کتاب بازاریابی تجربی نوشته وایدد باتات توسط نشر آداش منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، کتاب بازاریابی تجربی نوشته وایدد باتات به تازگی با نظارت لیلا عبدی بر ترجمه توسط نشر آداش منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب تحلیلی از اوضاع ۳۶ غول برتر در ۱۲ حوزه کاری، است.
کتاب بازاریابی تجربی دقیقاً همان حرف بی لفافه قابل اجراست. تمام اطلاعات موجود در کتاب صحیح و برگرفته از آمار و ارقام است همچنین در ابتدای هر فصل اهداف فصل و در انتهای هر بخش سوالاتی پرسیده می شود در پایان هر فصل، سخنی از بزرگی از آن حوزه نوشته شده است تا مطالب یادآوری شود.
بیشتر بخوانید: نقش بازاریابی تجربی در ایجاد محیط های برند پویا
نویسنده کتاب مورد اشاره میگوید حتی گوگل، فیسبوک، نتفیلیکس یا بسیاری دیگر از فرمانروایان حوزهی کسب و کار نیز با چالشهایی برای وجود داشتن و ماندن دست و پنجه نرم میکنند. این کتاب با مقدمه احمد قیومی، ۵۱۲ صفحه و قیمت ۲۲۰ هزارتومان عرضه شده است.