انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «شادی در کسب و کار»را چاپ و در بازار منتشر کرد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد: کتاب شادی در کسب و کار پاسخی شگفت انگیز به همه سوالات شادی در زندگی و شادی در کسب و کار است که با تلاش محسن مطیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و راضیه بیرنک، دانشآموخته دانشگاه علامه طباطبایی گردآوری چاپ و راهی بازار شد.
این کتاب پاسخی شگفت انگیز به همه سوالات شادی در زندگی و شادی در کسب و کار است. شاید بپرسید چرا شادی در کسب و کار؟ از آنجایی که کار جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان است و برای دستیابی به زندگی خوب، مردم باید در سازمان های خوب کار کنند و این امر موجب می شود بیشتر زندگی خود را در محل کار خود سپری کنند که موجب اهمیت مسئله شادی در کسب و کار است. امروزه مدیران در پی راهکارهایی برای افزایش شادی در کسب و کار هستند چون به طور مستقیم به افزایش بهرهوری و سود و … منجر می شود.
می توان دو رویکرد نسبت به شادی داشت. رویکرد اول این که شادی براساس تجربه زیسته ما بوده و تکرار وضعیت موجب شادی است. مانند، استشمام بویی که از آن خاطرهای فرحبخش داریم یا شنیدن موسیقی که ما را به یاد تجربهای شاد میاندازد.
رویکرد دیگر می تواند شادی را به ماهیت و وضعیتی که در آن قرار گرفته ایم فارغ از تجربه زیسته نسبت دهد. اگرچه از یک نگاه فلسفی شادی متکی به تجربه است اما خبر خوب این است که شادی از اقدامات ما ناشی میشود و اقدامات عملی وجود دارد که می توانید برای ایجاد شادی بیشتر برای خود و اطرافیان خود انجام دهید.
سرفصل های کتاب شادی در کسب و کار
این کتاب در ۳ فصل گردآوری شده است که در فصل اول در رابطه با شادی و کسب و کار، فصل دوم درباره ۱۰ کلید برای زندگی شاد شامل ایده ها، بینش ها و اقدامات عملی که می توانید برای ایجاد شادی بیشتر برای خود و اطرافیان خود انجام دهید و بالاخره در فصل سوم درباره هر کلید شادی به معرفی کسب و کاری در همان حوزه پرداخته است که می تواند به عنوان ایده ای برای کارآفرینان در راه اندازی کسب و کارهای مشابه باشد همچنین می توان با به کارگیری کلیدهای مطرح در کتاب و افزایش شادی در محیط کار از نتایج شگفت انگیز آن بهره برد.
نسخه مکتوب اینکتاب با قیمت ۵۰ هزار تومان و نسخه الکترونیک آن با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.
بیشتر بخوانید: معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش