طراحی و چاپ کارت ویزیت با وجود اینکه دنیای دیجیتال و ارتباط های مجازی نحوه ایجاد ارتباط تجاری را متحول کرده است هنوز بخشی از چهره تجاری یک برند است.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایلنا، آیا شما هم فکر می کنید استفاده از کارت ویزیت دیگر نمی تواند مثل گذشته راه خوبی برای برقراری ارتباط با مشتری باشد؟ جزء مشاغل کوچک هستید و همچنان در برابر استفاده و چاپ کارت ویزیت گلاسه و دیگر انواع کارت ها، لیبل و سربرگ مقاومت دارید؟ در این مطلب قرار است با شما درباره اهمیت چاپ کارت ویزیت، داشتن آن و اینکه چگونه به توسعه کسب و کار شما کمک می کند صحبت کنیم.
چاپ کارت ویزیت در دنیای دیجیتال
حتی با دیجیتالی شدن روزافزون دنیا، جنبه های فیزیکی تجارت همچنان مهم است. این جنبه ها علاوه بر اینکه می توانند بخش مهمی از یک کسب و کار را جلو ببرند، احساس شناخت و وفاداری را هم برای مشتریان و مخاطبان فراهم می کنند. درواقع بیشترین و درست ترین قدمی که می توان در این راستا برداشت، همسو کردن بسترهای دیجیتالی با بسترهای فیزیکی است.
تنها به این صورت است که می توان یک گستره قابلتوجه از اطلاعات و ارتباطات با مخاطب را حفظ و همچنان برای قوی کردن آن تلاش کرد. امروزه علاوه بر اطلاعات تماس می توانید چاپ کارت ویزیت را با کدهای QR ادغام کنید تا دسترسی فوری به آدرس وب سایت شما، شبکه های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی دیجیتال را برای مشتری فراهم کنید.
چاپ کارت ویزیت، چاپ لیبل و ابزارهای مشابه این چنینی یکی از پلههای اصلی برای توسعه کسبوکار شما برای حضور در بازار است، اما متأسفانه افراد زیادی هستند که از این منابع استفاده نمی کنند. تصور کنید که در یک رویداد یا یک دورهمی صمیمی و دوستانه هستید و به هر دلیلی بحث سمت تجارت و کسب و کار شما رفته است. در آن جمع با فردی آشنا می شوید که به کار شما علاقهمند است و می خواهد در مورد تجارت شما بیشتر بداند.
ممکن است حتی فرصت بستن یک شراکت، جذب مشتری جدید و معرفی بیشتر کسب و کار شما بهراحتی برایتان ایجاد شده شود. معرفی کردن صفحات اجتماعی و فعالیت هایتان در فضای مجازی می تواند کمک کننده باشد، اما اگر آن فرد بعد از جداشدن از شما آدرس صفحات مجازی یا راه ارتباطی با شما را فراموش کرد راهحل چیست؟ اینجا زمانی است که اگر از قبل به چاپ کارت ویزیت، سربرگ، کارت ویزیت یا لیبل ها مختلف برای تجارتتان فکر کرده باشید؛ تیرتان را درست روی هدف ۱۰۰ امتیازی خواهید نشاند!
چاپ کارت ویزیت و ابزارهای فیزیکی که حکم کارت شناسایی تجارت شما را دارند، باعث می شود زمانی که فرصت های طلایی برای تجارتتان فراهم می شود از آن استفاده کنید و یک تصویر حرفه ای از شما و شرکتتان بسازید. برداشت اول همه چیز است؛ بههیچ وجه از کنار این فرصت رد نشوید.
انواع کارت ویزیتها
بسته به تجارتتان، سبکی که در آن فعالیت دارید یا بودجه و هزینه ای که می خواهید برای چاپ کارت ویزیت و ابزارهای ارتباطی مشابه داشته باشید، می توانید چندین نوع از کارتها، سربرگها و لیبلها را زیر نظر داشته باشید و از آنها استفاده کنید. برای مثال چند مورد از پرتقاضاترین انواع کارتهای ویزیت شامل موارد زیر است:
-کارت ویزیت سلفون
-کارت ویزیت کتان
-کارت ویزیت کرافت
-کارت ویزیت گلاسه
-قیمت کارت ویزیت
هر مدل کسبوکاری که داشته باشید یا هراندازه بودجه ای که برای این کار در نظر بگیرید، می توانید قیمت کارت ویزیت ارزان مناسب خود را پیدا کنید. این منعطف بودن قیمت ها یکی از بهترین ویژگی های مثبت این کار است. قیمت تولید و چاپ کارت ویزیت بهخاطر محبوبیت آنها معمولاً بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کمی دارد. درنتیجه می تواند بهراحتی با هر بودجه تجاری قابل تطبیق باشد.
وقتی طراحی کارت ویزیت کسب و کار شما مناسب سبک تجارتتان باشد، چیدمانی جذاب و ظاهری اثرگذار داشته باشد، میتواند تأثیر دوچندانی روی مشتری بگذارد. حتی نه فقط یک کارت ویزیت، بلکه لیبل یا سربرگ مرتبط با سبک کار شما هم بسیار مؤثر است.
چاپ لیبل
همان قدر که بستهبندی یک محصول برای جلب توجه مشتری ابزاری ضروری و بسیار مؤثر است، لیبل هم تبلیغ و شناسایی محصول به مخاطب و مشتری را چندین مرحله بالاتر می برد و حرفهای تر میکند. علاوه بر این استفاده از لیبل می تواند بخشی از اطلاعات مهمی که مصرفکننده باید درباره محصول داشته باشد را به او ارائه می دهد. اینها مهم ترین اهدافی است که استفاده و چاپ لیبل را برای یک کسب و کار منطقی و توجیه می کند.
انواع چاپهایی که برای لیبلها استفاده می شود شامل چاپ لیبل شیشه ای، چاپ لیبل رنگی، لیبل پیش برچسبدار و … میشود. قیمت چاپ لیبل هم باتوجهبه اندازه، شکل، طراحی، نوع و هزینه برش تعیین میشود و بهراحتی میتوانید انتخاب مناسب بودجه خود داشته باشید.
بیشتر بخوانید: رسیدن به اهداف با یه اصل مهم
چاپ سربرگ
سربرگ بهاندازه یک نام تجاری مهم است؛ زیرا نشان دهنده یک شرکت است و می تواند اولین برداشت را به مشتریان بالقوه آن القا کند. سربرگ باید حرفهای به نظر برسد، در غیر این صورت افراد ممکن است تصور کنند که کسب و کار شما نمیتواند انتخاب مطمئن و قابلاعتمادی برای آنها باشد.
همین موضوع باعث می شود تا درنهایت آنها را به نتیجه ای برساند که باعث شود از معامله با شما منصرف شوند! کار با یک طراح گرافیک و شرکت چاپ حرفهای تضمین میکند که در نهایت میتوانید سفارش طراحی سربرگ موردنظر و موردپسند خود را برای استایل تجاری کسب و کارتان داشته باشید. حساسیتهای مربوط به چاپ سربرگ را میتوان در انواع چاپ سربرگ اداری، چاپ سربرگ پاکت و … در نظر گرفت.
درباره کارت ویزیت، لیبل و سربرگ صحبت کردیم. توجه به این نکته ضروری است که اثربخشی و تصویر حرفهای که ابزارهای ارتباطی مثل کارت ویزیت، لیبل و… میتوانند ایجاد کنند، از طریق چیدمان، طراحی خوشساخت و کیفیت چاپ این وسایل به دست میآید. بنابراین هنگام طراحی یا بازسازی این ابزار سراغ یک مجموعه حرفهای باتجربه و خلاقی بروید که میتواند انتظارهای مدنظر شما را برآورده کنند.