مدیرعامل مجموعه طراحان ۳۳: سال گذشته ما در نمایشگاه اصفهان شرکت داشتیم؛ یکی از کارهای خوبی که مسئولان برپایی آن نمایشگاه انجام داده بودند ساخت بیلبورد در همه شهرکهای صنعتی بود؛ بهاینترتیب یک اطلاعرسانی قوی انجام دادند؛ همین موضوع باعث شد تا تعداد بازدیدکنندگان و شرکتکنندگان به میزان قابلتوجهی افزایش یافت.
محسن حبیب اللهیان مدیرعامل مجموعه طراحان ۳۳ است، این شرکت در حوزه طراحی تبلیغات، سررسیدهای چرمی و رومیزی فعالیت دارد. وی که اولین دوره حضور خود در نمایشگاه را تجربه میکند هدفش از شرکت در این آوردگاه را آشنایی با مشتریان و همکاران عنوان کرد و بیان داشت: نمایشگاه برای بنده که از شهرستان شرکت داشتم آورده مثبت داشت؛ بااینهمه ما مشکلات زیادی در زمینه نامنویسی و جانمایی غرفه داشتیم. مسئولان در این مورد با برنامهریزی عمل نکرده بودند.
وی در ادامه بیان داشت: سالنهای ۸ و ۹ با سالنهای ۱۰ و ۱۱ تفاوت بسیاری داشتند. به لحاظ تهویه، دکوراسیون و چیدمان غرفهی سالنها با یکدیگر تفاوت بسیاری داشتند. به همین دلیل سال آینده یکی از شروط مجموعه ما برای حضور در این آوردگاه دریافت غرفه در سالن ۸ و ۹ خواهد بود؛ چراکه تفاوت این سالن با یکدیگر کاملاً محسوس بود. سطح کیفیت سالنها باهم بسیار متفاوت بود و این مطلب یک نقطهضعف بزرگ محسوب میشود.
مدیرعامل مجموعه طراحان ۳۳: نمایشگاه نیازمند اطلاع رسانی
مدیرعامل مجموعه طراحان ۳۳ افزود: سال گذشته ما در نمایشگاه اصفهان شرکت داشتیم؛ یکی از کارهای خوبی که مسئولان برپایی آن نمایشگاه انجام داده بودند ساخت بیلبورد در همه شهرکهای صنعتی بود؛ بهاینترتیب یک اطلاعرسانی قوی انجام دادند؛ همین موضوع باعث شد تا تعداد بازدیدکنندگان و شرکتکنندگان به میزان قابلتوجهی افزایش یافت.
بیشتر بخوانید: مدیر گروه تبلیغاتی نماپرچم: کمک اتاق های فکر به برگزاری باشکوه نمایشگاه تبلیغات
حبیب اللهیان در ادامه بیان داشت: بااینهمه نمایشگاه برای ما بازخورد مثبتی داشت و جای سرمایهگذاری نیز دارد؛ اگر مسئولان بتوانند اقداماتی انجام دهند که کیفیت هر دو سالن بالا باشد قطعاً آوردگاه موفقتری خواهیم داشت.