ضررهای جبران‌ناپذیری می‌شود. بازار هدایای تبلیغاتی اما همچنان روند رو به رشد خود را بی‌وقفه ادامه خواهد داد.سالنامه آوای عرشیا

    مقاله قبلیاتحادیه های صنعت چاپ کشور، غرفه دار در نمایشگاه ایران پرینت پک (IPP)
    مقاله بعدیچک های الکترونیک جایگزین چک های کاغذی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.