سررسید کالای تبلیغاتی برتر

    گفت و گو با سیامک رنجبر مدیر مجموعه سالنامه امسال

    0
    49
    سررسید کالای تبلیغاتی برتر

    مدیر مجموعه سالنامه امسال گفت: با وجود اینکه دنیای امروز کاملاً دیجیتالی شده؛ مردم هنوز کار با کاغذ را می‌پسندند و سررسید را به نت‌های گوشی ترجیح می‌دهند و هنوز در این میان سررسید کالای تبلیغاتی برتر است.

    سیامک رنجبر مدیر مجموعه سالنامه امسال در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره وضعیت این روزهای سررسید گفت: این روزها شما هر کاری که بخواهید انجام بدهید با انواع و اقسام چالش‌های گوناگون مواجه می‌شوید؛ از تهیه مواد اولیه برای ادامه کار بگیرید تا فروش کالا. راه‌حل معضلات مربوط به مسائل اقتصادی نیز در دست دولت است. ما به‌عنوان تولیدکننده تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا کار تولید در کشور ادامه داشته باشد اما قفل اصلی با کلید تصمیمات صحیح در بخش کلان گشوده می‌شود.

    وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما نبود ثبات در قیمت‌ها است. مشکلاتی که به دلیل نوسانات نرخ ارز در کشور ایجاد شده است باعث شده تا نتوانیم برای کارهایمان برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

    سررسید کالای تبلیغاتی برترمدیر مجموعه سالنامه امسال بیان داشت: مجموعه ما هرسال برنامه‌های جدیدی برای کارهای نو به بازار ارائه می‌کند؛ امسال نیز محصولات جدیدی داریم که در نمایشگاه ارائه خواهند شد. طرح‌های ما ثبت‌شده است اما متأسفانه بعضی تولیدکنندگان از روی آن کپی می‌کنند؛ بدون آنکه متحمل هزینه‌های تولید یک محصول جدید شوند. دوستان می‌توانند به‌جای این کار وقت بگذارند، طراحی خلاق انجام دهند و محصول خاص خودشان را به وجود بیاورند، این کار باعث اعتلای بازار نیز خواهد شد.

    رنجبر در ادامه افزود: البته ما هم در مقابل کپی‌کاری روش‌های تدافعی خودمان را داریم؛ اخیراً نیز از یکی از مجموعه‌هایی که دست به چنین کار غیرحرفه‌ای زده بود شکایت کردیم؛ بااین‌همه کار درستی نیست که به دلیل این مسائل پای همکاران به چنین مکان‌هایی باز شود؛ بنابراین تقاضای من از هم‌صنفی‌های عزیز آن است که با همکاری یکدیگر و رعایت قوانین برای اعتلای وضعیت صنف کوشا باشند.

    بیشتر بخوانید: مدیر سالنامه دموت: سرسید بازاری پرمتقاضی دارد

    وی وضعیت بازار سررسید را روبه‌پیشرفت دانست و اظهار داشت: کالای سررسید تنها کالای تبلیغاتی است که همواره تقاضای خود را در بازار دارد و با وجود اینکه دنیای امروز کاملاً دیجیتالی شده مردم هنوز کار با کاغذ را می‌پسندند و آن را به نت‌های گوشی ترجیح می‌دهند و هنوز در این میان سررسید کالای تبلیغاتی برتر است. علاوه بر آن قیمت این کالای تبلیغاتی چندان بالا نیست درصورتی‌که هزینه خرید گوشی به‌عنوان هدیه تبلیغاتی اصلاً معقول نیست؛ درنتیجه می‌بینید که این کالا همواره تقاضایش را در بازار دارد؛ هرچند که به دلیل مشکلات اقتصادی کلان، کار در هر بیزنسی با مخاطره همراه است اما تولیدکنندگان در این بازار همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

    گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    سررسید کالای تبلیغاتی برتر

    مقاله قبلیمهم‌ترین مزیت ایران پرینت پک تخصصی بودن آن است
    مقاله بعدیضرورت استفاده از ظرفیت نمایشگاه ایران پرینت پک برای رشد صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.