مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید

    گفت و گو با امیرحسین مدرس صادقی، مدیرعامل سالنامه رث گرافیک

    0
    145
    سالنامه رث گرافیک

    مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع ‌رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ‌ای می‌ تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.

     

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ امیرحسین مدرس صادقی، مدیرعامل سالنامه رث گرافیک است. این مجموعه که در حوزه تخصصی سالنامه، تقویم و سررسید و برخی از حیطه‌های چاپی دیگر فعالیت دارد، دوزادهمین سال پیاپی حضورش در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته را تجربه کرد. 

    مدیرعامل سالنامه رث گرافیک: برگزارکنندگان نمایشگاه با انگیزه و مسئولیت بیشتری اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند.

     مدرس صادقی مدیر عامل سالنامه رث گرافیک با بیان اینکه نمایشگاه محفلی برای دید و بازدید با مشتریان قدیمی است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف نمایشگاه عدم اطلاع‌ رسانی صحیح و به ‌موقع بود. متأسفانه خیلی از دوستان از برگزاری نمایشگاه مطلع نبودند که این موضوع هم ازلحاظ تعداد مشارکت‌کنندگان و هم ازلحاظ تعداد بازدیدکنندگان آسیب ‌زننده بود.

    وی تصریح کرد: کاهش ساعت نمایشگاه نیز از دیگر مواردی بود که امسال موجب کاهش بازدیدکنندگان نمایشگاه شد. عملاً بیشتر بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ در نمایشگاه حضور می ‌یافتند و ما غرفه‌ گذاران تایم طلایی ۳ تا ۵ بعداز ظهر را از دست دادیم.

    بیشتر بخوانید:شرکت رث گرافیک/ دنیای ایده های ناب

    مدرس صادقی خاطرنشان کرد: بهتر است برگزارکنندگان نمایشگاه با انگیزه، شوق و مسئولیت بیشتری اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند. در این راستا اطلاع ‌رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ‌ای می‌ تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

    سالنامه رث گرافیک

    سالنامه رث گرافیک

    مقاله قبلیشرکت صنعت و تجارت گستر اطلس ایرانیان؛ سنگ؛ کاغذ؛ تولید
    مقاله بعدیچاپ در مسیر توسعه با هم اندیشی فعالان صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.