رونمایی از محصولات جدید گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    0
    62
    گروه مای بنر

     برندسازی مهم ترین هدف حضور گروه مای بنر در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 

    مدیر گروه مای بنر که با محصولات جدیدی در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات حضور یافت، هدف از شرکت در این آوردگاه را برندسازی برشمرد. 

    محمدابراهیم اباذری مدیر گروه مای بنر است که با برند جی تکس در بخش ملزومات چاپ فعالیت می‌کند. وی که دوره دومی است در این آوردگاه حضور پیدا می‌کند درباره کیفیت برپای هجدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تهران گفت: سال گذشته روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه را داشتیم و این موضوع برای بازدیدکنندگان بسیار مفید بود.

    وی ادامه داد: بسیاری از بازدیدکنندگان در طول هفته بسیار درگیر هستند و نمی‌توانند خود را به نمایشگاه برسانند، از سوی دیگر یکسری از مشتریان ما در شهرستان به سر می‌برند و تنها می‌توانند روزهای تعطیل خود را به نمایشگاه برسانند. برپایی نمایشگاه در روزهای تعطیلی می‌تواند تأثیر مطلوبی در جذب مخاطبان بیشتر داشته باشد.

    اباذری افزود: نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی یک‌بار در سال برپا می‌شود و به لحاظ برندینگ برای گروه مای بنر بسیار مهم است، مای بنر در نمایشگاه به دنبال فروش نیست، آنچه برای ما مهم است معرفی و تثبیت برندمان است.

    مدیر گروه مای بنر افزود: افرادی که مسئول برپایی نمایشگاه هستند باید بین بخش خصوصی و دولت پل بزنند؛ به این معنا که از مسئولان دولتی دعوت به عمل‌آورده شود تا در چنین آوردگاه‌هایی حضور پیدا کنند؛ به این ترتیب ما می‌توانیم با آن‌ها تعامل برقرار کرده و از مشکلات تولید، صادرات و فروش برایشان بگوییم. مسئولان دولتی به دلیل نقشی که در بدنه دولت دارند می‌توانند راه‌حل‌های خوبی که قابلیت اجرایی دارد و راهگشا است به بخش خصوصی ارائه دهند. یکسری برنامه‌های حمایتی به این طریق می‌تواند تدوین شود.

    گروه مای بنراباذری درباره کارهای نوینی که گروه مای بنر  امسال در نمایشگاه ارائه کرده بودند بیان داشت: ما موفق به تولید بنر خام باکیفیت تحت نظارت برند چینی جی‌ تکس شدیم. ما رونمایی از وینل و مش و جوهرهای جی تکس داشتیم که از جمله کارهای جدید امسالمان بود. همچنین استودیوی مای را به‌عنوان یک رسانه خبری داخلی راه‌اندازی کرده‌ایم که در گام نخست تولید سریالی ۱۲ قسمتی در مورد زندگینامه بزرگان صنعت لارنج فرمت را در دست تهیه دارد.

    وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مصاحبه‌های کوتاه مستندگونه‌ای برای بزرگداشت این عزیزان تهیه خواهد شد و این در حالی است که صنف ما تاکنون برنامه‌ای در این خصوص نداشته است. گفتنی است که تمام مصاحبه‌های ما نیز به شکل دوزبانه فارسی و عربی انجام ‌شده است و کلاً ما در تبلیغاتمان به‌صورت دوزبانه عمل کرده‌ایم و این کار را نیز با نگاه صادراتی انجام داده‌ایم. بازار هدف ما نیز کشورهای حوزه خلیج‌فارس هستند و هدفمان برقراری ارتباط و صادرات به این کشورها است.

    مدیر گروه مای بنر افزود: کار تولید اصولاً امر سختی است؛ اما کشور ما بسترهای خوبی در این زمینه دارد. مشکلات داخلی برای تولید زیاد است، بخشی نیز به مسئله زیر ساختارهای ما بازمی‌گردد. ایران از موقعیت مکانی خوبی برای صادرات برخوردار است؛ اما ما تسهیلاتی برای این مهم نداریم. کشورهای همسایه ایران فضای خوبی برای صادرات محصولات چاپ لارج فرمت دارند؛ اما متأسفانه به دلایل شرایط تحریم است که ما این فرصت‌ها را از دست می‌دهیم.

    بیشتر بخوانید: مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشت‌افزار آرین: ادغام به‌منظور ارتقاء

    وی خاطرنشان کرد: این بازارها، بازارهای خوبی هستند؛ ما به لحاظ مکانی می‌توانیم جنس‌هایمان را به راحتی به این کشورها برسانیم. ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و عراق ازجمله کشورهایی هستند که می‌توانیم با آن‌ها مراودات کاری داشته و جنس‌هایمان را عرضه کنیم و مطمئناً آن‌ها نیز استقبال می‌کنند چراکه جنس‌های ما به‌خصوص در بخش بنر کیفیت به‌مراتب بالاتری از کارهای معمول چینی دارند و تنها شرایط تحریمی و موضوع تراکنش‌های مالی باعث شده تا این بخش نتواند از پتانسیل‌هایش به خوبی استفاده کند.

    مقاله قبلیرونمایی محصول جدید صنایع چاپ و بسته بندی مهیار در نمایشگاه آتی چاپ و بسته بندی
    مقاله بعدیPP مهندسی شده با فرآیند قالب‌گیری تزریقی روانه بازار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.