آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور

    0
    47
    بازاریابی محتوا محور

    کتاب «قدرت محتوا؛ داستان تاثیر گذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر» به قلم جو پولیتزی و ترجمه سعید زرگریان، توسط نشر آموخته منتشر شده است. این کتاب در ۴۶۴ صفحه به آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور می پردازد.

    کتاب «قدرت محتوا؛ داستان تاثیرگذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر» قصد آموزش روش‌هایی برای بازاریابی محتوا محور داشته و اعتقاد دارد که امروزه ضوابط مربوط به تبلیغات تغییر پیدا کرده است. بازاریابی محتوا محور شیوه‌ای است که پولیتزی؛ نویسنده کتاب، از آن سخن می‌گوید و استدلال‌هایی در رابطه با اهمیت اثرگذاری بر مخاطب ارائه می‌کند.

    گفتنی است که نشریه FORTUNE این کتاب را یکی از پنج کتاب خواندنی سال در حوزه تجارت معرفی کرده است.

    بازاریابی محتوا محوربیشتر بخوانید:  ۷ ایده طلایی تولید محتوا در بازاریابی

    پرسش اصلی کتاب «قدرت محتوا؛ داستان تاثیر گذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر»

    سوال اصلی مطرح شده در این کتاب که قصد پاسخ گویی به آن وجود دارد، این است که چه چیزی را به چه شکلی باید به مخاطب عرضه کرد؟ نویسنده بهره گرفتن از داستان‌ ها را یک روش کارآمد در بازاریابی محتوایی می‌داند و ادعا می‌کند که باید قصه‌ای برای گفتن داشته باشید. حجم عمده این کتاب در پاسخ به این سوال نوشته شده که چگونه باید قصه مناسبی پیدا و روایت کرد؟

    بازاریابی محتوا محور

    مقاله قبلیسال ۲۰۲۴؛ سال صنعت چاپ سه‌ بعدی
    مقاله بعدیبازدید سرپرست ارشاد شهرستان اسلامشهر از چاپخانه تپه سیف

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.