مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان: تولید سررسید کار پر ریسکی است

    0
    56
    هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

    مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان معتقد است که تولید سررسید کار بسیار پر ریسکی است؛ قیمت‌ های مواد اولیه به‌ خصوص قیمت کاغذ به‌ شدت افزایش پیدا کرده است و همین مطلب باعث عدم ثبات این بازار شده است.

    هادی بخشی مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان درباره وضعیت بازار سررسید در سال‌ های اخیر بیان داشت: تولید سررسید کار بسیار پر ریسکی است؛ قیمت‌ های مواد اولیه به‌ خصوص قیمت کاغذ به‌ شدت افزایش پیدا کرده است و همین مطلب باعث عدم ثبات این بازار شده است. ما نیز به این دلیل در این بخش باقی‌ مانده‌ایم که شغل ما است و به این کار عادت کرده‌ایم.

    بخشی ادامه داد: هرچند که سررسید نسبت به کالاهای تبلیغاتی دیگر بهترین گزینه است و از همین رو همواره کار برای این بخش وجود دارد اما فعالیت در این حوزه به دلیل مشکلاتی که عرض کردم بسیار سخت شده است.

     مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان افزود: قیمت‌ها به‌سرعت تغییر می‌کنند و کسانی که مواد اولیه می‌فروشند از ما پول نقد می‌خواهند. درصورتی‌که ما به‌صورت نقدی کالایمان را نمی‌فروشیم، مشتریانمان به شکل اعتباری از ما خرید می‌کنند و به همین دلیل به مشکلات زیادی برخورد می‌کنیم.

    هدایای تبلیغاتی آونگ زمانوی بیان داشت: مشکلات اقتصادی که کل کشور با آن درگیر هستند باعث ایجاد معضلات کاری ما نیز می‌شود؛ مسائل ساختاری است. با وجود تمامی این مسائل اما مجموعه‌ها برای ادامه حیات با تمام قوا تلاش می‌کنند. مجموعه ما نیز با وجود همه مشکلات کارش را گسترده‌تر کرده است. ما واحد صحافی‌مان را راه‌اندازی کردیم و علاوه بر سررسید به کارهای چاپی و جعبه‌سازی نیز می‌پردازیم. خدماتی که ما به مشتری‌مان ارائه می‌دهیم به‌صورت یک پکیج است که می‌تواند بخش بزرگی از نیازهایشان را برطرف کند.

    بیشتر بخوانید: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افتتاح شد

     مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان در پایان افزود: کپی‌رایت همواره در کشور ما وجود دارد چون قانون قابل اجرایی برای جلوگیری از آن وجود ندارد اما مجموعه‌هایی که هزینه می‌کنند و برای نوآوری یک محصول وقت می‌گذارند سود خود را با همان سری اول ورود کارهایشان به بازار می‌برند.

    گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته از تاریخ ۱۳ آذرماه آغاز به کار کرده و تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است.

    هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

    مقاله قبلینمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران؛ بزرگ‌ترین و پررونق‌ترین نمایشگاه صنعتی کشور
    مقاله بعدی۴۸ درصد رشد تولید کتاب های کودک و نوجوان در آبان ماه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.