مطالبی که بازاریاب های محتوایی باید بدانند

    0
    43
    بازاریاب های محتوایی 

    هر بازاریابی در طول زندگی اش دست کم یک بار از ویدئو به عنوان فرمت اصلی بازاریابی استفاده کرده است. همین امر بازاریابی محتوا را به طور ویژه ای با این استراتژی پیوند داده است. اگر شما نسبت به استفاده از این فرمت هنوز شک و تردید دارید، یا اینکه هنوز کاملا با آن آشنا نشده اید، در این مقاله مهمترین درس های بازاریاب های محتوایی درباره فرمت ویدئو را با هم مرور خواهیم کرد.

    بازاریاب های محتوایی کاربران همیشه ویدئو را به دیگر فرمت ها ترجیح نمی دهند

    یکی از باورهای اشتباه در زمینه فرمت ویدئو محبوبیت بی رقیب این گونه محتوایی در مقایسه با دیگر فرمت هاست. این امر تا حدود زیادی اشتباه است. امروزه کاربران علاقه بالایی به ویدئو دارند، اما این امر به معنای بی توجهی دائمی شان به دیگر فرمت ها نیست. درست به همین خاطر شما باید در کنار برنامه ریزی برای تولید محتوای ویدئویی به فکر دیگر فرمت ها نیز باشید، در غیر این صورت شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت.

    سرمایه گذاری بر روی فرمت ویدئو هنوز هم گزینه جذابی به نظر می رسد، با این حال درس مهمی که در این بخش باید مدنظر داشت، ضرورت توجه به دیگر فرمت ها در کنار بازاریابی ویدئویی است. این امر نوعی تعادل در تولید محتوای برندتان ایجاد خواهد کرد.

     بازاریاب های محتوایی 

    افزایش ملایم بودجه بازاریابی ویدئویی در سال ۲۰۲۲

    توسعه ویدئو به عنوان یکی از فرمت های محبوب بازاریابی در طول سال ۲۰۲۲ نیز ادامه خواهد داشت. با این حال چنین روندی به اندازه یک دهه پیش شدت نخواهد داشت و معنای این امر کند شدن روند توسعه محبوبیت ویدئو و اختصاص بودجه برندها به این حوزه است.

    بدون تردید کاهش سرمایه گذاری برندها بر روی حوزه بازاریابی ویدئویی تا حدودی ناشی از پایان بحران کرونا نیز هست. بسیاری از برندها در طول دوران کرونا به طور چشمگیری بودجه بازاریابی ویدئویی شان را افزایش دادند. این امر با پایان شرایط بحرانی موردنظر کم کم به حالت عادی بازخواهد گشت.

    با توجه به نکات فوق، اگر شما به دنبال افزایش چشمگیر بودجه برندها در حوزه بازاریابی ویدئویی هستید، باید تجدیدنظر اساسی در این رابطه انجام دهید، در غیر این صورت شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت.

    بیشتر بدانید:  ۱۰ اقدام موثر در مصاحبه کاری

    درس هایی از بازاریاب های محتوایی درباره فرمت ویدئو

    بسیاری از برندها برای بازاریابی ویدئویی به شیوه مناسب باید زمان بالایی را به این کار اختصاص دهند. ضبط و ویرایش حرفه ای ویدئو برای بسیاری از برندها امر مهمی محسوب می شود. شما با چنین کاری به بهترین شکل ممکن امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را خواهید داشت.

    مشکل بسیاری از برندها طراحی ویدئوهای بی کیفیت و سپس تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. این امر به سادگی ممکن نیست. پس شما برای موفقیت در این حوزه باید زمان موردنظر را نیز اختصاص دهید. همچنین مهارت شما در زمینه ویرایش ویدئو نیز مهم خواهد بود. شما در صورت بی توجهی به این نکات هیچ شانسی برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی نخواهید داشت. پس یادتان باشد قبل از ورود به این عرصه حسابی درباره مهارت های تان فکر کنید و در صورت نیاز برخی از مهارت های مهم را در خودتان تقویت کنید.

     

    ضرورت همکاری با اینفلوئنسرها برای بازاریاب های محتوایی 

    همکاری با اینفلوئنسرها در زمینه طراحی و ضبط ویدئوهای بازاریابی اهمیت بسیار زیادی برای برندها دارد. این امر به بازاریاب های محتوایی برای تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف کمک خواهد کرد. اگر شما هم به دنبال راهکاری مناسب برای جلب نظر مشتریان در بازار و همچنین رقابت مناسب با دیگر برندها هستید، همیشه به همکاری با اینفلوئنسرها توجه نشان دهید. این امر امکان بسیار خوبی برای شما به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف فراهم خواهد کرد. شما با چنین کاری به سادگی هرچه تمام تر شانس معرفی برندتان به عنوان یک کسب و کار حرفه ای را پیدا می کنید.

    بدون تردید همکاری با اینفلوئنسرها گزینه ارزان قیمتی در بازار نیست. این امر برای شما هزینه های زیادی به همراه خواهد داشت. با این حال در مقایسه با نتیجه بخشی در حوزه بازاریابی کاملا ارزشش را دارد.

    مقاله قبلیگسترش حوزه نشر در حوزه فضای مجازی
    مقاله بعدیخبر خوش وزیر اقتصاد برای تولید کنندگان ایرانی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.