مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: ایجاد اتحاد با تاسیس اتحادیه لازم است

    0
    53
    شرکت کیانیکو کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: همکاران باید به لحاظ حرفه‌ای به هم احترام بگذارند و از روی طرح‌های یکدیگر تقلید نکنند. قانون کپی‌رایت عملاً در ایران وجود ندارد و از این رو خودمان باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.

    کیوان کیانی مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو است، این مجموعه در بخش چاپ و تبلیغات سال‌ها است که به فعالیت مشغول است؛ سالنامه، سررسید، ست‌های تبلیغاتی و مدیریتی و تقویم‌های رومیزی ازجمله کارهایی است که کیانیکو در سال‌های فعالیتش انجام داده ‌است.

    وی درباره وضعیت بازار سررسید به خبرنگار مجله چاپ و نشر گفت: تهیه کاغذ و واردات مواد اولیه از مهم‌ترین چالش‌هایی است که ما امروز با آن درگیر هستیم. به نظر من بهتر است یک اتحادیه برای صنف سررسید ایجاد شود که اعضا بتوانند با کمک و مشورت یکدیگر مشکلات صنف را حل کنند.

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو همچنین اظهار داشت: اگر مسئولان دولتی با تولیدکنندگان این حوزه همکاری کنند تا بتوانند کالاهای موردنیازشان را با قیمت‌های مناسب وارد کنند بسیاری از معضلات از سر راه ما برداشته خواهد شد.

    وی افزود: ما برای سال جدید کارهای نوینی به‌خصوص درزمینه ست‌های مدیریتی داریم؛ ما سعی داریم تا هرسال پیشرو باشیم، امسال نیز یکسری کارهای جدید داریم که در نمایشگاه ارائه خواهند شد.

     

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: فعالان صنف باید به یکدیگر احترام بگذارند

    کیانی در خصوص مسئله کپی‌رایت بیان داشت: به نظر بنده همکاران باید به لحاظ حرفه‌ای به هم احترام بگذارند و از روی طرح‌های یکدیگر تقلید نکنند. قانون کپی‌رایت عملاً در ایران وجود ندارد و از این رو خودمان باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.

    بیشتر بخوانید: مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو افزود: تبلیغات جزو ملزومات کار هر شرکت و مجموعه‌ای است و به دلیل قیمت مناسبش هنوز هم طرفدار دارد؛ اما متأسفانه افراد غیرحرفه‌ای به این حوزه واردشده‌اند و همین مطلب باعث آسیب دیدن صنف شده است.

    وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همکارانش در صنف سررسید ابراز امیدواری کرد که همگی سال پرباری را در این حوزه پشت سر بگذارند.

    گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیقدردانی رئیس جمهور از خودکفایی در تولید کاغذ
    مقاله بعدیفعالیت ناشران در آذربایجان‌غربی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.