بازاریابی الکترونیک به‌ صرفه‌ ترین تبلیغ کسب و کارها

    0
    62
    بازاریابی الکترونیک

    یک مدرس دانشگاه گفت: امروزه به‌ صرفه‌ ترین تبلیغات برای کسب‌ وکار های کوچک استفاده از تکنیک‌های بازاریابی الکترونیک است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ سمیه صائب نیا در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از تکنیک‌ های بازاریابی الکترونیک، بازاریابی دیجیتال است، اظهار کرد: بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت‌هایی که در جهت تبلیغ محصولات و ارائه خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می‌گیرد، گفته می‌شود.

    وی اضافه کرد: در واقع بازاریابی الکترونیک، استفاده از ابزارهایی در بستر اینترنت و دنیای دیجیتال برای بازاریابی محصولات و خدمات است.

    بازاریابی الکترونیکصائب نیا با بیان اینکه در این روش بازاریابی بیشتر در بستر رسانه‌های دیجیتالی مثل شبکه‌های اجتماعی فعال است و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، می‌توان به بازاریابی دیجیتالی کمک کرد، ادامه داد: بازاریابی دیجیتال شامل پلتفرم‌هایی همچون شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام، سایت‌های شبکه‌سازی کسب‌وکار مثل لینکدین، تبلیغات ایمیلی، پاپ‌آپ‌ها، وبلاگ‌ها و تبلیغات کلیکی است.

    این مؤلف حوزه بازاریابی اضافه کرد: ظهور فناوری‌ها موجب شده است که بازاریابان مهارت‌های جدیدی کسب کنند و بازاریابی سنتی در عصر دیجیتال به‌هیچ‌وجه جوابگو نیست و نیاز به تحول دارد.

    بازاریابی الکترونیککاهش هزینه ها از مزایای بازاریابی الکترونیک

    وی اضافه کرد: بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی مزایای بسیار زیادی در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد که یکی از آنها کاهش هزینه است چراکه تبلیغات در روزنامه، تلویزیون و سایر روش‌های مشابه، هزینه‌ بسیار زیادی دارند درحالی‌که تبلیغات اینترنتی به لحاظ قیمت حتی برای جوانان تازه‌وارد شده به حوزه‌ کارآفرینی نیز عملی است.

    این مدرس دانشگاه افزود: در صورت استفاده از تبلیغات سنتی، به هفته‌ ها و شاید ماه‌ ها زمان نیاز است تا اثرات آن قابل‌لمس باشد درحالی‌که تبلیغات اینترنتی نتایج سریعی دارند.

    صائب نیا بیان کرد: می‌توان جزئیات نتایج از قبیل تعداد بازدیدکنندگان، بهترین زمان روز برای تبلیغ، نرخ تبدیل تبلیغات و نرخ پرش از سایت را مشاهده کرد و این نتایج آنی افراد را در تصمیم‌گیری سریع و بدون اتلاف زمانی کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: پیش نیازهای راه اندازی یک کسب‌وکار موفق

    به گفته این مدرس دانشگاه، بازاریابی دیجیتال با توجه‌ به محدودیت فضا و فرصت در تبلیغات سنتی، تبلیغات اینترنتی به تقویت برند و گسترش آن کمک می‌کند و استفاده از بازاریابی اینترنتی به دلیل جلوگیری از اتلاف کاغذ به بهبود مدیریت سبز نیز منجر می‌شود.

    مقاله قبلیاستقبال از نذر کتاب در روز عاشورا
    مقاله بعدیتدوین ویژگی‌ های پایانه‌ های فروشگاهی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.