مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای می تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ امیرحسین مدرس صادقی، مدیرعامل سالنامه رث گرافیک است. این مجموعه که در حوزه تخصصی سالنامه، تقویم و سررسید و برخی از حیطههای چاپی دیگر فعالیت دارد، دوزادهمین سال پیاپی حضورش در نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را تجربه کرد.
مدیرعامل سالنامه رث گرافیک: برگزارکنندگان نمایشگاه با انگیزه و مسئولیت بیشتری اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند.
مدرس صادقی مدیر عامل سالنامه رث گرافیک با بیان اینکه نمایشگاه محفلی برای دید و بازدید با مشتریان قدیمی است، اظهار داشت: یکی از مهمترین نقاط ضعف نمایشگاه عدم اطلاع رسانی صحیح و به موقع بود. متأسفانه خیلی از دوستان از برگزاری نمایشگاه مطلع نبودند که این موضوع هم ازلحاظ تعداد مشارکتکنندگان و هم ازلحاظ تعداد بازدیدکنندگان آسیب زننده بود.
وی تصریح کرد: کاهش ساعت نمایشگاه نیز از دیگر مواردی بود که امسال موجب کاهش بازدیدکنندگان نمایشگاه شد. عملاً بیشتر بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ در نمایشگاه حضور می یافتند و ما غرفه گذاران تایم طلایی ۳ تا ۵ بعداز ظهر را از دست دادیم.
بیشتر بخوانید:شرکت رث گرافیک/ دنیای ایده های ناب
مدرس صادقی خاطرنشان کرد: بهتر است برگزارکنندگان نمایشگاه با انگیزه، شوق و مسئولیت بیشتری اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند. در این راستا اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.