مدیرعامل جعبه سازی دارات: تجدید نظر در زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات لازم است

    0
    60
    جعبه سازی دارات

    روایت مدیرعامل جعبه سازی دارات از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    مدیرعامل جعبه سازی دارات ضمن بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی نسبت به سال‌های گذشته بازدیدکنندگان کمتری داشت، گفت:  تجدید نظر در زمان برگزاری نمایشگاه تبلیغات لازم است. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، بهنام توکل مدیرعامل جعبه سازی دارات بیان داشت: ساعت برپایی نمایشگاه مناسب نبود. این بازه زمانی باعث شد که عملاً تعداد زیادی از بازدیدکنندگان نتوانند در آوردگاه حضور پیدا کنند؛ حداقل می‌شد ساعت اتمام نمایشگاه را اندکی دیرتر تعیین کنند تا بازدیدکنندگان راحت‌تر بتوانند در آوردگاه حاضر شوند.

    وی افزود: از سویی یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف این دوره از نمایشگاه آن بود که در روزهای هفته بر پا شد. بسیاری از مشتریان ما سرکار هستند و یا در شهرستان‌ها به سر می‌برند به همین دلیل نتوانستند از نمایشگاه دیدار کنند؛ اگر مسئولان برپایی چنین رویدادهایی را به‌روزهای پنج‌شنبه و جمعه موکول کنند شاهد حضور بازدیدکنندگان بیشتری خواهیم بود.

    جعبه سازی داراتتوکل یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه دارات را از شرکت در نمایشگاه معرفی محصولات جدیدش به مشتریان عنوان کرد و بیان داشت: مجموعه ما کارش تولید جعبه‌های لوکس است و امسال توانستیم با خلاقیت بیشتر محصولات نویی را به بازار و مشتری‌مان ارائه دهیم؛ به همین دلیل در آوردگاه شرکت کردیم تا بتوانیم محصولات جدیدمان را به نمایش بگذاریم.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل مجموعه طراحان ۳۳: بازخورد مثبت حضور در نمایشگاه تبلیغات

    مدیرعامل جعبه سازی دارات افزود: تعداد بازدیدکنندگان کم بود؛ اما نسبت به سال‌های پیش تخصصی‌تر برپا شده بودند. اگر در تعیین ساعات و روزهای برپایی نمایشگاه دقت بیشتری به خرج دهند شاهد بازدیدکنندگان بیشتری خواهیم بود.

    مقاله قبلیشرکت کوکاکولا و تولید بطری های برگشت پذیر تا سال ۲۰۳۰
    مقاله بعدیسومین جلسه شورای راهبری صنعت چاپ برگزار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.